Tekniska Målad (BILD)
Av: KME kanske gammal men då får ni ta det
www.justdet.se - svensk hiphop
jävla stockholmare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gammalt..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Vrf köra på en reklam bild som kommer att tas bort imorn ?! pöjzzzzz ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahahah!!!!!
jag slutar inte förs sverige är färglatt
känns som att det var cal va?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
haha den har ju suttit i mer än en vecka,,, autum..
d va inte för vackert , ganska lätt "buffat" också .. ;)
yo hiphop r'n'b
asumetrisk aja du fattar vad jag menar ;)
aja sorry grabbar... e inte så uppdaterad på detta forumet.. yeye tänkte bara att ni kanske hade något intresse med nått me bild i eftersom det verkar som att det är brist på de i detta forum..
Tror det har varit nånting på den andra reklamen brevid med men som blivit bort tagen redan..
den var... blå
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
FETT M!!!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
de där va fan de värsta på länge han som gjort den skämms hoppas jag.
thundercooperfuckinbird
haha fan fulaste någonsin
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
palla klaga gå och gör station målning själva da :S
ladda upp på någon annan sida, den där sidan funkar aldrig för mig :/
hehe du vill nog inte ens se den ändå
du är sämst.
e de bara ja som inte kanse bilden ?!
skit ska skit ha !! ..
haha är detta kvaliten nuförtiden?? jävla toys
I aint lookin for no beefs just lookin, lookin for some of those seven leaved leafs!
haha! den där va gräslig...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
I wish i could move like Michael Jackson
Sjukt snygg, ni andra har antagligen dålig smak.
Softa koftan !
jaja de verkar inte krävas så mycke skills nu för tiden för att påstå sig vara målare.. när man ser sånt så får man lust att bli moderat ;P
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
Va e de för fel på moderaterna ?
Softa koftan !
ja du.. läs på lite så kanske du förstår
Ja den blaskan läste jag med, men hört att statsministern reinefelt är för laglig graffiti.
Softa koftan !
Graffare
2006-11-13 21:19
nej, han är helt tvärt emot...nu vet du.
They called me Mr. Glass
Phedt tung, måste bajjjta lite känner jag
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
ful som stryk
hahah qeft
hata mig inte bara för att jag duschar naken
Att basera ens val av politiskt parti ENBART utgående från vilken ställning de har i graffitifrågan är helt förnufts- vidrigt.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
den va skön, plus den sitter väll så länge tills dom byter afficher, tror inte sl orkar bry som när den sitter där?
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
bästa i graffitiforumet på länge
hej jag e cp HAHAHAHAH!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
010201 P0 Det är otroligt att du inte har lyckats få med ett ensa skiljetecken i ditt inlägg.
Lyricist
2006-11-15 17:59
hehe fett gammal... pinsammt för sthlm att du lägger upp den anledningen til att den inte buffas är fö att de vil att de andra graffarna ska skämmas och sluta...
jävlar asså. :D inponeradpå min bror som e 11 år o gör bättre än det där.. slöseri på cans föfan .. ge bort resten av cansen till dom som har bättre användning för dom xD
en sån som gjort den borde satsa på någon annan linje i stället. Kanske bli snickare i stället?
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
kan nånn fixa en fungerande länk eller vem fan lägger upp bilder på en nerladdningsida...
sådär gillar K.et annars va d la inget speciellt känns som lite själv propps tkr ja
Ingen mera rosa banner
Promotor
2006-11-16 12:42
Tungt haha
http://radio.imperioh2.cl/