Idre/Mora
Hallo, ska upp mot Idré Fjäll snart och undrar om det finns någon laglig vägg i närheten? ollade en karta och såg att Mora var närmst, finns det något där? Tack för svar
Rastaman vibrations, yeah!
Mora finns den ett klotter plank... Fråga efter ungdomsgården "kåken" så hittar du dit.
soft, tack
Eller så drar du till Vikarbyn, väldigt vackert ställe. Skön atmosfär och med jämna mellanrum dundrar Tibben förbi, då känns det lite som New York. Skulle jag tro. Fast mer Svenskt. Typ.
"Kåken", schysst namn. Det sägs ju att ifall man lägger ner ställen som "kåken" så hamnar ungdomarna ändå på kåken tillslut, irony!
Intressepenisen hårdnar!
WayneGretzky: Ja skulle bra gärna vilja veta vart de finns i vikarbyn då jag inte har hittat de än :S :p
Du får gärna svara i privat meddelande om du nite vill ha dit massa toys :p
Graffare
2006-12-03 21:36
wasteapa01, irony betyder strykjärn på engelska, det är ironi :)
Wayne mmm mycket new york kansla med reginor.... kanns inte bara som vilken linjevagg som helst kanske??
Vikarby låter nice
och irony betyder ironi pa engelska.. Iron betyder strykjarn och Ironing ar verbet for att anvanda ett....
Graffare
2006-12-03 22:01
Åfan, miss av mig. haha det var däremot kul :)
jag skiter i ironi, ge mig en laglig!
håller helt med waynegretzky. När tibben susar förbi är det bara att klättra upp i det där höga tornet och säga this is it! this it! this is it!
passa dej för att snatta på lilla affären där i vikarbyn bara.. kan gå illa de!
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
Och när godsen rusar förbi så skrik can you digg it? can you digg it? ps du blir lätt överfallen, rånad, våldtagen eller bara nitad i denna del av vårat underbara dalarna så spring när ni ser bönder med högafflar...ds
CAAAAAN YOUUUUUU DIG IIIIIIIIT???!!! och sen jublar alla och du blir beskyllen för att ha mördat ett gängs ledare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
born_pasta: å vem fan skulle vara rädd fö nå sånt? värre e de när kärringarna å gubbarna åker rännulv öve siljan i 60 knyck i vredes kåtslag skrikandes"Heja Mora"! Nä men de e ett chill ställe de där vikis!
.:Raiders of the lost fultjack:.
Bornrasta: om man är uppvuxen med det så är det ju lugnt, men kommer det någon från sthlm som är van med lugna gatan så får de akta sig.... de vet lenart med pistolen, gunnar med bössan och jerk med högaffeln alla finns ju där på sågen.....
för att inte glömma runken från säter som brukar snatta porr och onanera bakom konsum muren. Eller traktor sven från sollerön som brukar blotta sig vid gesunda bergets fot. det är helt seriöst...
för att inte snacka om alla ganingar i södra dalarna då! åhh man får juh ryssningar av allt som på går i hedemora, avesta å säter!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahhhh runken....... sitter på gratisbussen och drar sig....mmmmm yxis från hedemora när han var på hemköp och skulle köpa kläder fick de slänga allt han provade hehe
äckel: för övrigt går "bosse" under namnet "spik klubban" oxå, han e då fö jävla go den mannen...psuk utbrott om att ha ihjäll folk på bussarna mm
haha man blir rädd i orsa också :P de knasa för mej o en till där .. haha hade knas i 15 min :P va en gubbe som sprang framotebax xD satt uppe på ett tak hehe .. sen kom chaqffisen o plocka upp oss hehe me gubben 2 meter bakom xD
fan ska du emd laglig vägg till, bomba skiten ur hålan istället.
Ifo. Varför i helvette uppa den här gamla tråden med det helt meningslösa o kassa inlägget? Tänk efter före nästa gång.
Shake n' Bake!
haha kolla efter mina tags där!!