Busted ?
Jag var ute tidigare idag och målade på en skolgård. När jag hade gjort ungefär hälften av målningen så hörde jag en kvinna skrika ifrån ett fönster på skolan. Hon skrek att hon tagit bild på mig med sin kamera mobil och skulle ringa snuten. Men jag har hört att polisen bara får ta graffare på bargärning. Alltså det spelar ingen roll om man ser mitt ansikte på videokameror när jag målar eller bilder på mig när jag målar. Stämmer detta ?
Sagofigurerna kommer snart till en stad nära dig och snor alla lokala groggluder, spränger alla högtalare och lämnar fotavtryck som raketforskare kommer ha på museum om 2000 år.
torsk!
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
eru bäng eller? klart man kan bli dömd även om man inte är tagen på bargärning..
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
om man ser ditt ansikte så är det inte bra..
okej, men jag tror hon tog det i profil. + jag stog kanske 20 meter ifrån och kamera mobiler brukar jag inte ha så högt pixel innehav så då borde man ändå inte se mitt ansikte
Sagofigurerna kommer snart till en stad nära dig och snor alla lokala groggluder, spränger alla högtalare och lämnar fotavtryck som raketforskare kommer ha på museum om 2000 år.
nej? om det finns vide bevis på att det är du som målar är det klart det kan användas som starkt bevis. men det bygger på att dom vet vem du är och att mobilen har tillräckligt bra kamra för att man ska kunna urskillja ditt ansikte
whoa! om idioten själv får välja.
Okej, jag bockar och bugar
skateriik P15 varför ens måla på en fjuntig skola i huvudttaget?? .. varför maskaera sig är det coolt o göra så?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OLDCAR_Nice fan är det smart att maskera sig? :O , vad händer ifall man kör utan maskering då är man inte hardcore eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De vet ändå inte vad du heter och så om du inte går på skolan -.- Finns massor skäl att vara maskering ifall nån filmar/tar bild och att snutar/väktare/folk ska känna igen en ...
skateriik P15 vad spelar det för roll utan maskering eller inte? , varför ha maskering när man lirar whole car sett för mycket filmer eller?
haha samma grej har hände mej i vintras då någon gubbe fotta me digital kamera, han skrek något i samma stil. men om man inte finns i något register så är de nog onödigt att oroa sej, inget har hänt mej än så länge iaf.
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!
det kanske inte blev så bra bild om det inte var en ny sony ericsson med 3 megapixel.
JUST DET!
det är sant, men jag blev som sagt antagligen fotad i profil bakifrån + 20 meter avstånd
akta dig för polisen (8)
sluta nojja då, jag trodde de blixtrade 5 gånger i rad tills jag står och kollar rakt in i kameran som gubben fottade mej med, och de var en redig kamera o måste blivigt bra tydliga bilder också. tänk att de hände i vintras och att de inte hänt ett skit. eller du kanske har torskat för graff innan o polisen har bild på dej me din sign..hmm nej? softa
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!
blir endå rätt svårt för dom att hitta dig om dom inte vet vem du är
Vad tänkte du på pöjkvaske?!
jag tänkte på doften utav chrom (6)
jo dom kommer ju se att det e du av alla andra som just står där o målar o dom har såååå många bevis ..
in the streeet they call it MURDAAAA... !
fly landet! ...som han sa.
du kommer helt klart torska.. minst 20 000 i böter.. göm allt på ditt rum för pass på för husrannsakan, de händer alltid.. du e fukkkt!
I don't give a fuck, I'm famous!
då får du hoppas att kvinnan inte hadde en mega pixel mobil på 2pix då kanske de är torsk för dig annars om de är vga så kanske du klarar dig
gå o släng nu allt du hade på dej då!! alla kläder, burkar, ALLT! Allt du hade på dej då har spår på sej som kan bevisa att det var du!! Släng all bevismaterial, o ha fö fan ingenting hemma!!
bejing doll
SKORNA OCKSÅ!
bejing doll
Hade någon som varit ute fotograferat mig när ja graffa hade ja fan ryckt kameran ur handen och slagit sönder den.. sen hade ja sagt så här.. HAHAHA, var är bevisen ;)? sen dragit.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
GraffMan alla är inte lika hardcore som du är.
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
GraffMan Graffman da da da da da da Graffman dadadadadada!! Du skulle sprunget som den, hmm, fisk du är!!
Brutal fucking murder!
BRÄNN KLÄDERNA , GÖR PLASTIK OPERATION... KLIPP HÅRET... BYT IDENTITET!!
lenas1 vad spelar det för roll huruvida hennes kamera var bra eller inte? lär ju handla om ren tur om du torskar eller inte. tvivlar på att snuten skulle lägga ner sjukt med resurser på någon som klottrat på en skolgård. kan ju hända att dom kollar upp kommunens alla skolkataloger men om du bor i en större stad tvivlar jag på att dom pallar det. ligg lågt och hoppas på det bästa är väl det du kan göra
my ass,bichen ljuger säkert.det hände samma sak när jag var ute och målade nån tant på balkongen:nu slutar du genast annars anmäler jag dig,jag har filmat allt jag:visa kameran då tar hon fram en fuckin torulle^^ sagt tidigare,finns du inte i registret så behöver du inte oroa dig
min signatur dog
eru dum eller du kan ju inte måla på en skola en vardag på dagen !!! annars tror jag nog att du kommer klara dig. inte så stor chans att snuten orkar lägga ner så överdrivet mkt tid på att sätta fast skol klottrare, sedan så är nog ingen mobil kamera så bra att få en bra bild på ditt ansikte från 20 meters avstånd! Om det nu skulle vara så att det är den skolan du går på så skulle jag inte gå i skolan resten av dessa dagar som är kvar innan sommarlovet tror nog att det lär ha lugnat ner sig tills sommar lovet är slut....!
"this glas must be like plastic or something"
ja om du inte är direkt välkänd av polisen så äre ingen fara.. men om dom har mycke koll på dig ere lite trubbel för då har dom precis fått bevis pårig då plingar den dörren
Not all drugs are good. Some... are great!
sluta nojja din tönt, är ingen fara. mobilkameror är skit och det är ändå bara neka. no worries.
Lynguistic: Någon måtta får det väl vara, det är inte lämpligt att vara polis om man har rasistiska åsikter.
om det var en kamera mobil från ett fönster.....dom bilderna blir ju lika bra som när man håller för fingret för linsen på en riktig kamera..så du bvehöver inte vara orolig :P
du torskar självklar inte. kameran på en mobil blir det aldrig bra bild på så i ditt fall är der lungt
att man äns skapat en sån här tråd...
Things don't allways goes as planned
jag föreslår en ansiktstransplantation så att du förblir inkognito, blir inte så kul för dig om din feja dyker upp på efterlyst liksom :~
Jag har hört att om man rånar en bank o inte blir tagen på bar gärning mitt i banken med vapnet draget så e det lungt, är det så? Och vem målar mitt på dan på en skolgård?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
fan va mycke tjaffs det är! han frågade en grej och han fick väl ett svar?! ----------------------
tempo ja att sluta nojja och att han är dumm!
"this glas must be like plastic or something"
gå till polisen o säg va du har gjort istället.. eller så slutar du nojja ...
Q