I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Många fler klottrare grips

Vår Hiphop - Graffiti

2006-11-08 16:19

menar du mitt eller??

2006-11-08 20:07
håller med 456123789.....

sthlm i synnerhet har den mest konsekventa atmosfären, många väktare , mångacivvare o många människor som helt enkelt e som hon som startat tråden...

sluta klottra lyder mottot.
o krig är vad dom hotar med tydligen...
man borde tycka att dom skulle göra nånslags lagändring som förhindrar att ungdomar fatsnar i skadestånd på över halv miljoner o shit..
efter en person fått så höga straff så likviderar man utsikten för dom, att måla o ta ekonomiska konsekvenser blir inga problem då....

jag tycker det är vackert me klotter , jag tvingas oxå betala skatt juh...??

638 är rätt många endå....
jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2006-11-09 00:17
men om ni nu tycker att de är så jävla vackert varför kladdar ni inte ner era hus och alla era väggar hemma i era villor där alla ni små snorungar somnar in efter mor eran läst vissan lull.

Man kan inte anpassa ett samhälle efter ett par tusen fjortisgangsters åsikter kring vad som är vackert eller inte. detta leder till offentliga byggen ska, enligt normen, vara oklottrade. privat egendom ska vi ju inte ens tala om. om folk inte vill ha skit på sitt hus ska inte folk sabba de för att sedan skylla på att "vadå de är ju soft najs shit ju". för övrigt tvivlar jag på att ens 4 pers här i tråden verkligen kan göra en fräsh målning.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2006-11-09 01:09
Jag va inte seriös för att jag vet att det inte skulle funka, och att jag använde termen krig berodde helt enkelt på att jag inte kom på något bättre... Så ursäkta om jag uttryckte mig oklart. Det va lixom mer en kul grej. Peace!
MMM Fikon

2006-11-09 12:10
fler klottrare grips eftersom det finns mer klottrare nu för tiden.

2006-11-09 12:54
över 600, haha jomenvisst! hade det funnits 600 aktiva "riktiga" klottrare i stockholm så...
 sen påtal om att det buffas, det är ju skitbra, vart skulle vi annars måla? och utvecklingen hade ju stannat av helt.

2006-11-09 13:06
undrar vart alla dom 900 klottarna har klottrat, finns ju knappt nånting...Eller dom kanske har gripit folk för 900 klotterbrott..

2006-11-09 13:22
Andy Warhol sa;
"Killarna som sprejar graffiti på tunnelbanevagnar om nätterna vet sannerligen hur man återerövrar stadsrummet. De smyger in på stationsområdet mitt i natten när vagnarna står tomma och så utför de sina speciella sång- och dansnummer enkom för tunnelbanevagnen. T-banestationerna är som stora palats om natten och man har stora rum helt för sig själv"

Jag vet inte hur många graffitimålare som tänker på detta faktiskt, men det finns en helt annan spänning i staden om natten än på dan
. Det tar graffitimålare vara på, och visar upp sig när dagen gryr genom sina målningar. :-)
I bury those cockroaches
Producent

2006-11-09 13:28
Min polare säger att det kommer bli livstid för graffitimålare nu när vi har ny regering vid årsskiftet.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-11-09 13:45
hahaha. vad har du för kompis, Dopeness?

2006-11-09 13:49
samma sak varje år känns nästan som dom kopierar hela texten och ändrar lite på siffrorna..

You can put a bullet in my head
but you can never kill what i said..

2006-12-01 16:16
Så kan det gå. Men världen blir inte bättre för det.

2006-12-01 23:09

skjut alla snutar o låt jorden vara fri o kaotisk.....!

....de brukar vara det som e problemet i d flesta fall endå....

skjut snut...

jag kan hela dig ,
bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....

2006-12-01 23:24
Poor toys
min mådder måddar min skåtter

2006-12-02 01:49
*fnisskalas*
CLEANR QUEENR DONT EXIST!!!!!!!*