ny graff butik i stockholm ???
jag har hört att det har öppnat en graffbutik i stan där dom säljer spanska orginal montana skit billigt typ 15 för under 500 någon som hört nåt???????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du kanske syftar på cancontrol? I så fall ta kontakt med cancontrol här på whoa...
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
den ska tydligen ligga vi högtorget.... fan det e riktigt skyst med spanska montana asså......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
givE Japp. Och på plattan samlas alla ölhinkare!
hoppas rycktena e sanna bara för som sagt det e inte varige dag man får tag på spanska för under 30 kr
vid hötorget ligger homeboy..som är en skitaffär. hör med cancontrol här på whoa..han/dom har billiga mtn hardcore.
homeboy e bra ju tycker jag i allafall
hajjar inte varför alla klankar ner på homeboy ...... kom igen dom va väll typ dom första som börjarde sälja burkar i stan på större skala dom har suttigt i riksdagen och debbaterat för graffiti haft en egen festival där dom spikade upp en 1km lång graff vägg..... vad jag förstår har dom gjort gaska mycket för graff i svergie
Charbel lurar bara toys..
Vart vid hötorget ligger den isf??
gammlabrogatan.
"asså när vi bajsade var vi kungar"
la inte homboy ner burkförsälningen. eller har dom börjat igen
Homeboy under nytt namn med andra ord, 30kr för cans... 3kr för orginalcapet, 5kr om du ändrar färg, 1kr påsen.... 39kr alltså, då går jag nog till hl istället!
Världens bästa cans vet jag inte om hardcore är men 12 för 300 funkar kanske. det blir antingen en tripp til HL och livestyle eller bara till HL. dunno.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Hemsidan fungerar inte ;S
Oppasnde årstid till detta spanska inte mycket att ha nu när det snart blir kallt ....
hur mycket kommer burkarna ligga på efter startrean?
någon som kollat in den nya affären eller?
Livstyle vart ligger butiken ?:)
Blääää
finns de 2 homeboy is thlm?
lifestyle, som nån tidigare frågade, "hur mycket kommer burkarna ligga på efter startrean?"
Orale!
Skickar ni också? Och varför funkar inte eran hemsida?
Shake n' Bake!
Hardcore burkarna suger ändå.. Jävla piss canner..
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
hardcore e dom bland dom bättre burkarna men du har säkert inte ens testat dom isf tycker jag du ska göra det......
ska HL få in mtn hardcore?
skulle inte tro det efter som dom jobbar med dom tyska skit burkarna
säljer ni flows också eller bara burkar??
ok säljer ni bara mtn hardcore? ingen annan burk? har ni mykke färg inne? peace
Dom har alien och hadcore, sen har dom världens minsta canna.. var dä idag.. den är grym
blä
FLAVOUR heter den,, kanske nån redan skrivit pallar itne läsa,, ligger vid hötorget..
tänk före efter
Ok nice hur mycket kommer flowsen kosta da?
Var ligger HL och har dem hemsida?
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
Hur mkt kommer cansen kosta typ?
Spunk_totte P23 Självklart har vi en hemsida. Kolla in på
www.highlights.nu längst nere i vänster spalt hittar du dessutom information och adress till våra två butiker i Stockholm.
din_mamma87 P19 Varför köpa 12st Spanska Motana Hardcore från cancontrol för 325:- När man kan åka till homeboy och köpa exakt likadana burkar för 300:- ?? DEN DU!
DRA ÅT HELVETE! -.-
så sant så...... den nya butiken e fan sooft alltså
handla av cancontrol istället.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
varför ska man handla av cancontrol när man kan handla samma saker billigare och i butik????
+ att man kan kika på grejjerna där i skåpen hoss dom istelet föör att kolla på en färgkarta......