Nytt graffiti community.
Tjenare, jag har hållt på ett tag inom webbdesign och så... Och nu ville jag starta ett nytt "Graffiti Community". Adressen dit är www.graffi.mylava.net , jag ser gära att du blir medlem där för det kan behövas. Hade fint.
typ, eller?
lägg ner vi har redan whoa och det är illa nog!
wow... ok... ummm... alltså, vandalsquad... typsnittet... jag ger upp. men kul att du engagerar dig, eller nått.
Ruggigt skabbig design tyvärr :S
Tack, eller vad säger man?
typ, eller?
Räcker inte whoa ? .. ;S
yo hiphop r'n'b
det behövs mycket. En EGEN design. Ta bort loggan och gör en egen. Använd inte "graffititypsnitt", det ger ett otroligt toyigt intryck. Erbjud något som inte andra communityn erbjuder. Dela upp forumet i mer än två delar. "Anställ" ordentliga moderatorer och admins som beter sig ordentligt. Slutligen; se till att orka hålla igång sidan.
GRAFFI YO kan nån hooka med lite tågskisser till paint förresten.. jag har tråkigt?
cry me a river! --> thcrew
haha "graffi" ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
visste ni inte? graffi är nya sättet å säga graffiti, graffiti är så 2005!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de e jävlit skumt att han tror att man ska lägga upp sitt telefon nummer...
3. All form av porr är förbjudet. värdelöst
tss. ..
synd att du länkade till ditt forum från whoa...nu kommer alla toys därifrån komma över hit...men aja,kul att nån orkar lägga ner tid ..
tss. ..
haha, snygg "graffi" du gjort i vandalsquad :)
Den där mannen.
ohoo glömde tillägga att det av ett citat från sidan... shiit
tss. ..
varförinte: Det är inte nödvändigt... Jag har ingen nytta av det iallafall.dakebab p18: Tackseal-one p13: Väx upp.
typ, eller?
haha mrn vafan har du en bild på dig själv för?
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
riktigt smart att lägag upp en bild på dig själv sen så haru baitat nugget tror jag det är med dit "I fuck picasso".. riktigt usel sida enligt mej ser otroligt toyig ut..
vilket skämt
"Real bad boys move in silence"
orka!! bättre å vara medlem på 1 ställe än att nalla runt blan massa andra sidor över allt!! bara för att det är en graffiti Comunity!
¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ Loading 99% *TestOne*
Graffiti Community
¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ Loading 99% *TestOne*
mrn vadå väx upp? porr är det väll inget fel på, det kanske va barnporr du va ute efter?
tss. ..
seal-one, Vad jag menar med väx upp är att du ska bli mognare för ingen här tycker att du är speciellt roig. nej, jag menade ALL form av porr, vet du inte vad det är så skaffa dig ett lexikon för fan.
typ, eller?
Woid, det är inte meningen att det ska vara bättre än whoa. Det var typ bara en kul grej men det verkar ju inte vara så uppskattat.
typ, eller?
hur länge hade ni hållt på inom web design??? helt klart dålig design om jag får sejja vad jag tycker
jag ser gära att du blir medlem där för det kan behövas. Hade fint. Well doh. Känns ju ganska meningslöst att ha ett comunity utan medlemar.
FREE Ayatolla.
AA-negation, vad vill du ha? en medalj?
typ, eller?
mrn: Hur länge har du pysslat med webdesign? För detta var i ärlighetens namn inte särskilt bra. Rent typografiskt fungerar det inte nånstans i mina ögon, det är bara rörigt och svårläst. Det är ett kul initiativ men för att locka medlemar behöver det nog vara seriösare än sådär. Ovsett om du tänkte att konkurrera med whoa eller om det bara är en rolig grej kan du inte vänta dig att locka medlemmar om du inte lägger ner ordentligt med tid på vad du gör. Folk är inte intresserade av halvdana grejer, de vill ha ordentligt igenomarbetade saker. Sen om du gör det som en kul grej eller inte spelar inte så stor roll för om det ändå är tanken att andra ska använda det du skapat så så kan du inte förvänta dig att folks krav minskar drastiskt bara för att du gjort det som en kul grej. Som sagt kul initiativ men du behöver jobba mer på det om det ska bli något
whatone håller med... men fortsätt, du är helt på rätt väg, jag blir mer än hjärna medlem snart :) Lycka tilL!
jag blundar nu.
Det där är tamejfan den fulaste hemsida jag sett :D
Jobbat med webbdesign, eh? grymt ful hemsida faktiskt.
www.myspace.com/drdrogdisko
och tråkig, och taskig layout osv osv.
www.myspace.com/drdrogdisko
Redaktionen
2006-11-17 09:30
graffi? vandalsquad? GEEZ!
namaste
mrn AA-negation, vad vill du ha? en medalj? Nejjag vill att du lär mig lite om webbdesign, du verkar ju vara så bra på det... samt av den högkvalitativa bilden du gjort på vandal squad att döma är du en hejjare på graffiti eller graffi eller vad du kallar det för.
FREE Ayatolla.
hahaha, stay in school!
ja hade du väntat dej nått mognare av en 13 åring? jag är inte ens 13 år . P 12 är jag. och porr är det närmaste jag kommer det motsatta könet och jag tycker din ''comunity'' suger om man inte får porr
tss. ..
Nya Toy communityn, HELL YEAH! Höhö..
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
hoppetossa, passar bra för dig.
äcklig design, ful sida, sidan kommer gå under snart knappt någon kommer regga sig
tragiken vet inga gränser..
Du kommer tvåa som bokstaven B...
Den dog ut innan den ens skapades.
för mycket amagadd när aktiverings kod va inblandat
Greenline/Uffline
sjysst layout resten kan du fixa lycka till!
UGK 4 LIFE! RIP PIMP C
Eza p17 Inte för att trycka ner din överlevnadsinstinkt eller så, men jag lever.
typ, eller?
Jävligt menlös sida, känns som den är gjord av civvare el nåt liknande för att komma åt era IPn...
...jag menar "VI I CREW..." jobbar ni på en båt eller?!