Interrail i Östeuropa
behöver lite tips till sommarens europaresa. Om någon har tips på lagliga väggar och fames som är värda att besöka så tipsa gärna. Är även i behov av att få lite addresser till graffiti affärer. De städer som är inplanerade är Gdansk, Warszawa, Prag, Bratislava, Budapest och Zagreb. Någon som varit ute på interrail eller rest mycket i öst får gärna dela med sig av sina erfarenheter. skicka pm eller i tråden. peace out
Graffare
2006-05-28 18:03
nu tycker jag att den klistrade "semester tråden" skall återupptas.
Åk till Berlin, där finns de skit mycket bra grejer :)
Yes berlin e fett! fast har redan kört berlin tidigare år.
Okej :). Aja men skit i det, för berlin ligger nog en aning väster om alla andra städer du ska till, tror jag iallafall..
Graffare
2006-05-28 19:39
ollän borde också läsa faq innnan han gör trådar om hemmakok etc.
finns det ingen som har några bra tips att ge?
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till
budapest e svårt att få tag på cans i... hängde med nåra större målare där när jag va där... och dom sa att ända rätta va att ta med cans från där man kom... vi kom från wien så lite lättare så... men i polen e det väll rätt lätt att få tag på cans... bara fråga runt lite på utlänska sidor eller fotolog...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Krakow måste du besöka.Klart värt.. Chomesport är en affärskedja som du verkar söka efter..
Reputation is the cornerstone of power.
pawilon 31 nowy swiat warsaw. vanliga opper tider, bra priser o dyl....fan jag orkar inte dra beskrivningen till alla lagliga vaggar i warsaw, fraga writers pa affaren eller leta i forumet, jag har skrivit ratt utforligt....
Jag har precis varit i Gdansk, Warszawa, Budapest, Zagreb och en massa andra ställen i öst. Jag har inte koll på hur du får tag på sprayburkar och så men vill du ha lite allmänna tips och rekomendationer kan du ju skriva vad du undrar så ska jag göra mitt bästa.
dra till sarajevo bruschan, där har du mycket graffitti.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
tackar för tipsen! Volt du har ingen vägbeskrivning på lagliga väggar? eller andra som är olagliga bara värt att veta vilken som är vilken innan ;) ylyone P21 yeah krakow e nice! har varit där för ett par årsedan! anal_ P2 berätta lite mer om sarajevo, kan tänkas att man drar dit med! mer tips? peace
okiz P23 nupp besökte inga väggar....
ok men alla tips är välkomna ;)! kanske du vet en bra bar eller så?
besök min black bok riiiiktigt feta grejer där asså. nej men annars finns det lite grejer i norge ! kanske inte det roligaste stället att åka på semseter till men men det finns feta saker
"this glas must be like plastic or something"
hehe nä norge blir det inte lite väl kalt där :)
i östra europa är alla poliser välldigt korruppta så akta dig för att torska då kan du råka välldigt illa ut....
Du får ju inte glömma rumänien och bulgarien!
nänä någon torsk blir det inte, fast om vi har mkt cash över så kan man ju fundera på det ;)
okiz P23 blev tippsad om att lägga 30 euro i passet vid passbilds sidan, vid eventuell torsk kan du hoppas dom nöjder sig med det och låta dig gå...
låter rätt så värt, skall fundera på det. 30 euro är inte mkt om man slipper polskt häkte :S
prag har lagligt och graff affarer, krakow ar den stad du borde ta dig till med. De hade skysta cans men inget lagligt dock(?).
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
drar up den har traden igen for nu ar den mer aktuell. sitter pa gransen till ungern nu och behover tips om Budapest. Nagon...
okiz: gå ut o kör bara, finns ju tåglinjer, finns tåg som står lite här o där som du säkert kommer se när du åker in. Cans ska vara svårt att få tag på så ta med dig, eller så kan du ju gå till närmaste järnaffär o iaf handla krom o dyl. funkar ju alltid. Stan är soft att bomba, finns massa kul att klottra på o det mesta sitter verkar det som...