UP35 ute 10e november
Trettiofemte numret av UP släpps den fredagen den tionde november. Tidningen kommer att skickas ut till prenumeranter några dagar innan och från måndag 13 november hoppas vi att den ska finnas ute hos alla våra återförsäljare. Kolla in omslaget och läs om innehållet på: www.undergroundproductions.se Boyakka! UP-Crew
VARFÖR VARFÖR VARFÖR vad faan har etc att gör i up 1 gång till? samma sak med cia två gånger finns mer sthlms crews som är mer spännande
etc e ju alltid roliga o kolla på...dom kör shysta grejer...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
hoppetossa ja nute men resten är bara jobbiga
äh...alla har vi olika smak =P
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Etc är inte kul att se 2 gånger i up iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilken annan up va etc med i senast? =)
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Najs :)! UP är riktigt bra!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
King Kong förr... Atila/Boyo nu?
Jag förstår inte varför folk fortfarande köper up. långa tråkiga reportage om allt annat än Sverige, för lite tåg och av någon underlig anledning så vill inte up längre ha en skånedel, göteborgsdel osv. Utan man nöjer sig med en sida "blandat". Up var bra under tre eller fyra nummer år 2001-2002! Då hade dessutom varje nummer en bra intervju med en riktig tågmålare. Idag får vi läsa om något okänt crew som heter ets. Tummen ner för up
röv är gott
haha, så jävla sant!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Va bra att det kommer intervju med Carzz! Ska köpa tidningen snart.
ja det är lite svårt att fatta hur stor plats etc får. drum, kingkong och boyo är ju duktiga men det finns folk från samma generation som är mycket intressantare
dessutom är det mycket folk från andra städer än stockholm som rockar huvudstaden så det skulle kanske vara kul om de kunde visa upp lite av det.
jag gillar new york grejerna fan va kul å läsa om dom i varje nummer fy fan va kul det är,eller är det för ingen målare skickar in andra bilder hmmm
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
bra up. cars,,,enda värda...resten skit ju
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Desoner kan göra hela tidningen värd, beroende på utrymmet han fick.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ETC är riktigt tunga. Kalas att dom är med.
va?
Skånedelen finns inte för att de flesta av oss som målar i skåne inte skickar bilder så det är inte deras fel....
hrm...brukar inte gnälla på UP, tycker inte att tidningen har blivit så dålig som många påstår. men...Finland, New York och ETC. låter lite väl bekant?
Bodil Etc är inte okända direkt..
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Man kan aldrig få för mycket utav grannlandet i öst.
Ride 13"s y que?
Oj vad mkt upprørda inlægg. Sjælv tycker jag att det låter riktigt spænnande med en intervju med de som håller liv i stilen i stockholm
Men shit va ni grinar då
you are the generation that bought more shoes and you get what you deserve.
Tycker det låter fresh med nytt nummer av UP, ska bli kul att bläddra igenom...verkar ju som att dom fått mycket bilder tillskickat sig den här gången iallafall och det är ju najs.. Saknar också fortfarande en sida för resp. GBG, Skåne & Dalarna, tycker själv upplägget bli bäst så..precis som i UP 24.
ps. när jag blir stor ska jag flytta till eterica och det fina är att ni säkert också får följa med. ds
hade vatt fett med bd nån gång nått att tänka på ni i up crew
bränn, bränn, bränn alla män
Gör en egen tidning om det inte passar.
det låter som att detta nr kommer bli fett
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
DETTA NUMMER KOMMER BLI SÅ FETT SÅ ATT ALLA NI JÄVLA HATERS KAN GÅ OCH SJÄLVDÖ!!!
aK-47A, kan du berätta lite mera så jag kan skriva upp det där?
värdelös tjockholmsblaska. skönt att skåne inte är med.
tufft me cars.. han är min pojkvän.. vi är ihop..
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
ja säger det igen eftersom mitt inlägg rensades bort utan någon speciell anledning? synd att UP inte ser längre än sin egen näsa, sen när blev ETC aktuella? den enda som reppar dom är atila, varför då göra en intervju med hela crewet då många av dom redan e pensionerade!? tycker att UP under åren jag har följt tidningen överlag har nöjt dig med mindre och kvaliten har sakta dalat. dom kan inte gnälla på att ingen skickar till dom eller att det som skickas är av för dålig kvalite för ifall det är så det ligger till tycker ja att dom kan skära ner sin produktion av 4 nr per år. ja vill hellre ha 1 FET tdinging per år med bra material än 4 stressade nr med dålig kvalite. nej jag är ingen hater bara för att jag ifråga sätter UP´s kvalitet.
WHaT eVa! DaAh!
Up gör ett bra jobb. Själv köpte jag senaste numret av stylefile. Det Swet säger stämmer ganska bra. Nordiska stilen är vad den är. vill ni få något annat än bara snabba grejer, kan ni försöka få tag på Fly On The Wall . Tidingen som producerar cleana pieces, där man kan se att det går att göra feta målningar om man vill. Det är bara att lägga mera tid på sin skisser och studera mera om hur man använder färgerna. kolla på Can2, Bates och Swet .Fly On the Wall är för de som gillar style, colors och skills väldígt mycket.
Chemo: På sätt och vis har du väl rätt. UP representerar väl rätt så bra hur svensk stil generellt ser ut. Gillar man inte det får man väl skita i tidningen. Men problemmet är hur dom lägger upp tidningen. Lite svenskt och många långa utländska dryga reportage. Den svenska delen borde innehålla många fler tåg. Varje aktiv region borde vara snyggt representerade på i varje fall två sidor. Sen när det gäller väggar...helt ärligt: Väggar är menade att se på riktigt och möjligtvis på hemsidor och inte i en 4 nummer per år utgivande tidning. UP är som sagt inte bra längre. Däremot kan jag tipsa om tidning som håller måttet..xplicit grafx...
röv är gott
tråkigt med 10 st. 30-åriga hippies som skriver med waldorfkritor. varför e dom med i up? BRÖÖL!!!
www.fienden.se/<br>
bodil: okänt crew? för det första heter dom etc, för det andra väl allt annat än okända..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Sen är dom inte 30 bast heller...
Desoner! Feta tags kan han iaf lägga, kan nog bli riktigt tungt.
stinker avundsjuka som alltid inom graffiti. väx upp. eller styr upp er om ni redan är uppväxta. blir säkert inspirerande med lite innovation från ETC i vanlig ordning! big ups!
och vidare: - tåg finns i filmer och på nätet, i mängder - kvaliteten har inte sjunkit på up, möjligen i up, o det kan man nog bara skylla graffitimålarna själva för, börja själva med att skissa kanske, ist för att sitta bakom skärmen i pojkrummet o runka till graffrullar från dc++ - up innehåller högkvalitativa reportage o intervjuer, det är deras styrka, inte i 1a hand tåg - för att inte tala om vad de producerar under dokument förlag - jag tror helt enkelt att de som köper up är lite för få till åren för att förstå, det är synd, men ni kan väl göra en egen tidning eller köpa dirty handz 3 o flukta på, eller varför inte ff2, den är nog tvärfet - och lära av?
haha lugna dej vikket utlägg
har hört att cars viker ut sig
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
hoolabandola F33: hahaha big up på den.
Haven't found a way to say Fuck You politely!