Grafitti Film Mix
Har mixat ihop några filmer, för alla var så korta. Filmen Om ägarna av filmerna har något imot detta så skriv. Njut!
The Funk Off Brothers
Bala - This Tape och det är en quicktime film
The Funk Off Brothers
Om ägarna av filmerna har något emot detta så skriv. happy?
The Funk Off Brothers
FAN VA VÄRT(Y)....har folk inget liv idag eller?
Men gå och bränn filmen då och njut!. Den håller ungefär samma klass som det mesta av dej...
Herreugd.. Vad var det som över huvudtaget var bra med att göra en sådan där film? Precis allt kom ju från andra filmer, å det är ju för det första inte direkt jätte bussigt mot dom som stått å filmat skiten för att ha det i deras film. För det andra så tvivlar jag på att någon kan kolla på det där å sedan säga: Vilken bra, jätte kort film. Och mena det.
Fyrapunkter skit i att kolla då och jag skrev Om ägarna av filmerna har något emot detta så skriv.
The Funk Off Brothers
Nightmyst. Hur kunde jag veta att den var så dålig som den var? Tror du dom som som gjort t.ex SubwayStories sitter å kollar på den där filmen, eller över huvudtaget ser det här inlägget?
Fyrapunkter vem vet....
The Funk Off Brothers
ensam1 jag har satt dit ny musik och klippt ihop bara...
The Funk Off Brothers
Skivsamlare
2006-05-08 17:49
känns ju ganska ovärt att du har huggit en massa småklipp från diverse redan släppta filmer för att sätta ihop till en dålig musikvideo.. men det är bara vad jag tycker..
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
men herre gud vad alla ska vara pessimister...
The Funk Off Brothers
fräsch liten film. välklippt o underhållande..
Shake n' Bake!
+ att det är en massa trailers
The Funk Off Brothers
Vad hade du förväntat dig, helt ärligt..
Jag ser ite vad som är underhållande med att sitta å titta på massa småklipp man redan sett antal gånger med opassande musik i riktigt JÄKLA b-kvalité?
Primas om det är skit så SKIT i att prata omdet då.. ensam1 har mac så Imovie
The Funk Off Brothers
PrismaS F14 ja vi såg första gången du skrev d..
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
kan alla sluta tjaffsa som små barn, vi e graffbröder allihop, vi ska hålla ihop!
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
''Här står du, och säger att du filmer tåg.. nu kan jag sätta dit dig! det blir lätt för mig det ska bli roligt '' Vilket humör tanten hade xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kärring menar du XD
The Funk Off Brothers
grafiTTi 4 life!! :) rätt tungt ihopklippt faktiskt.
fuck all you haters!
ART NOT A CRIME! vad annars? =O Konst andra kallar det skadegörelse men dom menar konst
The Funk Off Brothers
Nightmyst han syftar nog på grammatikfelet. Art is not a crime! ska det vara...
Shake n' Bake!
tycker den var soft! skitsamma om det är ihopklipp fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ihop klippt från andra filmer* så länge han säjer det innan så äre ju lungt,, då tar han inte åt sig äran från de som gort filmen ursprunligen
från vilken film är den "NER" piecen från signad thed.. bredvid tror jag det var "ODEN" peace!
vart fan får man tag på quicktime?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
uroh P0; jag hörde ett helt galet rykte av min syrras polares kusin, han sa att hans polare hade sökt på Quicktime på google och fått en träff direkt! Fatta sjukt!
SMÅLAND!
jag har sökt där din lilla rackare! men när jag ska starta de så stängs de ner! herr_berg
men då kan jag bara säga att du skiter i quicktime och laddar ner VLC, borde ju funka där
SMÅLAND!
med vlc gåt allt
ni får ursäkta alla gramatik fel... inte mig grej hehe..
The Funk Off Brothers
vad vare vör grejer på slutet...vare du som hade gjort det eller?????jävla färsking!!!!!
Happiness is your best friend
exakt vilka filmer är det ihopklippt ifrån?
Fan va kass!
Sövermanland
värsta ztördish.. APACHEE
Graffiti rockar! WOOOHOO!!
JAG HATAR EMOS!!
jah tkrr att grafitti er kull ja, dudååå? (L)
det är jätteskoj! A C A B !! nää, men seriöst, fan ut å filma lite med polarna eller nått istället för att ta från andra filmer, roligare att redigera då också. sen kan du slänga upp den istället, även om folk skulle dissa som fan.
JAG HATAR EMOS!!
word, fast en del har inte kameror man kan filma med..
får jag gissa att du själv ligger bakom burnern på plåtskjulet i slutet?
asiwouldsay AHB AHB