Rilo, Kulturnyheterna, 2002
Tjo. Jag letar efter klippet där Rilo är med i kulturnyheterna från 2002, och nån surkärring som håller på och pratar också. Vet att den har varit uppe här förut, men jag skulle behöva ladda hem den istället för att bara titta på den. Vore sjysst om någon kan hjälpa mej att få tag på den eller nåt. Om någon undrar varför så är det till ett skol-projekt :x Ha de, / Styrbjörnie
...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stureplan3000: konstigt, dom e med i samma crew, och har du inte läst deras bok, där säger dom att det mer ok att bajta om man e med i samma crew
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack så mkt Slug-one. Har inte Firefox just nu, men de fixar sej. Mesö, kanske lite töntigt...men därav min ":x".
...
*Tack Librator menar ja förståss...men Slug e säkert sjusst han me...
...
han låter som en potatis?
e de en tjej? eller e han bara skakis?
Eller så kanske han har en sån röst, varför bry sig om vad målarens röst låter som?
Why?!
Uzi pratar som han gör på videon, inget är förvrängt. Är det inte han som har problem med lungorna?
haha han l¨åter som ett redigt homo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så länge en målare kör vettigt så spelar det väl ingen roll om grabben/tjejen låter som skurt (en liten grön groda med en keps, för er som är yngre än mig och inte har nåt minne av den irriterande barnprogramsgrodan!!!!!). Orka ens tjata om hans röst. MEN, du MÅSTE tjata om att det INTE spelar någon roll, så folk lär sig. :)
Why?!
hans röst är väl över det normala man la väl märke till att han hade en anorlunda röst men vem fan bryr sig ?! tycker han hade häftig röst haha :P
hahaha. jajaja men han låter som en mes haha
Aboo, seriöst va fan vilket liv, sitta här o klaga på rilos röst, skärpning fan!! jävla cpn
Men seriöst... Skurt taggade ju i ett avsnitt också, han är down.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
:) Har rilo / uzi slutat måla? Eller ser ni i sthlm mkt nytt från hans sida ?
yo hiphop r'n'b
ditt_skabb Han har knappast lagt av han är aktiv. Iaf på bombing fronten.
Varför ens försöka?
ditt_skabb P46 Den förre Rilo har lagt av, det vill säga Rilo den fjärde. Det är nu mera hans son som kämpar för Rilo ettens framgångar inom graffiti kulturen. Han blir alltså Rilo den femte och har gått under det namnet sen januari. Det är exakt som i Fantomen och Rilo har ett "hang out" som kan jämföras med "Fantomgrottan".
Är Rilo och Uzi samma person? o.O Jag tyckte han hade en väldigt fin och harmonisk röst och det var därför jag såg filmen 2 ggr
vem fan är uzi då?
"en lång person är bara en kort person som kommit alldeles för nära"
Uzi e hon som körde Magnum 45 innan. Mest aktiv på M-line.
ja, eller, lite av varje.
är uzi en brud???
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
vad har rilo för tag numera?:D
uzi e en kille med kuk..rilo e en kille med kuk fast med tjej stämband...fattar ni era sega as
Äldsta
inte fan är uzi en tjej fan de liknar då en kille.... är ej lika dum som dig... klart aatt jag fattar att man inte menar vapnet... cp...!!!!!
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
Vadå?????? Har inte alla människor samma tonläge?
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
e det nåt o spekulera om? dom som vet vet, som alla hårdingar säger..