I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför dissar alla folks pieces?

Vår Hiphop - Graffiti

2007-02-13 20:58

Varför dissar alla folks pieces?

Fett onödigt att dissa folk, tror ni att folk vill måla då eller? Låt oss kämpa tillsammans mot de man kämpar mot. Inte o dissa andra. Ge varann kritik kanske, men inte total dissa folk..

LÄNGE LEVE GRAFFITIN

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-13 21:03

men ser något ut som skit så bör dom få veta det oxå?  vilket i sin tur förhoppningsvis leder till att dom övar mer o ch mer så att dom sedan blir bra?

(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2007-02-13 21:08
Jo men det som är så störande är att folk har väldigt lätt att kritisera grejer, men deras egna saker har då aldrig någon sett.
Ja, jag har dyslexi.

2007-02-13 21:08

på detta forumet kommer du bara få skit svar...

Fast om du nu ska börja diskutera detta bör du nog ha formulerat ditt inlägg lite bättre. Du står inte fram som om du har så mkt vettigt att säga.

jag blundar nu.

2007-02-13 21:12

Haha, fan va tuff du e, graffitins che guevara! ONE SOLUTION REVOLUTION! nejmen seriöst tror du på fullt allvar att någon tar åt sig ifall mnån säger att din peice va skitful? nää juste stick nu

Fuck that bitch suck that

2007-02-13 21:13
jo men folk mobbar ju sånt som e bra också ju....

det som någon tycker är skit kanske någon annan tycker är soft , så länge det inte är uppenbar toyskit behöver man ju inte vara så jävla negativ till allt.... 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-13 21:15
Folk som inte vill måla bara för att någon anonym typ bakom en datorskärm gnäller är inte gjorda för branschen helt enkelt. Är man beroende av folks godkännande så kan man springa på AA-möten istället.

2007-02-13 21:20
man behöver ju åtminstone inte säga nåt om man inte har nåt bra att säga, sålänge det inte är nåt man tycker målaren kunde ha gjort bättre....

2007-02-13 21:23
folk som inte pallar få kritik av andra, ska inte måla.
Not all drugs are good. Some... are great!

2007-02-13 21:27
därför att det inte är mänskligt möjligt för mig att bry mig mindre om någon sorts hemlig klubb av gemenskap och ryggdunkningar som vissa verkar missta graffitin för. man ska bli spottad i ansiktet och hånad, det är världens bästa drivkraft om man är lämpad för den här typen av aktiviteter. om det påverkar dig till den grad att du tappar suget så var det nog inget för dig från första början.

2007-02-13 21:48
för att det mesta ser ut som skit.

det saknas tanke och koncept bakom.

det är kopior efter kopior efter kopior efter...

2007-02-13 22:23
Därför folk inte gör ett jävlaskit tror jag, IDIOTER gillar att sitta här åh gnälla som nåh jävla dagisfröknar,Till alla som målar skitmålningar som alla klagar på ,KÖÖÖR KÖÖR bara på ,Så blir alla gnällspikar mera avis därför deras skitbraiga målningar inte ens DYCKER upp JUST DÄR ;) :)
Seek And Destroy Motha Fuckas.

2007-02-13 22:42
Shells P60

Folk som bara formulerar om någon annans inlägg, ska inte ha tillgång till internet.

2007-02-13 22:53
Låt oss kämpa tillsammans mot de man kämpar mot.

Som dåliga målare t.ex.?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2007-02-13 23:06
tycker synd om en del på det här jävla forumet...
Forumsignatur:

2007-02-13 23:08
word k-2!

2007-02-13 23:18
Vilket lätt sätt o kolla på vilka som tar skiten på allvar hehe, ja säger inte att man ska sluta måla för kritik heller, utan att dem som får kritik målar mer haha, så blir man bättre, man e juh toy sj hahaha.. men palla haha

2007-02-13 23:19
og-186 !! Det är typ så jag menar!!

2007-02-13 23:34
sthlmwalls
Formlurerar om någons inlägg? Vidarutveckla vad du menar!

Vad jag vet efter att läst Ero's första inlägg skrev jag bara vad jag tyckte på en gång, du kände dig träffad av mitt uttalande va?

Kritik är bra, det visar folk vart man står, hur saker och ting egentligen ser ut i andras synvinklar, hjälper till att visa hur man förbättrar det någon kritiserade precis.

Tål man inte att ta kritik från folk från internet som på tex fotolog, så lägg inte upp era målningar på fotolog då. Då får ni ingen kritik, om nu ni inte träffar folk i verkliga livet som kritiserar en, men kritiken i verkliga livet låter inte lika hård som den gör på internet.
Då tar man också åt sig mera än på internet.

2007-02-13 23:44
Innan du trycker skicka!
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.

2007-02-13 23:56
Ero

bara det att du skapat den här tråden bevisar att du e väldigt färsk inom graffiti. 99 av 100 peices här på whoa e skit. o för att inte tala om skiss session trådarna.

om du vill ha ett forum där toys ger toys positiv kretik så får du nog skapa det själv.

www.enigmatic.se

2007-02-14 00:01
Se det som en närings kedja, toys ligger längst ner på närings listan , dom som ligger ovanför trycker ner den personen under, och så vidare. haha eller? ska sova nu hej

2007-02-14 02:01
haruskarueru
blir du bättre så får du uppmuntran per automatik. skitkastningen finns av en anledning, det mesta ser ut som skit och förtjänar lovord därefter. det känns som att väldigt många får för sig att folk ska älska dom och se dom som någon sorts bröder bara för att dom gått ut och gjort en skitful jävla piece och kallar sig själva för writers. om folk får tillräckligt med skit kastat i ansiktet så inser dom förhoppningsvis att dom helt enkelt gör något fel och blir därmed bättre. det finns alldeles för lite skitkastning inom den svenska scenen egentligen, uppenbarligen är det så...folk kommer ju undan med att göra simpla bubbelletters med två fettveck per bokstav som ser ut som allt jävla annat och det hyllas fortfarande till skyarna. det är skit. ren jävla skit. folk som inte gör annat än att följa stiltrender är tragiska.

ska bryta nu, har lite alkohol i blodet och jag misstänker att jag börjar babbla...

2007-02-14 11:06
Ifall personer slutar måla p.g.a. gnäll, undra då vad som händer efter första torsken .( För kort bästföredatum!

2007-02-14 12:21
Kan man inte måla, ska man inte måla! bomba istället i så fall =P
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm

2007-02-14 15:01
asså jag bryr mig inte om va folk säger, jag kör som jag kör,sen finns det säkert folk som tycker om att hacka på folk oavsett hur duktiga dom är, kanske av ren avundsjuka vad vet jag, bara en tanke
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-14 16:08
bara inte bry sig o köra sin stil.

2007-02-14 17:11

Man ska egentligen inte säga något om man inte har något bra att säga. Klaga och gnälla på saker är ganska gay.

Men jag kan fan inte hålla mig ibland alltså.
Jag HATAR när fittungar proppsar saker som om det vore årets fetaste piece, när det egentligen ser ut som saker folk gör första året dom målar.
Jag hajjar liksom inte hur jävla fuckad syn på graff vissa har nu för tiden, därför klagar jag. Men det är egentligen rätt gay av mig att ens bry mig och störa mig på sånnt, det vet jag. men jag kan inte hjälpa det. Precis som när jag slår min tjej eller snortar upp allt mitt tjack som jag egenltligen skulle sälja, jag kan inte hjälpa det. he he

2007-02-14 17:21
Kort sagt, en del målningar får man skrika TOOY till.
En del skriker TOOY när de borde ge konstruktiv kritik istället.
Softa koftan !

2007-02-14 18:49
fett kul att folk tycker det man gör är skit.

finns inget bättre än att göra folk irriterade.
:c

2007-02-14 19:17
därför att dom är fula?

2007-02-14 19:33
Jag tror inte att du innerstinne tycker det är kul att det du gör är skit. 
Jag tror att du skulle vilja kunna måla snygga grejjer, men du kanske inte orkar anstränga dig tillräckligt eller har den talangen som krävs? Fast jag kanske har fel...

Men att det e kul att göra folk irriterade håller jag med om.

2007-02-15 11:12
så länge jag tycker att det är jävligt bra?

2007-02-15 11:33
Aa kanske, men det är alltid kul när andra gillar ens shit, oavsett om det är målningar eller något annat, att få uppskattning av andra för något man gör och lägger ner tid och jobba på, det är skönt, och ju mer uppskattning desstubättre.. 

Men man kan ju vara jävligt självsäker och nöjd med sitt shit och trivas med det man gör endå, utan att andra gillar det. Absolut.

2007-02-15 12:11
exakt ser något ut som skit så de klart man säger det också. man kan ju inte ge någon props för en skit måling, det kommer inte att hålla i slutendan. säga vad man tycker
who`s the best? ...::dIpe..ONe::...

2007-02-15 14:23
Som sagt, jadu va ska man göra haha..

2007-02-16 08:51

Nämen jag målar juh som circle, det gjorde jag första gången jag höll i enburk, IRONSIK. alltså krävewr träning vafan..  TRÅDEN LÅST!!! [o]

2007-02-16 08:55
Att ni ens orkar. Den här disskutionen leder ingenstans om den ska gå på Whoa. Folk här är för tuffa.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."

2007-02-16 20:41
jag tycker iaf det är kul när folk tycker att jag målar skit.
fast jag piecar inte. jag målar tavlor. men hade jag piecat hade jag antagligen haft samma filosofi..

2007-02-17 01:08

Vissa är bra men vissa är sämre. De som är bättre än de som är mindre dåliga vill klanka ner på de sämre. De vet själva om att de vart lika dåliga. Jag skissade mängder av skisser innan jag gav mig på verkliga graffiti livet. Det är en rejäl skillnad på graffiti livet och skiss livet. Skiss kan du leka med hur länge du vill, det kan du inte göra på en illegal vägg. Därför är graffiti lite uppdelat mellan "laglig" graffiti och "olaglig" graffiti. Men alla gillar vi samma konstform. Skisser kan vara fina, men piecen ful för de som målar lagligt. Skissen kan vara mindre bra för en tågmålare, men blir nöjd med piecen. Men alla gillar vi samma konstform. Det är det enda som ska accepteras. Att vi alla är olika, Vissa gillar lagligt, en del gillar det som syns och den större delen vill bli stora och målat där på tåg. Även fast jag själv gillar mest lagligt så betyder det inte att jag dissar alla målare. Jag gillar både olagligt och lagligt. Jag gillar pilla med pieces, men jag gillar även när det rullar en piece förbi stationen på tåget. Alla är vi olika, acceptera det så ska ni se att vi alla graffiti målare kan hålla ihop och ge ordningsmakten en rejäl kamp.

2007-02-17 03:11
word to the mtf!!!!
i am what i is and commin`thru whit my crew like this
..............natural...born....writers.......