Dirty Handz III - Search & Destroy 2006
Yehu! Nu går den att köpa på Highlights! Ryktades ju om att allt material blev beslagtaget i en polis razzia, men så var det visst inte :)! Info: Äntligen! Jag trodde inte det var sant att Dirty Handz III verkligen fanns förens jag öppnade lådan här på lagret. Sedan Dirty Handz 2 släpptes har ivriga rykten florerat om en tredje film, releasedatum har flyttats, det har ryktats om razzior där polisen beslagtagit allt material och så vidare. Men nu är den alltså här, "Dirty Handz III - Search and Destroy" är tredje och sista filmen i Dirty Handz-serien. Precis som de tidigare filmerna är denna profersionellt redigerad och väl producerad. När de första filmerna kom var dessa nyskapande genom att inte enbart visa målandet utan även förberedelserna. I tredje och sista filmen har man tagit steget längre, filmen är en slags resedagbok mixad med en klassisk graffitifilm. Köp den här: http://www.highlights.nu/index.php?id=1&page=14&shophex=&pid=578&nopage Trailer: http://www.dirtyhandz.net/index2.html
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
ff2 o dh3 nice!
www.gbg031.se
Hmmm låter kul med Wufc Sdk stockhoml:)
413
cera, tycker du? du måste va ganska lättroad.
haha ja dom har man ju aldrig sett förr...
Jaja men WUFC är tunga :). men det är roligt o se andra målare från andra länder :)!
dock vill jag gärna se nyc scenen/rna
röv är gott
jag har hört att det blev beslag taget och att dem fick tillbaka det men vad vet jag :S verkar schyst allafall :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
KnifeTownBoy, precis. u dun know shit.
lär va gamla grejer och 500:- e ingen DH film värd.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
commuter de va ju då graffen va tung
500 kr vad jag ser så står det 249 kr :S men om du vill köpa 2 st ex så visst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
märkligt att folk är såpass handikappade att dom inte klarar av att kolla upp vad en film kostar...graffiti IS for chumps
Grymt med Flaten! Eller e det Bredäng?
i roll like a bat out of hell
Tunga namn.. kommer bli riktigt schysst
va?
haffad: ff2 o dh3 nice!hasseone: 500kr Haffa skrev "ff2 och dh3 nice!" då skrev hassone: 500kr. Han menade alltså att båda filmerna skulle kosta 500kr.
psk jag är som en katt ge mig ett garnnystan så leker jag med de i 3 timmar!
413
Någon som sett den, är den bra?
Zan_pedro : ööö?
Hellre gamla saker än Spaq och Dask stationer dock
Moderator
2006-09-29 20:20
Jag har skyhöga förväntningar på den här rullen. Knäcker den DH2 så är det lätt den bästa graff-filmen någonsin.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
vart läser ni 500 kronor? :S "webpris: 249:- butikspris: 249:-"
Graffare
2006-09-30 11:23
bara att citera igen då: Haffa skrev "ff2 och dh3 nice!" då skrev hassone: 500kr. Han menade alltså att båda filmerna skulle kosta 500kr.
They called me Mr. Glass
riktigt värd film, reportaget från sverige var skojjigt.
bara en hägring du vet...
249 kronor kostade skiten på Highlights och det var det lätt värt. Man får följa med på en resa fr Paris till London och vidare till Köpenhamn, Stockholm, Hamburg, Berlin, Munchen och slutligen New York. I extramaterialet finns scener fr Rom, Warsawa, Oslo, Strasbourg och Stockholm (där pratar Que, Rilo, Gets och Skil om Falck och situationen i Stockholm 2003). Materialet har väl några år på nacken men håller grymt hög kvalité. Bra klippningsarbete, schysst upplägg (huvudpersonen berättar själv sin historia och de platser han besöker).
ja.. rostad bröd.. jo men en del grejer e ju gammalt? ..
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
furbyone P25 flaten;P filmen e tung ...jävligt tung!
bie-atch
Graff filmer borde vara näst intill gratis tycker jag, precis så att det täcker kostnaderna som lagts ner på jobbet. Graffiti ska inte kosta massa pengar att se. Men men, allting handar ju om pengar som det ser ut nu, så det e ju rätt förståerligt att det kostar så pass mycket..
Colours Vill du se gratis graffiti så gå utanför dörren och lev den. Tycker det är bra att det kostar att få skiten levererad till tv-soffan, inte för att det leder till fler som går ut och reppar, men iallafall...
Moderator
2006-10-04 09:59
sjukt fet film. rekomenderar den till alla även om den känns aningen daterad. lätt en av adem absolut festaste filmerna på marknaden och en värdig uppföljare. alla måste titta.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Refx. Det leder till att folk ligger hemma och det börjar klia i fingrarna. Vilket i sin tur leder till mer graffiti i övrigt, vilket i sin tur utvecklar scenen, ofta till något nytt och kreativt. :)
hasseone P2 Jag vet att jag kanske inte kan ses som helt objektiv i den här frågan, men jag lägger mig ändå i lite grann. Graffitifilmer nu för tiden är ju billigare än tidigare.
Förr i tiden kostade filmer alltid 300 kr och då var det på VHS. Idag kostar tex Friendly Fire 2 189 kr på DVD vilket jag tycker är ett helt ok pris.
kul att den var slut på highlights.se
JUST DET!
Vad är det för målare och crews med?
Habba habba
WUFC SDK
"Real bad boys move in silence"
Dirty Handz 3 går nu att beställa från UP. Check out:
www.undergroundproductions.se
Glöm inte heller nya numret av UP som kommer ut i mitten på november. Mer info och omslag på hemsidan snart.
Mvh
UP-Click
Någon som vet vad första låten i svergies scener heter???
Always on the Grind
Har ni hört talas om thepiratebay ??
Faktum: Om man har för avsikt att göra en god kvalitetsrulle kan man (FÖR HELVETE!) köpa ett stativ för trettiofem euro. And what's up with the music? De gånger man inte satt och skrattade åt musiken så var man irriterad på den.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Sett filmen nu och den är bra :) Köp den!
Den är helt galen. Detaljerat gjord och perfekt tempo som gör att man hänger med fastän dom visar 3 scener samtidigt.
En grym film!
Passion found
Sjukt bra film, riktigt ball ide på filmstil också, att följa en karaktärs resa från land till land, en filminspelad dagbok helt enkelt. köp den :)
Jag hade fel, den va grym. och fan vad jag e glad för det!Blodröda resor.
dirty3 är definitivt den bästa graffrullen som gjorts
röv är gott
dirty handz tre är nog en av dom bästa filmerna som har dokumentär stuk och riktigt feta scener sen är det extra bra med om hur inxs beskriver varje stad i länderna
Angeånde Dh3: Ett plus e att grejerna som e med känns som att dom typ (med en viss mängds överseende) skulle kunna ha varit gjorda i nutid. Dh1 o 3 e 2st milstolpar inom graff-filmsgenren. Dom båda släppen har satt en ny standard. Jävligt bra av inxsan att lyckas med 3an när 2an sög så jävligt i jämförelse.Blodröda filmer.
Bra väntar på att den lilla Avyn från posten ska komma! För övrigt så var Transit rape tape em sket film och FF2 dög!
413