I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KEGR & ADAMS tags under St:Eriksbron

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-01-21 15:27

KEGR & ADAMS tags under St:Eriksbron

Man ser ju tags på lite skumma ställen ibland, men dom där tar fan priset. Ser ut att vara rollade tags, eller iaf målade, men frågan är hur fan dom har kommit ut dit. Tagsen kom dit för typ tre veckor sen. Första gången jag såg dom fanns inte dom där svarta prickarna på bokstäverna, men sen dagen efter fanns dom där... jag vet att mitt minne kan spela spel med mig ibland, men om det inte gjorde det så fattar jag inte hur man kan riskera att ta sig till det där stället 2 gånger, bara för att sätta dig nåra svarta prickar (som jag inte tycker gjorde tagsen snyggare).

Är fascinerad över hur dom tagit sig dit överhuvudtaget. Tagsen sitter alltså precis i mitten på bron på den gröna järnbalken ovanför vattnet. Det är inte många decimeters kant att stå på och dessutom är det två betongfundament/pelare som blockerar passagen från varje sida ut till mitten. Underbart coolt ställe att sätta tags på iallafall. Man ser dom från Klarastrandsleden om man åker in mot stan från norra sidan.