I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tasso & Case målning i Ronneby

Vår Hiphop - Graffiti

2006-05-08 14:36

Tasso & Case målning i Ronneby

www.sydostran.se

Urlöjligt :/

Länk med lite mer om graffiti i Ronneby: www.ronneby.se

Dark Helmet: Did you see anything?
Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.

2006-05-08 14:37
Represent..!

2006-05-08 16:34
Va de en guzz som precis skulle sätta dicken i munnen? eller vad föreställde piecen?
Rastaman vibrations, yeah!

2006-05-08 16:39
En tjej med en burk riktad mot ansiktet.
Sen sperma i ansiktet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-08 16:40
ivorythebad; ser du inte att det är en can din noob.. seriöst jävla sketungar som spittar är så jävla trött på dom.. äckliga feministfittor som luktar kiss också, det gör saken inte bättre..

Redaktionen

2006-05-08 16:40
Är inte det en Gold ? Eller ser jag sååå jävla fel?
namaste
Redaktionen

2006-05-08 16:41
menar det.
namaste

2006-05-08 16:58
Väldigt starkt jobbat av feministerna, idioter alltså. Är man missnöjd så tar man upp det med de som äger fasaden istället bara för att visa att man är ett pucko.
Intressepenisen hårdnar!

2006-05-08 17:25
Vilka idioter det finns egentligen...den där målningen av Tasso & Case var ju riktigt snygg och det är ju bara att beklaga att några tröga feminister ska förstöra något så bra.
För er som inte sett denna sidan rekommenderar jag den varmt!
www.maclaim.de
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-08 18:12
fridge F19

Att du också är en feministhora?
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"

2006-05-08 18:14
ibland

2006-05-08 18:17
fridge F19

Det är ju fan inte samma sak? Då är det ju personlig egendom, och den är en oskriven regel, att man inte målar på någons egengom! Så nej jag fattar inte vart du vill komma? Du värkar ganska trångsynt?

2006-05-08 18:21
vad fan e det för sexistiskt med att tjejer sväljer o tar sattsen i nyllet, jävla äckel feminister.

2006-05-08 18:22
fridge F19

jag förstår heller inte vart du vill komma?
--------------------------->

2006-05-08 18:23
fridge F19

Nja? Tror du missuppfattar det där med graffiti lite?

Jag fattar inte vart du vill komma?

Att gå och förstöra någons konstvärk som en indevid har laggt ner timtals med arbete på, bara för att man tycker världen är orättvis?

Det förstår ja inte!

2006-05-08 18:26
wasteapa01 P18

så som dessa feminister agerat, är det inte så som graffitin fungerar?
ofta en målare tar konatkt med fastighetsägaren först.

förövrigt är jag feminist-hora!
superman!

2006-05-08 18:28
Käsylone P59

hade d inte vart en målning där hade väll för fan ingen brytt sig.. så nej d är inte så graffitin fungerar..

2006-05-08 18:29
fridge F19

nej d är itne OK oavsätt vem som gör d, omd hade vart en annan graffiti målare hade d inte helelr vart OK.. men om d inte redan hade vart en målning där hade d vart OK..

2006-05-08 18:31
Käsylone P59

Det handlar om 2 olika saker? "Femenisthoran" ger sig på en person, som har laggt ner tid på en måling, för att försöka ändra på att män är bättre en kvinnor! En målare målar ett tåg för att få fame elr adrenalin! Och förstör inte för mer en horstaten och sig själv!?

2006-05-08 18:32
fridge F19 Börjar förstå vart du vill komma nu!

2006-05-08 18:35
fridge F19 Så bra!:)

2006-05-08 18:36
men förfan, graffitimålare tillämpar logiken att han får måla vart han vill förutom där hans moral sätter stopp för honom. Det spelar ingen roll hur väggen ser ut innan, för graffitin går ut på att ta sig rätten att ändra ytan på en vägg. men nu plötlsigt så gillar ni väggen som den var innan och då börjar ni lipa, alltså tänker ni nu som majoritet av sevenska folket. om ni målar olalgigt bör ni starkt ifrågasätta om ni ska fortsätta göra det.
superman!

2006-05-08 18:40
feminister är ju inte kända för sin hjärnkapacitet. Skjut dom alla.

Käsylone P59

Nej, man kör inte över något med värde! Och själva grejen med att gå och dra ett kryss över kan du väll inte försvara?
Trångsyn trångsynt!

DidLd

vem avgör vad som är snyggt eller inte, vem avgör vad man får gå över eller inte? det finns inget universiellt svar för det, men som graffitimålare tar du dig rätten att måla på någon annans vägg, det spelar ingen roll om väggen var snyggt genomarbetad eller inte. den sk "feministhoran" valde att göra en protest mot det hon tycker är fel, om du nu ogillar detta får du väl måla över väggen och göra det du anser skulle bli bättre.
superman!

2006-05-08 18:50
haha, trångsynt?

de hade rätt protestera mot de dem tycker är fel, jag föstår fortfarande inte varför de skulle fråga fastighetsägaren om lov först?
hur ofta frågar du fastighets ägaren om lov innan du ska börja måla. charmen är ju att inte fråga om lov. nu är ni ju som majoritetn av sevnska folket och tycker det är fel att måla där man inte har frågat om lov. ni måste ju höra själva hur sjukt erat resonemang låter.

jasså, har feminstier sämre hjärn kapacitet än resten av jordens befolkning? vad är det för fel på att kräva att kvinnor ska ha lika hög lön för samma arbete som en man utför tillexempel.

ni är ju så sjukt opålästa, majoritetn av feminsterna ställer ju inte krav som manskatt och tycke rinte att det är föräderi att gifta sig med en man, utan de vill bara bli lika accepterad som männ, för det är trots allt ingen större skillnade på oss .

eller vafan låt den vita homosexuella mannen alltid får fortsätta och bestämma, så som han gjort i 100-tals år tidigare.
även om ni tillämpar likannde åsikter tycker jag att man ska ifrågasätta sitt målande.
superman!

2006-05-08 19:16
Kässy. Personen eller personerna som målade verkar inte måla själva - klottrare. Klotter är mer fult av majoriteten än en seriös graffitimålning. HADE dom gjort en piece över så hade det varit något Okey. Men att bara göra såhär är fult och oseriöst.
Så nu ska jag kanske göra som du säger, ska jag gå ut och sätta upp Tasso och Case piecenstickers på varje "ful" feministstickers i stan. Fight fire with fire.

(fast det ska jag inte, även hur mkt jag hade velat)

2006-05-08 19:21
signevad P16 yes, det är så du ska göra. desutom är klotter och graffiti samma sak.
superman!
Graffare

2006-05-08 19:27
varför skulle det vart sagg? kunde ju vart färg från burken också =_=
They called me Mr. Glass

2006-05-08 19:32
Käsylone P59

hur hade det sett ut om alla agerade sådär? det är i mina ögon likadant som att dom går o stryker över med pensel över nån picasso målning eller nått.
Tycker att det är o kränka folk lika mycket igenom att t.ex göra sådär som dom nu gjort, spittat ett välarbetat konstarbete.

och ja, det är rätt att en kvinna ska få lika mycket betalt för samma jobb som en man.
men det har inget met en graffiti målning o göra, ibland går feminsterna för långt, som nu.
Not all drugs are good. Some... are great!

2006-05-08 19:41
Käsylone: Inte i mitt öga :P Det ända dom har gemensamt är att det är med burk och man vill bli sedd. Det dära med lagt ner arbete finns inte i klotter.

Oki, det dära med debattera skiter sig, ska go nuts! Ska typ gå in i ett annat land med.

Undrar vem som ska måla väggen nu.

2006-05-08 19:47
fridge F19

jag snackar ur min egen synvinkel..
och ja vad tror du, vem köper färgen på HL? vart får sl pengar ifrån?? tänk lite innan..

2006-05-08 20:02
nej, jag kan väl inte försvara spittningar på målningar till viss del, men det jag blir upprörd över är folks trångsynta åsikter, som att försvara graffiti, men när någon gör något över det de gillar säga att man ska prata med fastighetsägarna och att feminister borde skjutas.

dessutom var det lagligt gjort, och ärligt talat så är det ytterst tveksamt om laglig graffiti är graffiti.
superman!

2006-05-08 20:20
nu jävlar börjar kampen!
så här får det fan inte gå till!
tåg, tåg och...tåg!

2006-05-08 20:23
det folk inte verkar fatta är ju att femenister inte är graffitimålare och därför så spelar dom inte enligt graffitikulturens regler heller. Dom sk. Femenisthororna vill ju få fram ett budskap och en reaktion hos folk vilket dom lyckats ganska bra med här tydlige med tanke på att dom kom med i tidningen och fick en egen tråd på whoa. Sen kan man ju tycka illa om att dom förstört ett konstverk som någon lagt ner stor tid och möda på men det är inte som om alla som deltar i den här diskussionen aldrig förstört något som någon antingen kommer få lägga ner stor möda på att få tillbaka till sitt ursprungliga skick lr redan lagt ner en massa tid på det.

2006-05-08 23:15
fan va schysst vägg
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..

2006-05-08 23:18
typiskt feminst luder!

2006-05-09 13:26
asså vafan lägg ner allt äckelsnack om feminister hit o dit! kör man ett sånt motiv får man rakna med reaktioner, punkt.

2006-05-11 20:53
Ja men, hade ni regerat likadant ifall wufc eller något annat riktigt stort crew hade lagt en tag på nån staty i stan ? Sen så tänk innan ni säger feminist luder och dylikt eftersom ni inte bör dra alla feminister över en kant för de flesta blir ju arga när alla drar målare över en kant.
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *

2006-05-11 21:17
AAH DE ÄR FAN HEMSKT MED SEX!! ALLA SKA SLUTA KNULLA!!
(HÄLSAR TILL ALLA FRAMTIDA BARN SOM ALDRIG KMR FÖDAS PGA SÅN HÄR SKIT)

FÖRBJUD SEX! OCH ALLT ANNAT ROLIGT FÖR DEN DELEN!

Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!

2006-05-11 21:17
måste bara fråga, ngn tjej här på whoa som skulle känna sig 'stött' av en sån målning?

2006-05-11 21:18
Fooshizzle P34

ghahahhah skön du e :D

2006-05-11 21:21
Fooshizzle
Vad har barnafödande och förbud att ha sex med det här att göra?

Personligen hatar jag sån där tysk skit så jag tyer det var fett att den blev spittad.

2006-05-11 21:29
ja har man inte sex kan man inte föda nå ungar..
har dina föräldrar talat med dig om blommor o bin?

2006-05-11 21:29
THERE IS NO STORK!

2006-05-11 21:32
KoCane
gillar kocane med ;D

2006-05-12 17:04
folk på whoa är fan dumma i huvudet.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)