bruna buffs?
Tja! Jag vet att man inte får fråga om ink och jag brukar irritera mig en del på folk som gör det. MEN jag måste fråga iaf... Vilket ink(eller vad i inket) gör att man får bruna buffs? piiz
de är magic ink du tänker på.
aaa exakt magic ink. magic ink går inte att buffa direkt med medel och svamp. t.ex om du skulle köra på gummi som är vit så skulle den bli brun efter åtta timmar. de ser ut som vatten när du kör men efter åtta timmar är den brun typ. alltså de går inte att buffa om du inte slipar. för den byter färg på materialet så de är ingen färg direkt.M A G I C I N K va svaret på din fråga
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Jag har hört att Oiks kör dom med sitt eget sektret..
Dysläktikär
jag har hört att jag vill veta vart man kan få tag på detta magiska inc:et....
jag har också hört det karl-AnTon :P vart kan man skaffa detta ink??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snackar vi svamp eller barnpennor?
AOTP - PHARAOHS!
¨VARNING för denna färg inte kul att få på fingrarna !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dr_pe, vilken färg är kul att få på händerna? jag brukar inte bli direkt full i skratt om jag får nått så simpelt som tusch på dom.
ja du kanske den dom frågar efter ?
Vart får man tag på magic ink?
Whatone: Din idiot är du så trög att du inte fattar vad han menar eller? sluta spela besserwisser.
dumpa tråden!
Du får väl höra med dina kompaisr, och dom får höra med sina, som får höra med sina, och dom med sina så kanske du hittar någon som kan skaffa fram lite, finns inte att handla på vanliga butiker i Sverige iaf .
men någon som kan ge ett seriöst svar på vart man kan få tag i det?
Om det är svårt att få tag i inket så vrf säga ut det till folk ? P.S Använder inte spaq-hba magic ink ?
plus pan dem
som psk säger internet elr av nåns väns vän !!
skit ska skit ha !! ..
tjockt_stångad P60 Eller så va han ironisk...
Shake n' Bake!
Pharrell P33: Hela whoa forumet skrattar.
Det köps utomlands.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
underbart ink säger jag bara :) som sagt absoulut inget man vill ha på händerna..
S-line
en annan fråga ang. inket, det är så att jag fyllde min flow med det och lira ett tag med det, och nu idag hittade jag en flow halvfull med inket som legat i flowen ett tag så det ser nu mer ut som en sats typ, så undrar om det fortfarande är o andvända eller bara hälla ut skiten
S-line
hur mycket är 1 oz?
iConen inte för att vara dryg men det där kan väll inte vara så svårt att testa?
knarkleffe kom på det ganska smart inlägg det där av mig ;)
S-line
Tänk på att det är ganska "gay" att köra med magic...
Fanns magic på Oneline i malmö innan , vet inte om dem fortfarande har det dock.
yo hiphop r'n'b
magic ink suger kuk...................
det verkar vara ett ink man kan använda till mycket, så alla oskulder, här har ni.
vette fa vart de kommer ifrån me jag vet att de är e hemma gjord blandning som jag vet att CLpojkarna körde med.
funkar det som väteperoxid eller?
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
ingen som kan kemi? langa silvernitraten:P
jag har hört ni e efterblivna
radera denna tråden.....................
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text.<br> §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte.<br> §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas
Bra tråd, lyckat whoa! Kan vi inte snacka lite om vilka yards som är lugna också?
haha ta bort tråden då. Jag vet vad jag ville veta..
Jag tycker ni kan radera tråden för det är ändå fett played out med magic ink. Kör med grogg eller originalfärgen i postermarkers istället, mycket tuffare
funkar det som väteperoxid eller? Ja nått sånt, eller kanske kaliumpergamegnat?
Fråga Robert Urík som sitter och tillverkar skiten i Ostrava, fast jag har på känn att han inte avslöjar det i första taget med tanke på businessen han byggt kring det .)
är det verkligen magic ink som CL o grabbarna kör med eller är det nåt hemmagjort? för det går ju inte att buffa, jävligt kul är det att ha sett när connex har skrapat sönder väggar för att få bort men det syns helt perfekt ändå
Lyricist
2007-01-10 16:17
Det är inte ens en färg det är kemikalier typ... drf ere inte så najs att få på sej heller
Lyricist
2007-01-10 16:17
det går att beställa på vissa hemsidor
magic ink e inte till för toys
fingrana är okej men naglarna..