Husby Station Målat
En krom fill, svarta lines, guld bakgrund. Inga signs kungsan sidan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
roliiiiiiiiiiia killar lowliferzzzzz
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
stackars att bo där...
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
rolig idé. Synd att cancontrollen inte var den bästa
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
Graffare
2007-01-25 15:32
Känns som vissa inte bör måla stationer?
Lite småordinär tyvär kan den/de inte måla alls ...
ja tycker den sen bra ut om man gämför med andra saker...
in the streeet they call it MURDAAAA... !
tycker den va skön!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
glöm igår, lev idag, be för imorgon
ganska så super skabbig om jag får säga mitt
who`s the best? ...::dIpe..ONe::...
rätt okej, sett värre saker.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
SOFT!!!!
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
it's Okay.......
Forumsignatur:
LLH!
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
sen kan man ju tänka sig att väggen inte är den rakaste heller. ville bara tillägga det.
Tycker den var rätt schysst endå!
HANINGE
CRUNK- P1 vadå jämnför du med en käftsmäll då eller?
Hade sett bra ut med kannkontroll!
vafan den funkar iaf.... skulle vilja se några av whoatoysens skabbiga sk "piecer"... sluta klaga för helvete!
won´t be more? too bad!! =)
fan vad alla gnäller den var ju helt ok!
413
tycker den ser schysst ut!
skön idé, inte så bra utförd bara.
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
illa illa ....
~~ when you wasn't famous... ~~
känns väldigt 90tal kul att det målas!
nice idee!! tyvärr ar dom cancontroll som jag :(
helt klart bättre än inget på väggen
Rätt tråkigt med chrom på en vit vägg då ska det va färg !!! ......
"Cankontrollen" var deras minsta problem.
Ride 13"s y que?
ingen skön yta att måla på men snygg var den iaf inte
snygg för å va från STHLM :P näää inget sånt nu :P big up
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
spilla ingen roll rock n roll...
fyyy fan
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
Tyckte den var rätt najs ^^
Fyfan det är sorligt att det finns människor som gillar sån här skit! vidrigt! Vart är scenen påväg när man kallar detta bra. Pinsamt!
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
T0M säg hellre var är scenen på väg när det inte görs bättre på stationer.. f.ö tycker jag inte alls den va så illa som vissa säger
Söker du beef?
Du måste ju vara dum i huvudet svampis.
Ride 13"s y que?
Stackars er som tycker den där var fet. Tycker helt ärligt synd om er. Ni kan inte vara bra på att måla nånstans och kommer nog inte att nånsin bli det heller. Inte ens i mina toyigaste dagar skulle jag sagt det där var de minsta snyggt.
den där var vulgär
o realy?
Kidd-Z jaså hur menar du då.. jag tycker inte att det görs så mycket bättre på sthlms t-bane stationer.. och därför tycker jag inte att den var så illa i jämförelse.. men men alla har rätt till sin åsikt
Söker du beef?
Jag ogillar den inte för att det är fula bokstäver eller dålig "cancontroll" . Folk orkar inte lägga ner tid på att skissa längre. Man går ut kör en station utan att bry sig om hur den ser ut.
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
-CRUNK- P1ja tycker den sen bra ut om man gämför med andra saker... Ditt sätt att tänka kan nog få det mesta att se bra ut!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!