I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Bok: Autograf
Vår Hiphop - Graffiti
Tillbaka till forumet
icetea
2007-01-07 20:52
Bok: Autograf
Är det någon som läst boken?
Och vet om den är värd 419 spänn.
Wenander P34
2007-01-07 21:01
Författare?
icetea
2007-01-07 21:10
Peter Sutherland.
glömde skriva. sorry
Wenander P34
2007-01-07 21:57
Vad handlar den om? :)
Borttagen
2007-01-08 11:28
då kan jag ta up en bok här också, så jag slipper göra en tråd, nån som läst "medans svensson åt plankstek" och vet om den är bra, kommer inte ihåg författaren..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
icetea
2007-01-08 11:35
den är ruggigt bra. skriven av Per Andersson
läsvärd helt klart
Borttagen
2007-01-08 13:38
yes den e läsvärd(:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hattmakaren
2007-01-08 16:55
läste den utan uppehåll.
dock om folk tror att det är en berättelse så har ni fel det är en RESEBERÄTTELSE för er som inte vet.
godnatt.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
GraffMan
2007-01-08 17:07
skurg P0
Den är galet bra.
Fick den i Julklapp och läser den innan jag ska slagga, kan knappt sluta läsa, så jävla bra är den. Så den boken är värd att köpa :)
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
KarlAnal
2007-01-08 17:11
autograf är den med nyc graff va?? har för mig att det är typ 99% bilder i den..visst det är säkert fina bilder.. men inte värd o köpa.
GraffMan
2007-01-08 17:13
Medan Svensson Åt Plankstek består mest utav text.
Det är ett par bilder i den men inte är det många.
Men texten gör hela boken, man får upp egna bilder i huvudet.
Det bästa jag läst i boken hittils är när dem körde wholecar i Alby :)!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Lazy_XXX
2007-01-08 19:00
Autograf är en skitfet bok, men är ingn traditonell graffbok med bilder på målningar. Skaparen har istället tagit foton av New Yorks kända bombare och de har i sin tur skriva sin tag över fotot...
Wenander P34
2007-01-08 20:23
ball
Sword
2007-01-12 02:35
medan svensson åt plankstek känns lite töntig i min mening. lite så där att författaren nyss fyllt 40 o ska vara "nere med den hippa skiten".
autograf är fet. men som sagt, ingen text.. eller Revs har skrivit om hans inställning till graffiti lr ja livet i helhet kanske... men jävligt snygg bok.
klockrenh
2007-01-12 02:57
earsnot är med i Autograf....SJÄLVKLART ÄR DEN VÄRD PENGARNA! Den är grym!
yes yes
"Som klockrenh säger."
- oneoo
tranzit P43
2007-01-12 16:16
Autograff
En bra bok enligt mig men inget för dig som vill se graffitimålningar. Boken innehåller snygga foton på olika målare/bombare från USA och precis som det nämnts ovan så har varje målare/bomare dragit sin tag på fotot. Boken har riktigt lyxigt tryck och är snygg rakt igenom men passar mer för den som är intresserad av fotografi och allt omkring graffiti.
Medan Svensson åt plankstek
Riktigt bra bok som jag kan rekommendera både dig som målar men även andra. Endast text så denna är inte heller något för dig som är ute efter bilder på graffiti men ändå riktigt köpvärd bok. Enligt mig är det bra med en författare som själv inte är involverad i kulturen, visst vissa grejjer kanske han inte tolkar helt rätt men den ger ändå en mer objektiv och nyanserad bild än om någon som själv levt inom graffitikulturen skulle skrivit den.
Tillbaka till forumet