Vart förvarar/gömmer ni era cans ?
precis?!?
Graffare
2006-06-01 13:54
Haha, fan va ghetto ni är. Själv ligger mina i en låda, de som inte får plats står på hyllan. Men jag gömmer dem inte iofs, på den tiden jag gömde så hade jag dem i skåpet/skogen/under byrålådan mm.
Står på hyllan och överallt på golvet
mina står i lådor i ett hörn i rummet likadant med all rollerfärg och dylikt.
Not all drugs are good. Some... are great!
dom ligger i ett skåp på databordet..
Vila i frid Daniel ! 091030
p2dab Så du ska kunna övervaka dom hela tiden eller? DATANÖRD! :P
är ju pensionerad nu, men de få cannor som finns står i mitt vitrinskåp bland whiskyflaskorna och kristallglasen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skafferiet
Live Hard, Die Young
brevid dom andra cansen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
överallt i rummet
Ääh håll säften
dom står på mitt golv brevid sängen
<3
KANA P40:nu ska jag ut i skogen och leta efter dom..hoppas jag hittar dom..
Vila i frid Daniel ! 091030
varför skulle man gömma cans ?
It aint the fact that i using drugs who have maked me mad. Its all the games i have played with the Devil that have fucked up my brain.
ifall man inte får måla för sina föräldrar perkele ?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
ja, vart man kan lägga undan så moder eller fader inte hittar dom är om du har någon föråd eller källare lägg dom längst in där:) så kommer dina föräldrar ej hitta dom jag lovar:) peace mannen
Den som sa att kunskap var lätt att bära, har aldrig bärt 50st lexikon!!!
Jag har en hylla avsedd för mina cans. Så, de står på min fina hylla, i fotändan på min säng, så jag ser dem varje dag då jag vaknar.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
skafferiet!
Live Hard, Die Young
har vissa cans i skafferiet men det är bara skitfärger, har dom riktiga cansen nere bland korallreven utanför indonesiens kust.
Live Hard, Die Young
Var det dummaste inlägget på bra länge!!!
Dom står i rummet. Min förälder vet att jag håller på med graffiti, och hon vet även lite om hur det funkar.
Visst..hon är ensamstående med två barn. Och jobbar på en skola, som assistent. Ville bara driva med diG lite. Fjant..
uroh P0 farsan är jobbar inom sanering men jag skiter i
Ääh håll säften
va fan skulle jag bry mej för?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Jag gömmer mina under min mammas sängbord.
AOTP - PHARAOHS!
k
jag brukar ha mina kannor i bastun, höhö det luktar lite när bastun är varm.. höhö
detta var ju en av dom intressantaste tradarna jag lest pa evigheter ......min enda fraga er hur man ens far en id'e att starta ngtnting sa jevla onodigt¿?
när man e kåt ju s å ere bara att starta en sån grajj
Står på hyllan på rummet :D
Take all from BABYLON!
min mamma tog alla cans o sprayde slut dom i mitt ansikte men då golade jag till polisen att hon säljer crack. Så nu står hon i fängelse duschen o väntar på att nån stackars liten pojke ska tappa tvålen. Fast jag sitter här o röker upp allt hennes crack o smörjar in mig i bajs... hoppas ni tyckte det var givande att få reda på denna dyrbara information "peace"
...
dom står fint uppdelade i porslinsskåpet i färgkods ordning.. capsen ligger i små rosa behållare som de står deras namn på "fat" "blue soft" "N.Y fat" "skinny" osvosv (bokstavs ordning) sen när vi kommer mot flowsen så står dom i udd ordning altså minst udd först till störst udd sisst!..sen alla masker och handskar ligger fint ihop vikta på nattduksbordet brevid... hahaha tänk om de ändå va så... nae jag har mina hemma hos frugan..i hennes bokhylla tjarå
lite överallt på mitt golv,, ska dock städa idag så då blire väll under sängen misstänker jag!
i min garderob, dock av utrymmesskäl snarare än att jag vill gömma undan dom. har även en sopsäck med slattburkar som man kan plocka av vid behov. nu vet ni det. guddjävulen så intressant egentligen.
stå antingen bredvid TV eller hänger i en kasse i hallen
713 is the areacode.
under förhuden, får bara plats med tre dock :(
vid skaterampen i rolambshovsparken, har alltid vägen förbi där när jag ska ut iaf
Things don't allways goes as planned
inuti en kasse som ligger i mina föräldrars rum..
ett skåp i rummet.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Varuvägen 34 där på kontoret brukar gömma dom oss min granne mackan. hahaha
Graffare
2006-06-02 16:38
golvet. rätt stökigt just nu.
They called me Mr. Glass
garaget,bilen,rummet,vid datorn och på lite andra ställen runt om i huset
SMÅLAND!