Capitals Julkalender 2006
För femte året kör CapitalSthlm.com sin fräsiga julkalender som blivit mer eller mindre världskänd (på whoa iallafall) för sin härliga mix av estetiskt tilltalande foton kombinerat med högklassig poesi. Så luta dig tillbaka och njut av det bästa kultursverige har att erbjuda just nu! http://www.capitalsthlm.com Och kom ihåg att det fortfarande går bra att skicka in bidrag till kalendern! De skickar ni isåfall till:[email protected] God Advent på er alla!
www.capitalsthlm.com
Nice med dask som första bild, kan du avslöja om det blir bättre och bättre? ;)
gillade första luckan!! bra jobb grabbar!!
http://www.amagadd.se
hoppas de blir bättre borde bli..
Äntligen! XD
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
poesin brukar överträffa mina vildaste fantasier! kabom. shysst grej!
Mr_UFO Fokusera blicken på vänster sida istället ;) Nedanför tomten som matar rådjuret. Där står:
1 december 2006 För många av den nya generationens målare har Capitals julkalender blivit lika mycket tradition som Kalle Anka så för femte året i rad ger vi er:
Capital Sthlms Julkalender 2006 Diverse Tema Tema 18
men vafan ska man inte ge lite creds till dom äldre då? kefft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mr_UFO, eeeeh du har inte varit på capitals sidor då på 4 år?
riktigt bra!!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
är det bara för mig 2an inte funkar?
http://www.amagadd.se
kommer funka under dagen. dom gjorde så förra året oxå, så att man inte kunde se den på natten.
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
chippendale2005: hahahhaaa, så sant så sant.. det kommer säkert!
Paris_hilton F28
Ord upp.
I fem år har vi kört kalendern och i fem år har vi sagt samma sak: Ibland går folket bakom CapitalSthlm.com ut på stadens gator som helt vanliga människor. Till alla som sitter vid datorn kl 2 en helgnatt och får panikångest över att en ideellt driven hemsida inte uppdaterar vid midnatt kan vi bara säga en sak egentligen: Lämna datorn ibland. Det finns en värld där ute full av roliga upplevelser. Gå och kolla en hockeymatch, spela boule, sitt på Karlberg och spana efter rull. Eller gör som Capital Crew och gå å kolla på EPMD. Livet är så mycket mer än Capitals Julkalender (eller?).
PS. Nu ligger lucka två uppe för allmän beskådan. PS2. Chippendale - du kan vara lugn..
www.capitalsthlm.com
nån som är redo för en match boule?
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Kul att kallendern är här verkligen, men va har hänt med stockholmsscenen? Hoppas ni inte visar för mycket av den! Mer bonntåg!
Men förraåret klagade ni på tt det va bonntåg och nu klagar ni på att det inte e bonntåg. OCH DET HAR BARA VISATS 2 LUCKOR det finns 22 KVAR.
captialsthlm , va EPMD+monch bra?
vafan är det för jävla skit fyfaan ta bort julkalendern istället vilket jävla skit ska sånt dära vara med? faan på riktigt vilket jävla skit..går ni inte igenom materialet ni fått eller ta hellre med ngn piece från ngt fame en den där jävla skiten
hmm lucka nr 2 va inte direkt nått att hänga i granen
alltid klaga på nått..
fuck all toys
Om ingen skickar in bättre pieces än sådär så kan ni väl göra en julkalender med något annat innehåll än graffiti?
Ride 13"s y que?
Det är fortfarande jävligt mycket bättre med en kalender än ingen alls. Visa lite uppskattning, de här snubbarna gör det här för vår skull. Om de skulle lyssna på alla som vill ta bort den bara för att det inte är en toppklassbild i första luckan så skulle antagligen fler än jag bli besvikna. En tradition är en tradition.
www.youtube.com/prendel
tengo tengo la camisa negra. lucka nr 2 var för den goda sakens skull.
keff julkalender än sålänge asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppskattas med kalender jäveln iaf.. nått att titta på varje dag!
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
Vad är det för mening med att hålla en tradition vid liv om den bara blir sämre och sämre? Fresh start i say!
Ride 13"s y que?
varför ska man ändra nått.. har ju som vi alltid haft de..
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
När man var liten längta man efter chokladen i chokladkalendern. Nu längtar man efter sköna bilder på er julkalender ;) Bara gått 2 luckor, men dom har varit nice. Hoppas ni fortsätter i flera år framöver.
Ni kan själva påverka kalendern genom att skicka in era egna wildstyle burners på tåg... Kalendern är än så länge helt okej och defintivt är den bättre än ingen kalender överhuvudtaget!
röv är gott
spaq o boy$en lär ju komma med kan jag ju tänka mig redan nu
det är snarare tvärtom...iaf enligt mig..
den första va nog det absolut bästa jag sett av dask, kul att han blir bättre.
JAG HATAR EMOS!!
va fan uppdatera för oss sjuklinmgar då !
The requested URL /tema/18/dec3.html was not found on this server.
Sluta klaga, capital kalendern är ju decembers höjdpunkt även om man inte blir kåt av varje lucka!
va glada för att dom lägger upp den i huvutaget. dom måste ju också få lite privat liv. så lungna ner er kids.
Låter som att många försöker få lika mkt kredd som Paris_hilton men ni kan liksom inte skriva samma sak hundra ggr om ..
yo hiphop r'n'b
lucka tre va riktigt fet! big upz
3an funkar för mej !
yo hiphop r'n'b
För mej står det "kom igen" på en ruta när man trycker på lucka 3
fuck all toys
men kom igen
Just because i stand over you don't mean you understand me