goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
hiphop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Murm står det på den andra. Ganska sjyssta, men som sagt inte helt klara.
större är bättre
toys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm.. ni är då några jävla gnällspikar alltså! ena stunden ser man "bilder, bilder, bilder" och när ni fått det så är det "toys" osv som dyker upp. jaja.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
nej jag fattar inte själv. har sett endel som faktiskt ser helt ok ut! men sen kommer det ALLTID någon som ska vara nedlåtande. och visst i dethär fallet kanske det inte var snygga eller något vill jag påpeka bara. men dem behöver ju knappast vara toys för att det inte gick just idag?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
herregud..
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Jag tyckte soam va helt okej . !
Men kolla på Soamen.. visst den saknar Bakgrund och seconds.. men jämför t.ex med vissa av Fhers panels. dem är så sjuukt tråkiga och bokstäverna är som stora block och helt jävla ofantiserade ... å så sitter alla och säger att hans pieces är gryyyymt snygga osv osv.. här händer det endå ngt och linjerna är väl inte så jättekassa , även om dem skulle kunna bli lite bättre. jag försöker inte försvara soam , för jag vet inte ens vem det är och har alldrig sett ngt av soam innan , men tycker bara det är trist med folk som säger att den va toyig :S.. Detta är bara vad jag tycker iaf .. :) Keep the good wöörk up !
Jag håller med bite F21 ! Alla som säger toys åt dedär kan ju dra asså.. det är det ända ni säger till allt. Gör bättre själv. Har ni nångång gjort backjump 06 eller? neej.. det är klart att det bli slarvigare eftersom det är så knasigt som det är nuförtiden. Har ni sett daskt tex fame målningar?... kan säga att dem är riiktigt fräsha medans hans stationer inte alls ser så bra ut. Om det hade varit ett typ fame rull som hade lika dana fel så hade ingen tänkt på det typ.. och alla hade diggat rullet fett mkt. Fuck alla innesittare! Propps till Soam och Murm.
http://www.myspace.com/recodprod
toys
Tell them it's okay even though it's fucked.
haha, bite glid i väg och lägg dig va.. du vet inte varu snackar om
bite och chrikke.. stick härifrån ni vet fan inte va ni snackar om.. bite, du tkr alltså toysen på bilderna är bättre än Fheren?
oj.. trodde inte 1a inlägget kom fram
jodu dom var sådär men bra att det rullas! *tummen upp!* najs med bilder oxo!
fan vilken jävla diskution om vad som är fult och snyggt. det är ju förfan samma med folks klädstilar! skulle alla ha samma smak skulle det väl se jävligt lustigt ut. alla går antingen runt i punkfrilla osv eller antingen har långa tröjor som sträcker sig ner till knäna och häng. så låt folk tycka som det vill. och försök inte tracka ner på dom, för att dem tyckte det såg ok. bara för ni tyckte det säkert såg ut som en salig köttgryta, behöver inte alla tycka det!
Självpropps!
bite dom flästa i den hära tråden som sejer att dom e najsa e homies på förövarna.. tycker själv att det såg jävligt kladdigt ut bara
oh my god vilka skit pieces
thundercooperfuckinbird
nazgul P0 har du sätt något jag har gjort eller? nej, dåså du ska inte uttala dig om saker du inte vet ett skit om! att du tycker spaq är toy är inte mitt problem. men att dra alla hans "vänner" över en kant? alla som han umgås med borde väl inte ha samma stil som han om man säger så? börjar verkligen undra om du, eller kanske resten av hela whoa har mens 24/7 året om. skaffa ett liv och klipp dig gosse. med dendär attityden kommer du inte långt hur hardcore du än vill vara!
ni ä fan inte rätt vaccinerade
nazgul P0 okej, inte för att du beter sig speciellt moget. lyssna bara på dig själv så förstår du EXAKT vad jag menar. jag försöker verkligen inte sitta och spela allan. det ända jag gör är att försvara lite stolthet! men jag tycker du verkar jävligt patetisk om jag ska vara ärlig. "gå och dö tillsammans med din polare spaq! ni är toys, thats life och det kommer alltid vara så! finns det nått mer och säga!" läs igenom detdär en gång till så ska du nog se..
inget va snyggt på detta
Greenline/Uffline
soams va rätt nice. men den andra såg ju ut som att nån hade bajsat på vagnen. FYHELVETE va ful den va!!!
NicoelRico P14 : Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
asså magnetism, du säger att alla inte har lika dan smak? du säger emot dig själv eftersom dom som skrev toy kanske tyckte att den va ful o då borde du acceptera deras inlägg
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Graffare
2006-08-03 22:34
de där var inget vidare..men chilla grabbs, lägg fames, drick pilsner och ta en snus.. palla grina över whoa...
They called me Mr. Glass
heheh kul att gämföra soam med fher...hahah
FöLeRs
kul att nån gör det surt för connex iaf ;)
gawr förstår inte vart du ser det. men om du säger det så, det var iaf inte det jag fastnade för iaf. det var mer att människan skrev det som är i tidigare inlägg. "gå och dö osv". vafan har jag med detta att göra? jag är varken spaq, jag har varken samma stil. och jag har inte gjort någon av dem målningarna som ni ser på bilderna. så förstod inte riktigt varför han börjar med massa skit påhopp och beter sig allmänt som en 12 åring. om du nu tyckte jag talade emot mig så okej. det var inte det som var orsaken till den "långa" diskutionen precis.
alla ni som skriver " toy´s " kan nog fan inte bättre själva ! det är riktigt skönt att folk börjar måla tåg igen det kansrne inte är världens snyggaste med det är att måla tåg som räknas :P :D
Take all from BABYLON!
lyssna på vad "graffitivandal,graffiti is tha shit...A.C.A.B" har att säga..
Graffare
2006-08-04 12:33
graffitivandal P0 världens snyggaste med det är att måla tåg som räknas :P :D du anser alltså att det inte spelar någon roll hur piecen ser ut, bara att det målas på tåg?
They called me Mr. Glass
blablabla, vilket jävla jidder det ska vara i varje tråd, varje gång!
AIK / TOTTENHAM
USCH :(
Promotor
2006-08-04 13:49
Soam var ganska sjyst, liknar lite old school piece.
http://radio.imperioh2.cl/
Promotor
2006-08-04 15:25
Wildstyle fråga din morsa om pengar så du kan köpa glasögon innan du leker coolt i whoa.
http://radio.imperioh2.cl/
ut o leta efter skitpiecen o spitta den förihelvette istället för o klaga po ett jävla forum eller alla som dissar den kan go o visa vart skåpjävlet ska stå
www.gbg031.se
oavsett vad man har för smak så kan man, (om man varit med ett tag) avgöra hur pass duktig målaren som kört piecen i fråga är. Dessa snubbarna som kört grejjerna som tråden handlar om är inte särskilt duktiga, och kan därför klassas som toys, oavsett smak. Det finns stilar jag gillar mer och stilar jag avskyr. Men jag kan fortfarande se om snubben som lirat piecen jag inte gillar kan måla eller inte; jag gillar inte dessa färgkladdarna, och de som kladdat kan inte kladda vidare duktigt (ännu iaf). Fakta
Wildstyle: du tar orden ur min mun.. låt dom som kan måla sätta färg på tågen.. och inte fucka upp alla slutstationer magnetism F13: HAHA.. WTF? snacka skit och jämför med klädstilar.. du säger att man inte e toy om man piecar tåg.. men vafan kolla cancontrolen på merms piece han har ju fan mördat tåget när han försökte fylla sin skugga
Redline MAdness
wildstyle jag körde också med sexuella svordomar när jag var mindre...
CopyCat är du sjuk i huvudet eller? lär dig läsa SEN komentera! ser du någonstans där jag skrivit att man inte är toy om man målar tåg?
om scenen fortsätter såhär kan den lika gärna dö ut.
Säg Whalla!?
Soamen såg ju bra ut! synd att det inte blev bakgrund på den!
Live Hard, Die Young