Rödlinje 24, helt buffad!
Kaos på linje 24, allt är buffat och mkt till... Så det är dags för folk att röja till linjen igen. Men ha ögon i nacken...
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
dags att skaka cansen o måla för folket :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okunnig P0 hahaha word!
hahahe hej
Vilken är 24?
...och det är det som är så fint med whoa!
Va rull där igår..
Ibland
Det lär ju inte vara lujngt när dem presic har sannerat hela linjen
Blääää
nejmen de är ju rätt lugnt här på whoa
dom ska ha högre bevakning på linjen pga av alla koppar stölder.
CHILLNANI
bobs hörde nått om det också. Gäller det fler linjer?
Varför ens försöka?
det var när linjen renoverades. inte för att jag tror att säkerheten kommer vara lägre nu.
hahahe hej
sträckan mellan ornäs och torsång har blivit buffat det med
tss. ..
herionisterna är ute efter koppar och guld!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanylkompanjoner strikes again
bara så ni vet får man feta cash för koppar 150spänn för 1kg koppar tror jag det ligger på det är inte lite en rygga full kanske 10kg så har du 1,5papp =)
mdma, vem fan bryr sig om borlänge? det är en tråd om röda linjen, stockholm du vet.
Scientist Jag vet inte, men på något sätt kändes inlägget som en pik gentemot den här tråden..
Graffare
2006-08-23 20:06
Den ena dummare än den andra.
starta en egen tråd om borlänge då din luffare och sluta skriv här
Men behärska dig
Csg har börjat "chilla" i Fruängen. Dem står där med sina häftiga bilar, batonger och keps på sne.
Whores from the underground
var i tunnelbanan finns det koppar?
WHADUP
VeCn P18 jupp o värre kommer de bli säkert ;) !
skit ska skit ha !! ..
men idioter.koppartråds stölderna var när linjen renoverades
hahahe hej
Emeye I kablarna som låg i feta rullar längst linjen under ombyggnaden.
kommer sluta med att snuten och alla kommer sluta jaga våldtäksmän och mördare. kommar bara vara ute efter graffare... fattar inte va de kna va så farlig me graffiti.
XoaOne_is_back : Nä de kommer vara efter koppartjuvarna...
koppar..? Vart skulle man ta de?..
fuck all toys
ibland undrar man folk läser allting innan dom skriver!
seal-one P19 haha
länge länge sedan
Regel nr 1 på whoa. Läs ALDRIG vad som tidigare skrivits i en topic. ALDRIG jag repeterar åter igen : ALDRIG. När ska whoa övergå från dagis till förskola?
naaaejä för att man får phet emd cash för det i hamnar som skickar skiten utomlands^^
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
Tydligen mycket stölder runt högdalen också.
spliff macht frei
När bytte linjen namn till 24 ? Vad hände med 14 ?
14 heter den nu, 24 hette den waaaayback
.......
ÅH HERREGUD. Online iskall_ P1 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 17:23 dags att skaka cansen o måla för folket :) ------------------------- jag ska bomba hela världen lilla mamma, väggar murar tåg gör de samma, Offline okunnig P0 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 17:27 jaha nu äre så jävla dags, jävla internetgraffers ------------------------- xD Offline tacoswannabe P45 Skicka meddelande Gästbok Daterat Igår 17:29 okunnig P0 hahaha word! ------------------------- hahahe hej
"Som klockrenh säger." - oneoo
Senast jag sålde koppar var det 15 kronor per kilo om jag minns rätt. Är rätt säker på att det har ökat, men 150 kronor per kg får du inte.. :p
Linje 14 a.k.a. Linje 24 ;)
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
soft... snart kanske vi har en ren och prydlig stad... *ler stolt*
färgblindr igen... :( 150 spänn jävla vilken drömsumma döö
Idioter hela bunten...
More than words...that´s what we do!!
Jag tycker att alla ska sluta måla och börja stjäla koppar från tuben det blir roligare så.
Koppar finansierar skadestånd.
Sunknia ´ 750 alltså????
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
feenposhleen Testa ta bort en nolla så hamnar du nog på en mer korrekt siffra.
7.5 alltså.. shit... helt ovärt
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Om snutarna slutar jaga . mördare å våldtäcktsmän.. varför inte mörda Dom!!
on the run