I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Blod som bläck?
Vår Hiphop - Graffiti
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Audioline P36
2006-10-07 12:27
Ok, jag har tagit en paus från whoa några dagar nu för att samla kraft så att jag inte bryter ihop och tappar allt hopp för mänskligheten när jag läser dessa svar.
Jag vill klargöra att jag inte tänker köra med blod för att jag tror det blir jättebra tags (men jag tror dock att de kan bli snygga), och jag gör det inte heller för att jag är emo. Ni som kommer och anklagar mig för att vara en emotönt, vilka fan är ni själva då? Vad fan vet ni om mig? Anledningen till att jag tänker köra med blod är för att det är ÄKTA. Det är madderfakking pjår, awright?
Louder
2006-10-07 12:32
varför vägrar folk systematiskt att läsa trådar innan dom skriver i dom?
killen P39
Groupie
2006-10-07 12:57
Audioline:
Sluta kasta sten i glashus. Jag bryr mig inte varför du ska ha blod i din flow det är din ensak, men ditt snack om att tappa hoppet om mänskligheten att folk är idioter etc irriterar mig. Visst graffitiforumet har generellt sett en jävligt låg standard på det som skrivs, det går inte att komma ifrån men den som varit otrevligast i denna tråd är ju fan du. Du har varit aggressiv, bemött folk otrevligt och kommit med generaliseringar, ger det ett särskilt gott hopp om mänskligheten?
Puckos
2006-10-07 13:25
Jag vill inte klanka ner på Audioline för då får han väll ennu ett utbrott med ord som, hora bögjävel osv. Men du graffar inte, är inte emo, vad ska du då med blod i en flow till ? Förövrigt så har du fått svar på dina frågor, eller hur ?
Softa koftan !
ogräs P40
2006-10-07 14:01
ÄR ni helt efterblivna? Fyfan era äckliga svartrockare, skär er i armarna nån annan stans. Färg finns till just därför att man ska slippa extrahera kroppsvätskor ur sig själv.
Audioline P36
2006-10-07 16:02
Ja, gud vad konstigt att jag är otrevlig. Hur kan det komma sig? VARFÖR beter jag mig på detta sätt? Ring Sherlock Holmes för fan, vi har ett mysterium att lösa.
Audioline P36
2006-10-07 16:04
Nu tror jag att jag har samlat tillräckligt mycket information för att sätta igång med mitt projekt. Jag vill ge ett stort tack till alla som faktiskt har varit hjälpsamma, ni är få men starka. Keep it crackin'.
penguin F39
2006-10-10 00:51
Audioline;
You must be e-m-o.
penguin F39
2006-10-10 01:18
Här har du en liten nybörjarkurs
Men cut-your-wrist-delen får du räkna ut själv/:
hero1 P36
2006-10-10 10:09
låter lite emo :)
sprayfärgens uppfinnare är min fucking idol.
hero1 P36
2006-10-10 10:10
nej men gris blod går har ja hört, luktar bajs men fett fränt :)
sprayfärgens uppfinnare är min fucking idol.
_theaerocrew
2006-10-10 10:50
Sluta lyssna på gothmusik, släng läderrocken och köp ink.
men men, vill du leva vampyrlivet är det bara att köra blodet som det är. Du gör blodet orent om du blandar det, då blir inte Kali glad.
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
tiim
2006-10-10 13:16
EMO
ogräs P40
2006-10-10 17:21
Lidone, du lider uppenbarligen av skärisigsjälviarmarna-itus (tänk ordet er med en vacker brittisk klang) hursomhelst önskar jag dig bättre lycka i nästa liv, även fast det är en överliggande risk att du även blir tjock finnig och dum där.
heggis
2006-10-10 17:25
Mini_G
du kan ju köpa blod på typ hund affärer!
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
HereComesTheSun
2006-10-10 18:53
töm er på blod, gärna inlåsta nånstans.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»