I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-08 01:24

olika ink

Tjenare...!! jag fyllde på min Reflex flowpenna med grog ink (svart) sen när jag skulle börja använda den så vart uddet nästan dubbelt så stort :S vad är det som är fel ? är det inket ? seriösa svar tack :)

2006-10-08 01:25
haha,omg,är du säker?,det har då aldrig hänt för mig?,skaka du grog flaskan noga innan du hällde i?=)
Till er dumma jävlar som frågar varför inte färgen kommer ut I udden på pennan ni köpte på highlights, ingen ide att ni forsätter, för då är ni inte särskilt kreativa...

2006-10-08 01:26
ja men uddet vart dubbelt så stort skakade och allt men det vart nästan dubbelt så stort endå :S gör jag någe fel ?

2006-10-08 01:27
Seriösa svar tack :)

2006-10-08 01:29
okej,skummt...,det är då inget jag har vetenskap om:P,du får väl hoppas på att det är nån som vet om som orkar svara:P
Till er dumma jävlar som frågar varför inte färgen kommer ut I udden på pennan ni köpte på highlights, ingen ide att ni forsätter, för då är ni inte särskilt kreativa...

2006-10-08 09:33
Det är effekten du får av lösningsmedel + svampudd. Nästa effekt är att limmet som håller i svampen löses upp och din udd lider av separationsångest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-08 10:36
Uddet..Hihihi*fniss!!
Reputation is the cornerstone of power.