Sprayfärg i Axe-burk [FILM]
Kanske bara jag som är seg, men har inte sett länken uppe, men jag hittade den på youtube (av misstag), så här har ni länken:http://youtube.com/watch?v=8b4mxbKr6E4&mode=related&search=om någon förstår sig på hur detta går ihop får ni gärna skriva.
har tyvärr en mac, och jag ser inte knappen för att länka, men klistra in detta i din webläsare: http://youtube.com/watch?v=8b4mxbKr6E4&mode=related&search=
softsoft..rätt diskret:D:D
Jag har faktiskt en "Guide" i datorn. Frågan är om jag ska skriva den här..
Hmm.. Det visade sig att jag bara hade bilderna, texten hade jag visst glömt att spara..
Försöker hitta texten just nu.
helt sjuk bra kvalité, dom har bara limmat på en axe etikett på en pocket
Så nu hittade jag guiden! Men jag har inte tid att lägga upp den nu. Gör det senare.
Tackar mig vet jag påfyllda auto-k-pockets.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det måste ju ha varit någon form utav fabrikatsfel på den va?
Call me Mr. Tibbs
hehe fatta om man skulle bli tagen av väktare och det är en axe bur´k
haha bara jag som tänker på fresh prince introt när han låtsas att sprayen är deo? :)
e_m_i_l Fatta att de skulle hajja finten och se färgstänket runt mynningen på AXE-burken och att farbror blå sedan skulle driva med dig om det hela vägen till häktet .) Det är inte direkt.. Vattentätt - om man inte lever i en KalleAnka-serie förståss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sattsa på svart cap och svart färg så syns inte färgstänken på capen lika bra. Inte för att jag skulle palla styra upp det där men propps till de som pallar.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
men man får hoppas att dom inte är smarta:)
oldschool e så långt borta det kan bli hehe
roligaste är nu vad vet vi om vad väktare / klotterkomitionen kollar in just denna tråd nu?
Forumsignatur:
:D .. Man drar av capen på en axe-burk och då ser man typ en pigg .. då tar man axe-burken och vänder på den oh stoppar in piggen på axe burken i cannan där capen igentligen ska sitta :P Om ingen redan fatta det :/
plus pan dem
h8r är faktiskt intesvårare än så. Provade igår och det funkar utmärkt.
okej men så trycker man till .. haha ..
plus pan dem
kanske kan va en idé att kyla burken som ska fyllas?
WHADUP
Fett tungt ju, haha.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Skivsamlare
2007-02-14 10:27
Är det en sån will smith har i fresh price-introt när polisen kommer eller?
fair enough..
ärligt.. fan riktigt onödigt.. kanske lite småcoolt men fan inte värt!
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
lätt värt man slösar ju inte färg eller nåt och man kan ha burken med sig överallt. känns jobbigt att gå med en fet kanna.
cdrop, jag kan hjälpa dig här och nu utan att översätta något. det du behöver är: 1. en kanna 2. en axeburk Du ställer kannan på bordet, tar av locket, tar av capen om du har nån. sen tar du din axeburk som är tom, sliter av lock och cap, trycker ner piggen i hålet på kannan och håller kvar tills du tror att den är full. så fittigt enkelt är det, känner du dig inte dum nu?
Men hur vet man att man får in lagom mycket gas så trycket blir okej ?
Softa koftan !
The Zigity wrote: haha i can totaly fuck with some kids in the locker rooms now hahaha
Puckos Du låter burken stå framme tills den når rumstemperatur, sedan testsprayar du. Är det dåligt tryck åker den in någon timme i kylen igen och sen fyller du på den med mer drivgas.
kommer det med gas så det blir tryck i flaskan då?
höhöhö det är jag som är robert
värdelöst om man tar färg från en redan fungerande burk
dinma vad hade du tänkt ta färgen ifrån då, en burk som inte fungerar eller ?
men det hela går ut på att det ska vara stealth eller bara coolt. 1. om någon hittar burken i en väska eller nåt så tänker man inte att det är en klotterburk 2. om man blir busted kan man dumpa burken nånstans och dom letar nog inte efter deodoranter 3. det är lättare att ta med sig den i en ficka eller nåt istället för en fet 400ml.
1. Funkar nog ifall det är föräldrar du måste gömma burkar ifrån. 2. Om man blir busted kan man dumpa burkar bra oavsett hur de ser ut utan att de hittas. 3. Auto-K Pocket är 150ml och passar utmärkt till och med i jackfickor.
trodde man skulle få in färg från nån annanstans än en burk. Varför skulle man vilja ha färg i en axeflaska annars
vart kan man få tag på auto k pocket då ? ( gbg..)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
provade nyss.. gick åt helvete :P röret som dom visar från pennan läckte som fan även fasst man smäte det, tur att man var utomhus..
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
fan va coolt! men bara en sak... VARFÖR?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."