Östermalstorg
målat av; Oiks, Ria, Kryp, Kota, Cal, Dasc
kryp, cal, kota och dask på ena sidan. Ria, Roller, Ria och Oiks på andra sidan...
Bilder finns att se på amagadd
Vi fotade även Kh från gamla stan om ni vill se..
Allt ligger under Galleri-Stationer
Amagadd länk Ha en bra söndags kväll ajjö!
/Amagadd
http://www.amagadd.se
fett fett.. Dascen och Rollen var fetast
Rastaman vibrations, yeah!
Alla va najs.
fuck all toys
alla va feta roller va riktigt nice
roller o oiks va feeetast =D men props till alla ;)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
bara puss på er alla ! ria´orna , rollern , oiks å dascen var ju gulliga !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur ser man stationerna?`? kan ingen vara snäll och länka bilderna?
nej
roller av snoook-- FET SOM FAN! propps!
jag blundar nu.
måste in imorgon å fota :D hoppas dom är kvar :D:D:D!
jag blundar nu.
xuperS P11 tryck stationer
jag blundar nu.
det va fina grejer. tycker dasc har kommit upp sig rejält. övning ger färdighet så att säga. kul dessutom att de visar att det går att köra stationer...folk är väl bara lata..
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
Rollern va fet som fan... Sen dask...
...och det är det som är så fint med whoa!
Men man trycker där på det står stationer, då komemr man till typ en ny sida å sen längst ner är dom .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt schyssta grejer.
Ja, jag har dyslexi.
tyngaste!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
oh fiiiiiiiiifaan va nice
OOOOH AIK STOCKHOLM!
länka bilderna någon, tack
nej
Rollern var ju jävligt nice faktist. Resten såg ut som skräp i en paperskorg."tycker dasc har kommit upp sig rejält" Haha, varje gånng, alltså verkligen VARJE gång en dask piece kommer upp på whoa så är det någon/några som lägger nån kommenter i stil med den "dask har blivit extreeemt mycket bättre nu" Eller "dask har utvecklats helt sjukt mycket på senaste" och massa sånnt trams. Hajjar ni, hur jävla sjukt bra den snubben skulle varit om detta faktist stämmde? Att han utvecklades EXTREMA mängder emellan varje peice. Shit law, han skulle vara sthlm's finest rakt av.. Men så var ju inte fallet.
hans skit ser ut som alltid..
dom slänger upp grejer ivf, de som räknas, syns man inte - finns man inte.
dom slänger upp grejer ivf, de som räknas, syns man inte - finns man inte. man kan ju också säga att lägger man skit får man ta att folk ger en skit tillbaka
jag försvarar inte deras stil för fem öre, jag påpekade bara vad som gäller.
jag menade ej att dasc blir bättre mellan varje piece. jag menade att dasc inte längre kan kallas för den största toyen som existerat då han faktist lägger grejer som är ok. det är bara en långlivad hype att dasc skulle lägga dåliga grejer. precis som det är en hype att det som ooc la på rådmansgatan och odenplan för ett tag sen skulle vara bra på något sätt.
du är bakom flötet pojk..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
menade till mr seen..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Vafan snackar du om egentligen mr-seen? Ingen har sagt något om att det är synd att dom kör. Dask tex kör på som fan, det är fett soft. Men det innebär liksom inte att ni små kidz på whoa MÅSTE sitta och ljuga om hans utveckling och hitta på att hans grejjer e sjukt tunga mm... Varför ska man ljuga liksom? Hur kan någon påstå att dask skulle ha utvecklats extremt mycket på senaste? När hans grejjer ser ut nu, nästan precis som då. Tycker man att den lilla utvecklingen som skett, efter ALLA dessa pieces han har gjort, är någon nämnvärd super dunder extrem skit bra utveckling, ja då är man fan halv blind eller super toy. Sen om man MÅSTE vara duktig på att måla eller ej, det är en helt annan debbat. Man kan vara stor, hård och skit häftig yoyo fast man inte gör snygga grejjer. he he. Personligen tycker jag att det e sjukt hårt av dask att måla så jävla mycket som han gör, i dessa dagar, det uppskattas av mig. Alla som kör mycket, spec i sthlm, förtjänar någon form utav respekt för det tycker jag. Verkligen bra jobbat liksom. Men han gör absolut inte snygga piece för fem öre.
Är jag helt efterbliven om jag verkligen gillade dascen eller? yo kota
dasken var sköön
mr-seen P16 , läste du ens vad jag skrev ditt felknullade jävla missfoster. snorungar som du ska inte öppna käften.
Oics,RIA,Roller var lätt skönast, det andra , vet inte vad det ska likna :)
kan någon länka bilderna?
Headtsa hoes in the hajjause......!!
Roller, Ria Oics var skönast...
stationer överlag e äkta... d graff på sin plats hur man än vrider och vänder på det. Sedan kan stilen diskuteras forever n ever n whatever.
ROLLER! RIA men kota? fyfan..
Live Hard, Die Young
Var vid östermalstorg för 30 minuter sedan och då var de inte buffade.
Ja, jag har dyslexi.
Big up kryp-cal-daskish
"Real bad boys move in silence"
colours Hans piece va tyngaste av dom där efter rollern om inte lika. Sluta kriga för att få alla att tycka som dig om att han är den största toyen.Du har verkligen något emot dask som att han verkligen vore den sämsta jäveln på hela den här planeten,men så är ju inte fallet.
Jag har inget som helst emot honom snorunge, vad har du fått det ifrån? Om du tar och andvänder dina jävla ögon och läser ordentligt och fattar vad fan jag säger så ser du att jag skrev att han målar på och att jag tycker det e hårt av honom å at han har min respekt för det, men att jag inte tycker han gör snygga grejjer för fem öre. Och att jag blir irriterad och har något emot skit ungar på whoa som skriver saker som inte är sant. Inte att jag har något som helst emot dask. Så håll käften snorunge.
Colours, prata för dig själv
haha lainer är fan underhållande
Colours, prata för dig själv!
Ja, jag har dyslexi.
he he jaja. Jag pratar för mig själv.
Inte för att låta taskig, men den på amagadd som fotat är antingen nervös som satan eller bara allmänt darrig, för suddigare bilder är nog svårt att hitta!... tack
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
Allt sitter fortfarande uppe.. rollern var klart bäst. Skönt att någon kan vara lite magisk med bokstäver fortfarande. Blir ett helvete att sanera det där.