östermalmstorg piecad!!
en ads med 2 färgers fill.. signad addsone och grattis dial.
okej,vilka färger?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
har förresten inga kort så fixa det
Vilka färger på fyll lines seconds bg m.m? Vare najs?
...och det är det som är så fint med whoa!
mögelfar do your job:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hah :D
Det var ju dessvärre inte så mycket att hurra över, ser ut som en fyllepiece. Men absolut props för att det körs.
WAC WAS OWS PBC
haha soft att d va östermalstorg...inte ofta bratsen får se konst...bara babie rosa o babie blåa lacost kläder...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Hahha woord!
Man borde fan lägga en fet jävla död lacose (?) krokodil där.. Eller aligator, same shit.
=P
Mögelfar P15 haha! jaa d vore nått! gör d så lovar jag att jag åker o fotar o har som bakgrund på datan =P
Hah mm visst
addsone... aldrig sett.. var den shjysst?
najs med shit där inne nån som orkar fixa foto! ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cloker P0 trevligt trevligt...får man hänga på?
HAHA fett
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
amagadd do your jooooooooooob
varför vill man veta färgerna´? så att man kan fantisera ihop hur den kanske ser ut eller? idioti!
VIETNAM'1975
cloker P0 ja sj klart är jag en snygg, blonderad tjej med silikon rattar...
annorlunda :S
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
Fett ful .. men de va station mn ja tror inte han e så mycket bättre ändå
on the run
aahahahahahahahahahahahaha! vilket skämt! trode d skulle va en piece...d där e fan inte äns en throw up...vafan =P haha!
Det saknas ju lines skugga o steez?
Reputation is the cornerstone of power.
ylyone P21 men vafan...bokstäverna sitter jue ihopp!
hahahaha
hoppetossa P-1 Ja,men det saknas fortfarande lines undertill eller?
Reputation is the cornerstone of power.
Hahahahaha.
jag förstår inte heller vitsen med att släppa målningen på den undredelen..
ylyone P21 den kanske ska va så...har sett många pieces som är så...fasst snyggare dåra...
lasher P20 .... sant sant.. men man ser ändå att han inte verkar vara nå bra.. det är väll ändå under pressade situationer man ska kunna prester bättre ..
Fylle målning. Jag tyckte fan den va soft! Annorlunda och rätt liten av sig. Props till FOLK SOM VÅGAR MÅLA STATION . Gör något själva!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
haha, löjligt! bästa sättet att se på hur dålig denna människa är: Signesen är fan större än hela "piecen" ,öööh ok, propps till bollarna, stationerna är ganska hektiska i dagsläget. Men ärligt talat, det vore nog bäst att hänga i ett fame ett tag till....
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Äkta fyllegrej alltså! (: Och snacka inte skit om Östermalmstorg för i helvete! Ni som trycker ner "bratsen" känner säkert inte ens någon/några. "Jag dör hellre lycklig i en Porsche, än en SAAB."
AOTP - PHARAOHS!
fuck brats dom kan fan dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HATAR DIG
"fuck brats dom kan fan dö" luktar som du är avis.
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
tror dessvärre inte de va någon brat som gjorde den där. brats gillar inte graffers.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
GraffMan, jo jag vet ^^, Höll på att döda mig på en fest, bara för att jag hade en canna med mig. Men dom är sköna på sitt sett!
AOTP - PHARAOHS!
Äh, kul som fan att någon lirar en station som östermalm .. Fast snygg var den inte. I helhet en lyckad grej, östermalm är den gråaste och tråkigaste stationen i tunnelbanan och lite färg livade upp tillvaron.
asso han borde ha gjort lacoste krokodilen som ligger med en pil/blivit skuten sen rinnere blod sen så babyrosa/baby blå bakgrund/seconds.. då jag inte bor i sthlm kan jag inte genomföra det :(( (orkar nämligen inte ta tåget dit kanske ska dra te Kåbo i Uppsala och göra det)
haha han är sämre än mig tjoho!
"this glas must be like plastic or something"
GraffMan Jag tyckte fan den va soft! Annorlunda och rätt liten av sig. Props till FOLK SOM VÅGAR MÅLA STATION . Gör något själva! Så det handlar bara om nerverna att måla station?
its all bout the drinking smoking fucking!!! trust me, LOVE BRATS BIG UP ADDS
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
Brats är äkta
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"