Ska också till: Orlando, Daytona och Bahamas. Någon som vet något om graffitirelaterade platser och afärer där?
Rastaman vibrations, yeah!
Finns det nåt fame eller butik i Kroatien?
Shake n' Bake!
lagligt i malmö och köpen hamn tack vart fins dom och hur tar man sig dit???
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
allt "Naok" klotter i Grekland är egentligen Paok som är ett fotbollslag. Dvs fotbollshuliganer som glider runt och hypar sitt lag. Och det finns verkligen överallt.
Graffare
2006-09-17 20:50
Fames? Affärer? Weed? ... i Spanien, Gran Canaria?!
I köpenhamn finns Sydhamn och kristiania, står om det i facken
shebl röda sten är "lagligt nog" MEN just nu är den full till de närmaste av memorial målningar så det e inte riktigt reko å köra där. dock finns nån skulptur som funkar utmärkt att måla på nån meter därifrån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nån som vet om det finns någon lagligvägg i thailand phuket? Och gärna något ställe där man kan skaffa lite burkar?
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
RIGA hejsan undrar om någon vet laglig vägg och vart man kan inhandla burkar vart dom ligger eller hur jag hittar dit???
Ska till Wien på torsdag, tänkte hörs mig för lite va som bjuds i denna stad? Finns det något lagligt, alt. fames. Och vart tjackar man cansen? Tack!
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
MeCk : Vet inte säkert men pågrund av New Yorks guvenör tror jag inte det finns nått lagligt i där!
burkasfärer i RIGA (lettland) och lagligaväggar någon som vet ?????
Fråga på plats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänk när inte internet fanns o man fick leta upp saker själv. jävla silverplategays
ivorytheband P43 det fins i manhattan men vet inte om du e bra nog för att våga måla över non där
ya man!! ,! squez, 15 o 30 e bästa flowsen, om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna
Hallå igen all folks vill veta alla ställen med burk affärer runt warsawa eller aushwitc området ni fattar va jag menar trotts felstavningarna chers
~~ when you wasn't famous... ~~
yo.. ska till new york i helgen, undrar om nån har några sjyssta tips å dela med sej av. graffiti butiker? najsa spots å knäppa foton? klädaffärer? eller typ ba ställen man ska undvika för å inte bli rånad osv.... peace
Shu! den semstertråden om nice togs bort (?) så ja frågar här: fames i nice och adress till burkaffär, någon som vet?
var kan man köpa burkar i thailand då?
Jag kom jag såg jag segra...
var skaffar man sig burkar i japan och var kan man måla lagligt tokyo eller sandai
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
cool_rickey var???
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Vilken är den bästa butiken i Stockholm? När det gäller färg och annat dyrligt.
Barcelona update- Montana butiken ligger vid comerc dom har det mesta men ligger en bit från "city" (hyfsat dyrt) dom har också ett galleri Allstars butikerna ligger efter varandra på samma gata. där säljer dom montana burkar & flows( billigt ) Bunker shop ligger rätt så nära ramblan men har endast öppet söndag och torsdag där finss pennor i alla olika märken o shit Dom har rivit ner dom flesta famen nu. finns några kvar fråga dom i montana shpen dom har koll. förövrigt e barcelona feting ställe
DA DIFFCLICK
allstas butikerna ligger på gatan Tallers som man kan svänga in på från ramblan
DA DIFFCLICK
scoobi P18 är det möjligt att ta tuben till Comerc elelr vad det hette?
ak47_ P-1 : Kankse inte är tillräckligt bra, men har pistol
om man köper i barcelona köp på HOMELESS ligger en gate brevid rambla raval, högst upp. Bäst priser o jävligt vettig "personal"
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
någe chill ställe på kanarieöarna?
tjenare allihoppa jag e pa semester i chile ere nan som har en aning om vart jag kan hitta en affar dar jag kan kopa cans har varit javligt iriterande kan inte hitta nan stans pa naten om de nan som kan help me out vore det fett nice
helt_gitti kolla i vanliga förgafärer o mackar, kanske tom har i nån hiphopaffär eller dyligt. akta dig för att torska bara, kan gå riktigt illa.
Shame on a nigga who tried to run game on a nigga. Wu bucked wild with the trigga...
lagliga väggar i eller rut åre ??????
står la om de i nån killroy eller va vade ?
Graffare
2006-12-20 21:15
jag behöver ha info om det finns någon burkaffär i Spanien, runt om staden torevieo (Stavning?) och helst vad priset kan ligga på. nu syftar jag såklart på mtn hardcore. tacksam för svar
They called me Mr. Glass
nå tips på nån bra graffiti butik i barcelona som har bra utbud på ink,cans m,m??
shaa vart finns det fames i stockholm? peace...
Mikael Söderlund Was Here!
halla klotterbutik i nice; france. hjalp ,mig nu
Jag sökte i forumet och checkade de länkade sidorna, men jag hittade inget. Är det någon som vet om det finns någon skön burkaffär/writerscafé/laglig vägg/annat roligt på Teneriffa, de fulla britternas ö?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Ar i madrid over dagen och undrar om ngn vet affar som saljer?? tacksam for snabbt svar..
Tjena Nån som vet om den lagliga väggen i bbk finsn kvar.Den vid MBK.Sen undrar ja om nån vet hur det är i Austrailen...
ar ganska hundra pa att den vid mbk aer borta.. jag hitade nan bakgata daer cake och shock hade malat.. dae jag me la upp en lite snabbt vet dock inte om hur lagligt det var
ok..vart köper man färg där nere då?
Nån som vet om de finns nån laglig vägg i Irak ? Tänkte åka dit och kriga lite ! Vill gärna veta om man kan köpa handgranater i nån snabb butik.
VÄGG I KÖPENHAMN, NÅGON ?
Göteborg, heja gais.
Ronnle P17 det lagliga i Norberg är 1st 20meters vägg helt i betong och en jävla massa 2-3-4-5-6-7-8 meters väggar höjden skulle ja tippa på säkert 3-4 meter det finns inga stegar me den som känner sig extra modig att sätta ihop den rostiga bygg ställningen är välkommen att göra de. har prövat går bra! ta med eller lägga en pressening över om det snöar eller regnar. allt är grundat av andra pices. och det är väl inte direkt ngt fame men konstnärer från GBG STHLM Avesta Norberg Fagersta MM. Fight club var där och hällde i sig bränsle och körde på bra sist BILDER FINNS ATT HÄMTA hör av er
nagon som vet om det finsn lagluig vagg i sydney eller pa nya zeeland.pa sodra on
Någon som vet om några burkaffärer, lagliga väggar, fames i Reykjavik?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt