uppskjutet körkort pga skadegörselse?
Kan man få uppskjutet körkort på grund av skadegörelse?
inte ? tror jag fick för det, för det var det sista jag åkte dit på, vet inte om det andra kan ha med det att göra, har åkt dit på "trimmad moppe", brott mot knivlagen och skadegörelse.
without tryin' you never succeed
jag fick det inte iaf
JUST DET!
dom kollar, narkotika brott, våldsbrott, trafikbrott, sa min kontakt person på kriminalvården när jag skulle fixa mitt lemp, hon fråga fall det va några probelm eftersom jag va dömd jag sa nee, då sa hon att dom kollar det...
saaaru..
man kan visst få det för upprepade skadegörelse torskar.. tycker länsstyrelsen att man e olämplig får man söka efter 1 år igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såja lugna dig. Det e lungt!
har för mig dom har ett prick system har man tre prickar så får man inte ta det?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
artcrime: Stämmer inte.
spliff macht frei
Vad ere för snack om prickar? Menas det förekomsten i belastningregistret eller? Vilken myndighet är det som håller i prickarna? =D
om man använt körkort? vadå råna sevvenelevven mere,, passa er för då kan körkortet ryka
jepp man får feta problem när man börjar med graff, men det e ju så kul :)
torskar man för fylleri så får man inte ta körkort... men skadegörelse borde inte spela nån roll...jag har redan körkort, hoppas dom inte drar in det .P
skitsnack.. vafan ska man få indraget körkort för småsaker som "fylleri" och en och annan skadegörelse.. Det måste va mycket allvarligare än så..
Det är inte alls skitsnack att chansen minskar betydligt att få ta körkort om man åker in för fylleri lite då och då (eller mer sällan än det). Det visar väl typ att man inte kan hantera alkohol speciellt bra och att man lika gärna kan sätta sig i bilen och köra iväg...typ.
Du kan bli av med körkortet bara du söker hjälp för dina alkoholvanor, trots att du aldrg torskat dit för rattfylla.
http://www.falukuriren.se/event/artikel.asp?id=1730262 Det räcker således att man tycker att man behöver rådfråga en läkare om sina alkoholvanor för att man skall bli av med det.
FREE Ayatolla.
hur länge finns pricken med i registret? man får väl inte söka visum heller och låna pengar på banken så länge man finns med i registret?
de ska ju ha nåt med trafiken och göra moppe bil cykel eller liknade de mognaden för trafiken inte nått annat idots..
DRUM ´n´ BASS IN YA FACE... DODILIDOOO
mitt körkort är på utredning hos länstyrelsen pga skadegörelse... Så ja man kan få uppsjutet körkort.. "Man KAN" och en annan polare fick uppsjutet 1år för misshandel.. jag trode också att det var bara trafikbrot o narkotika men så var det tydligen inte..fast det är klart dem kanske inte tycker en våldsam person som blir dömd första gången för våldsbrott inte är lämplig i trafiken..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om du får ett fängelsestraff så kan körkortet ryka allt jag vet. eller har hört iaf och låter rätt rimligt ..
Whiskey & Cola !.
du är väll inte en sämre förare för att du sysslar med vandalism med sprayfärg.. jävla puckon det finns här alltså.. skillnad om du sysslar med narkotika.. då kanske du kör rattfull...
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
hur kan man torska för fylleri? det är väll inte olagligt att vara full...hamnar man i fyllecell så kallas det väll LOB eller nåt sånt där,det är ju inte så att man blir anhållen för att man har varit full?
bojjarn P22 Man är inte en sämre förare för man syssla med att slå folk på truten:)
omhändertagen för fylleri kanske man kan säga istället...
nej men omständigheterna kring ditt fall var ju under ett alkoholiserat tillstånd så det är endå inte samma grejj..
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
det är länsstyrelsen som kollar om du är lämplig som förare. skadegörelse är inget problem, i körkortsfrågor iaf.
jo man kan få uppskjutet körkort för skadegörelse
jävla lagar & regler det finns..man kan ju inte bli mer än trött på det här jävla samhället..
som jag har hört e det så länge man inte har nåt me vägverket o göra så går drar dom inte in.
Skit i vad allting kostar, se bara till att du aldrig torskar!
ja torskade för misshandel när ja va 16 och min advokat sa att man kunde få uppskjutet körkort för de så man kan nog få de för nästan vad fan som helst ska du se......
Blue Ice, the one and only!
torskar du för grova brott kan dom dra in lämpan!! akta dig!!!
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
stan-one säger; om de har nått me vägverket å göra så kan de ryka hahaha bästa ja hört hahahahaha Säg att du snor en hel jävla låda häftmassa av vägvärket. Då haru me dom å göra, kan du få uppskjutet då?
äru svenssonfarsa lr? varför ta körkort när man kan dra en surf!?!?!?!?