Jagade graffitimålare
jag läste boken medan svennson åt plankstek, där det står om en målare från pms som blev jagad av väktare och rammlade och fick livshotande skador. jag drog parallellen till poliser som jagar moppedister. det är väl så att de inte får jaga nån på moppe om de inte har hjälp på grund av att de kan bli stressade och rammla. då borde det ju rimligen finnas en regel att väkarna/poliserna inte får jaga klottrare på tågspåren eftersom de kan bli stressade och ramla och skada sig allvarligt. sen finns det visserligen dom som har skadat sig på tågspåren utan att blivit jagade av väktare, men vad är vanligast folk som skadar sig på tågspåren eller moppedister som skadar sig i trafiken utan att ha blivit jagade.
Djärgjävlen dundrade in i hundpäls o kattklor O Du har fan inget här o göra, fitta, så fuck you
moppedisterna, det är jag helt övertygad om!
Graffare
2006-08-22 14:56
ingen regel, en lag ;) Sluta vara på spåren om du är rädd för att ramla helt enkelt.
synd o jaga bankrånare me... Dom kan ju köra av vägen med flyktbilen i all stress=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
väkatare/poliser får inte ta risken att jaga en klottrare eller annan person in i en tunnel eller på spåret föräns dom har stängt av strömen till det .. det är alltså ett riskabelt misstag om dom ite gör det. polisen får alldrig vålla annans skada.
från en liten pojke , till svergies största.
hahah idiotiska påståenden.. självklart får snuten jaga folk utan att bryta mot lagen,, va fan tror ni hur skulle de annars göra? be dig snällt att stanna??
så polisen ska bryta lagen så ... okej . men dom kan inte riskera att få någon dödad i en olyka för skadegrelse. ävens fast gärningsmannen smiter så.
måste dom inte hämta "gulvästar" först också? för att ens få tillståndet att gå ner på rälsen? det är vad jag har hört iaf..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
då borde det ju rimligen finnas en regel att väkarna/poliserna inte får jaga klottrare på tågspåren eftersom de kan bli stressade och ramla och skada sig allvarligt. ja, eller en regel som säger att väktare och poliser inte får jaga folk överhuvudtaget förutom om förövaren har hockeyhjälm, knäskydd och såna där små flytkuddar på armarna...
vad är det här för tråd? ska man skita i en mördare som åker moppe utan hjälm? de vill ju få fast målarna. om han ramlade och skadade sig får han ju skylla sig själv. de är ju bara rädda om tågen. visst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dey var ju målaren ch inte väktarna som ramla, Tight? han får väl skylla sig själv om han är ute och leker lok.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
sen så om de hade funnits nån specifik lag för det så betyder de inte att sthlms trevliga csg och bt väktare hade följt den ;)
'är ju lag på moppehjälm oxå
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
sluta snacka om moppehjälmar och lgara hit och dit.. döda tråden
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
inte all om man inte blir jagad
allt beror ju på vad det är för typ av brott , skadegörelse kan inte gämföras med om det var en mördare.
Det är ju inte polisernas fel att dom ramlar och slår sej på spåret, det är ju dom skälva som klantar sej. Poliserna har ju som skyldighet att ingripa och försöker då gärningsmännen (i detta fall graffitimålare) rymma från platsen så står ju inte polisen kvar, dom följer ju efter såklart, och blir då gärningsmannen så jävla rädd att han ramlar och slår sej så får han ju stå sitt kast. Inget poliserna kan stå för, och absolut inget poliserna/vaktera (eller vem det nu är dom jagar) ska anklagas för, bara idiotiskt försök till att mildra straffet (om man åker dit).
Sunknia Missade ditt inlägg där, men jag håller med till 100% i det du säger.
Om dom får jada dom hur mycket dom vill men när det går över 70km/h får dom inte jaga mer..
sjukt system om det är så farligt med färg på sega ytor.. till den den grad att de ska jagas oavsett..
yoo
idiotförslag
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
hmm jag sprang iväg på spåret medans polisen stog kvar på perrongen
tror du dom bryr sig de finns inga regler de gör va dom vill sen när de har dig kan lite klappa till dig, inget kommer hända ingen kommer tro dig iaf du säger att de va övervåld, de gör som de vill spring bara
gör man medvetet nåt som är olagligt så får man ju tåla att bli jagad? sen om man ramlar o skadar sig så är det skitsynd, vem vill ha ont liksom. men man vet ju vad man ger sig in på.
nej, DU VET GARANTERAT ALDRIG VAD DU GER DIG IN PÅ
yoo
polisen får tydligen "skrämma" folk som åker på moppe om dom inte stannar när dom blir tillsagda, fast oftast så vill inte polisen göra det eftersom att de inte vill skada någon , och om du tar av dig hjälmen så är det ditt fel, inte polisens.. det är vad jag har hört kanske har fel?
Polisen får inte heller stoppa hårsare när dom ska skjuta för risken finns att dom blir stressade å kan missa å punktera?