Aspudden målad av Oiks och Ria.
det kanske redan finns en tråd men aja, aspudden va målad av oiks och två andra lirare, på norsborg sidan. jag har bilder om nån kan visa hur man laddar upp dom tjock najsa målningar iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag länkar via playahead för det andra va så segt.. http://f.playahead.se/ce/477f380171a345b6583ff09b3a425e/share/f22ee91426b94b46b4529c8bbab712e9.jpg http://f.playahead.se/ce/477f380171a345b6583ff09b3a425e/share/f0a629b9b7c943de81245ff6fabedf64.jpg enjoy om länkarna funkar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej dom funkar icke..
Shit bre
funka icke
jag gör om det då http://f.playahead.se/ce/477f380171a345b6583ff09b3a425e/share/9d3eb34382ec436e8b4833dca1d8cfd1.jpg http://f.playahead.se/ce/477f380171a345b6583ff09b3a425e/share/68cced357a034d8caf5d91be62750ed2.jpg
Langa din pa istället da!
lägg upp på en chysst sida ist.. silentwhisper eller vad fan den råkar heta..
Shit bre
Feta målningar, Bra bilder, bra bra
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
riktigt feta saker enligt mej
Riktigt fett.. Big up.
...och det är det som är så fint med whoa!
maaaa maaaaan oiks propps..
bie-atch
"Rias" var så jävla tung. Alla andra sög.
Graffare
2007-01-14 19:58
nån som vet vilka från ria som kladdat?
Access is denied.
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
Tellefon P24: ja för det är ju bara oiks som kör lite oldschool inspererat...
Shit bre
riktigt snygga. sitter det kvar?
länkarna funkar inte:o
OOOOH AIK STOCKHOLM!
NEDRE LÄNKARNA FUNKAR!!!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
Forza oiks, sånt ja tyck om !
nice shit dawg!
dom sitter kvar fortfarande skulle jag tro, åk dit och kolla imorn, soma
Stiligt! Vad ere för signs på första rian?
tycker ser ut som en snoksign läng till höger, står nå mer under där tror ja
tjockt nice!
OOOOH AIK STOCKHOLM!
oiks var skön stil med det gröna som rann haha xD
Dem satt när jag var där idag runt 6 tiden
Blääää
dom va fan fina asså! såg ut att varit en lugn kväll ;)
o realy?
rias va nica dom andra 2 va mindre niceiga.
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
Rå feta! Inte ofta man ser grejer som detta nu för tiden. Kul att folk lägger ner lite extra.
Var det riktigt slime som hängde från Oiksen?
den där skitsidan funkar ALDRIG för mig.
Why?!
haha fattar inte hur ni stockholmare börjar runka när ni ser en oikspiece bara för att snubben varit med i ff.. så jävla värdelösa grejer så att det inte är sant.. spelar fan ingen roll om han håller sig uppe, om det är skit han levererar..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
tellefon alla rias grejer ser typ ut så. så det var inget oiks lajnat
Oiks är fan grym, han kör väl för det mesta samma skiss, men han gör det med stil!
Why?!
Busy: ja, jävligt fyndigt av dig.. nu har jag inget emot stockholmare, mne ni verkar vara dem ända som gillar oiks..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
den första rian va riktigt nice! big up!
frågor på det?
anal_ håll käften jävla toy som sitter och dömmer från nordpolen, åk till huvudstaden nån gång så får du se med av han som inte läggs upp på whoa. Du vet, det som läggs upp på whoa är inte det ända som leveraras i sthlm, bara så du vet
anal_ P2
alla från sthlm gillar oiks för alla från huvudstaden vägrar hålla koll på de andra städerna där allt fint odlas...
jag är från västerås men diggar oiks. doktorn är det nåt fel på mig?
Why?!
AHAH "TeHaRRR" jag också från västerås och gillar Oiks assa mkt , men asso om ja ha rätt tycker ja att han har lite oldschool stil , asso det e vad ja tycker men diggar han assa mkt sen jag såg FF2 :D peaceMANS
Dem var najsa, men var lite riningt på OIKSEN. Najs med bilder iaf.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Fätt fätt! Props till snoken för en riktigt clean piece.
WHADUP