Vilka kategorier ska jag ha på min hemsida?
Hej! Nu behöver jag eran hjläp till den nya siten ja håller på med. Vilka kategorier ska de finnas? De kommer vara ett filmarkiv och ett bildarkiv. Skriv förslag på hur man ska dela upp allt! :) //Micke
Oj nu missuppfattade ni de hela märker ja :D Vad jag menar är vad man ska ha för kategorier inom Bilder och Filmer :p Typ Bombing, Street art etc :p
tags, pieces, throwups, streetart, stationer, tåg.... sen kan du ju sortera efter land och kanske stad....lycka till:)
eksos_one P16 : Tack, precis sånt svar ja ville ha :)
Dom där kategorierna va faktiskt kung :)
spirit_of_hate : Ska de inte vara några kategorier i filmarkivet? :S
Sidan är inte klar ännu, arbetar på den :)
spirit_of_hate : De är jag som gör sajten, men jag frågar ju vad ni vill ha, är inte de ändå ganska schyst? :)
Bilder. Filmer. Forum. Gästbok. Typ..
dede P15 : Ja bad inte om hjälp om vad som ska vara på sidan ;)
En gästbok kommer de inte vara eftersom de är helt värdelöst, forum är ett kanske, får se.
Ink recept, isf i en kategori med ink recept i forumet
Jorå jag kan en hel del om detta, har gjort många många communities förr :p Rösta funktion kommer nog att finnas på filmerna :D Sökfunktion är redan klar ;) Men de kommer att komma en del softa saker, inte bara tomma arkiv inte :p
Gör en enkel sida i stil med grisfest eller 2cool eller vad den heter. Palla massa krångel, bilderna man vill se!
reespect : Men man vill ju ha lite stil på de hela också :)
Ja, men tycker du ska fokusera på o lägga upp bra och värda bilder ist för o göra en så yoyo-sida som möjligt. kan du inte lägga upp ett smakprov av sidan så man fårse om det är ngt att vänta på? typ ett printscreen på layouten?
Minime_G, så svårt var det väl inte att komma på ?
reespect : Jag kommer lägga upp en del fina bilder och filmklipp men de är besökarna som ska få bestämma mycket också.
Tex så kommer besökarna kunna anmäla bilder/filmer som dom inte tycker passar in på sidan.
Och besökarna kan slänga upp material som visas på än gång! :)
spirit_of_hate : Som sagt, mkt av materialet kommer besökarna få ladda upp.
Jag har även ett par personer som vill ha hand om de på sidan och slänga upp material så sidan inte dör ut.
Då kan jag fokusera mig mera på att göra sidan ännu bättre :)
låter ju sjysst....då gör det inget att upptown är borta :)
Vet inte riktigt när sidan kommer upp, hoppas de inte tar allt för lång tid bara. kodningen är nog inget problem dock är pengar för ett helt år att driva sidan ett litet problem :) Men de ska nog lösa sig :) Demo av sidan kan jag inte visa ännu då jag inte riktigt vet om detta är slutresultat :p
THUGoNE P23 det e ju fan skittråkigt att upptown e borta.. det var ju en etablerad sida med massa pieces.. r.i.p. upptown
mini_g: visa ist, då vet man va för typ av stil du kör.
haha allt kommer bli skit som det mesta som utlovas här..
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
reespect : Nej jag kommer inte visa nu för jag arbetar på flera olika designer till siten.
Och man kan inte se vilken stil jag kör då jag kör väldigt olika, sen är de hemsidor vi pratar om ;)
bombomachides : Tror jag absolut inte då jag redan har gjort många lyckade communities :p
bilder: tags, klotter, throwups filmer: snake:ing och wholecars.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Kategorierna är bestämda nu :) Bilder: tags, pieces, throwups, streetart, stationer, tåg, övrigt Filmer: bombing, wholecars, pieces, övrigt
filmer: kanske tåg och övrigt iställer för ett tomt wholecar sektion och en full sektion med lagliga norrköpings filmer blandat med throwups på tuben. Båda kommer nog vara tomma iofs men vad vet jag.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
-mäliS- : Ah de va bättre :)
Nu är de Filmer: Tåg, övrigt :)
Jisses folk tror verkligen inte på P14 va? Ska ja vara ärlig så gör inte jag de heller :p
Men för er som tvivlar så kan ja ju köra en referens.
www.wellbed.com Har jag och en annan kille gjort, jag har skött den mesta kodningen och han har skött design mm.
Denna design va väldigt länge sen han gjorde, han har mkt mer skills nu och ska även hjälpa till med designen på nya siten.
Tänk på att wellbed är ett nästan förflutet projekt
Så ja tycker inte ni ska tvivla så mkt ;)
keroz P17 : Ja tvivlar på att sidan kommer att bli fet stort och dra in miljoner.
Men jag tycker ändå att man kan öppna en site för att roa sig för stunden, right? :)
Ja menar roligare att ha sidan nått år och sen får man se eller?
Onödigt att ge upp på än gång ;)
Ska bara finnas BLANDAT, så kan allt ligga där=)
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!