Blue Karma Tiger again
sänds ikväll kl 2045 SVT2..
hej. två st tack!!
Är det en dokumentär eller en film? Berätta lite mer.
typ, eller?
yepp..berätta:D
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Tre grafittimålande tjejer berättar om varför de målar och om viljan att uttrycka sig. Det handlar om att ta plats i det offentliga rummet. En prisbelönt dokumentär leranimation från 2006 av Cecilia Actis och Maria Hulterstam.
Det täckte in bra.. Ruggigt bra iaf!!!
hej. två st tack!!
är det inte nån sanerare som säger att han inte vill ta bort vissa målningar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2007-01-03 12:27
Kanske man ska damma av gamla teven och kika på?
låter som värsta skiten ju
Shit bre
blue är ju de sjukase!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Meckish om du inte har sett den ska du inte slänga in massa onödiga kommernater
är det bara 5 minuter eller är det en riktig dokumäntär på 1 timme?
"Real bad boys move in silence"
alltså....whoa är fullt av idioter.batikferg ditt jävla mähä, läs topicen för fan!
"Som klockrenh säger." - oneoo
Klippt från svt.se
Blue, Karma, Tiger En film om tre graffitimålande tjejer, som berättar från hjärtat om sin konst och om att få ta plats i det offentliga rummet. De vill ej framträda i bild, så
här får vi träffa de tre tjejerna i en leranimation skapad av två kvinnliga konstnärer. Av
Mia Hulterstam och
Cecilia Actis .
SVT2 Onsdag 3 januari kl 20.45
Shake n' Bake!
börjar om 5 minuter!
Börjar..... NU!
Ninja's are an important part of the eco-bio-deatho-sphere. it's very lion king
TADAAA!
Blue låter så där härligt seg...
Ninja's are an important part of the eco-bio-deatho-sphere. it's very lion king
Den var helt ok
...och det är det som är så fint med whoa!
kul å höra sanerings snubben
tycker inte att de var så bra..
haha känner buffaren,anders din jäävla rallare haha,världen e liten som vanligt haha
Seek And Destroy Motha Fuckas.
Om den kan ge t.ex allmänheten en annan syn på Graffiti?
hej. två st tack!!
Undra ska de vara först!!
hej. två st tack!!
Riktigt skön, riktigt bra animerat också. blev glad i hela kroppen! rezpect!
yes... kolla först kvart i 8 sen märkte ag att det visste börja kvart i 9, kom på det 3min i 9 och fick se eftertexten...
(-Okej jag står för eventuela stav fel i inlägget-) }-----------------Respect-----------------{
Respect samma här! och tack för länken Syer
fuck off
mkt irriterande kommunistskit som de dravlar om... inte mkt. om ren graff
Potatis, potatis, polis gris
godamn vilken mysig röst "Blue" hade :D
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
blue var flummig
OOOOH AIK STOCKHOLM!
För övrigt har jag målat med blue en gång.. i malmö på nån slags prova-på sak där man fick prova hiphopens 4 element. så va hon och hjälpe till med graffiti och målade för oss
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
Syer : Tackar!
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
Curt: Såg hon lika bra ut som hennes röst lät? =)
lät hon sådär skönt irl med???
"asså när vi bajsade var vi kungar"
Det va iofs typ 1-2 år sen och jag kommer inte ihåg hur han såg ut. Men jag kommerihåg att hon snackade ungefär så där på riktigt
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
Karma är sexig.
Call me Mr. Tibbs
blue lät ju inte lite härligt go.
typiskt att man missa!!
yoo
ja för kapitalism är ju jättebra.. eller inte..
yoo
belton hähäh
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
sexigt!
Well, I've wrestled with reality for 35 years, Doctor, and I'm happy to state I finally won out over it.
fett kefft kommie inslag med lergubbar :/
större är bättre
satt o kollade på AREA 08 o där dök KARMA upp iaf:D
vare sig hur många pieces hon gjort så är hon jävligt duktig iaf..
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Bitchnigga fyfan vad fjantigt karma gjort en peeice tror hon är nån kändis av nått slag ................................................................... Låter som du har tjejbaciller + avundsjuk.. Knäckt av en brud?
hej. två st tack!!
just de. såg inte att alla andra i tråden skrivit det.. men nu såg jag det.. :S jsut i denna stund skrivre nån brud på en konståkningscommunity och skriver- nej men tycker det är skit fjantigt att folk sitter och säger wooow och vad häftigt att en snubbe kan åka konståkning. Han har gjort cirka 20 pirruetter och det är han känd för! och så svara nån annan brud: just de. såg inte att alla andra i tråden skrivit det.. men nu såg jag det.. :S jsut i denna stund skrivre nån Kille på en Hiphopcommunity och skriver-...............................
hej. två st tack!!
Ni kan ju inte komma och påstå att karma skulle va dålig? Om ni endast sett en piece av henne i area08 tycker jag ni borde ta och kolla lite mer hon lagt..där kan vi snacka kvalitet.