Kung Carl Gustav snackade om Graffiti i intervjuv!
Om någon såg det kan ni ju kommentera det. Gick på tv4 nu imorse..
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Såg du det själv eller?
han har väl alltid varit graffiti motståndare så han lär ju inte sagt nå snälla saker direkt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är som Carl Bildt!
vad sa han da??
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Sa han inte att han ansåg att det var en konstform? har för mig det, låg och halvsov.
Big brother is watching you.
Han sa att det var frustrerade ungdommar som hade hamnat utanför systemet och kände ett kraftigt utanförskap som gjorde det. Och att han blev rasande när han såg Graffiti. Trevlig kille.
Mind Your Head...
soft :)
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
abo, kungen snacka om oss, reclaim the city skjut alla poliser knulla politerna!!11 VI ÄR GANGSTER
Fix & Trix AB
Sweet, vilken address skickar man brev som skall komma konungen tillhanda? Tänkte dela med mig av min crackbook.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så vi har gjort kungen arg? :D
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
H.M. Konungen
Kungl. Slottet
111 30 Stockholm
Ska fungera enligt
royalcourt.se ! :-)
..skaru ha en stänkare?
Jag såg lite på det.. men inte dock när han snackade om graffiti.
kan nån seriös redogöra va han sa?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
FTP-S P14 sen upptäcker du att det var dumt att skriva under brevet med för och efternamn samt lämna fingeravtryck med sprayfärg som t o m dom ser toyiga ut, när SÄPO sparkar ner dörren och släpar iväg dig i dina brallor som hänger halvvägs ner på arslet så är allt du får ur dig ett förtvivlat rop på hjälp riktat åt mamma och pappas håll...
Om du gjorde de kommer du nog få lite problems.
min brorsa e på kunga hus taket idag...o filmar åt tysk tv...haha =P tror d va idag iaf...=P
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Hittat det.
1 tv4.se 2 Klicka på
Se inslag från programmet på höger del av sidan.
3 Välj dagens datum
4 Spola fram till ungefär 1.21.00 in i programmet så pratar han om utanförskap.
Inte direkt värt att se heller.
Han pratade för fan bara om det i 50 sek ungefär, helt ovärt.
hahah fan vad han snackar roligt
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
Jag är lite överraskad. Jag trodde att kungen fick betalt för att INTE ha åsikter. Hmmm.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
kungen är sveriges ända hopp rent politiskt vad skulle sverige vara utan Carl XVI Gustaf? ingenting gentemot alla andra europeska länder. kungen har franskt och tyskt blod och inget svenskt över huvudet taget han lär vara den största invandrar gagstern sverige någonsin lär få. för vem vågar säga emot kungen och vem vågar kalla honnom vid sitt ricktiga namn?
mvh: Enmetertre co.
Dom har lyckats få till han jävligt bra i hej baberiba
Empire P22: Vad menar du med 1.21.00?
...
han är bara så flummig . han försöker få ut något smart men han lyckas inte så bra med det :/
props till pellepoe.
han är ba avis för graffare kan bokstavera.
Why you little..
Corp P0 Word
mvh: Enmetertre co.
emptyN P13 Programet är över 2 timmar långt så spola fram 1timme och 21 minuter typ.
Organmueller word Muhjmathil_Ahmd P17 word Shortys P0 word äh alla word
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
Han e stabil som fan go kungen...
Det ända jag riktigt störde mig på var han som intervjuade kungen. "Så kungen har alltså förståelse för att detta (graffiti) sker. Även om det ÄR fult." Vadå ÄR? Han tycker möjligen att det är fult, men det är inte fult. Möjligen är det fult om alla i samhället tycker att det är fult. Men så är ju verkligen inte fallet. Usch!!
hahaha shit vilken galning, när ska han fatta att graffiti är KONST kände picaso säg utanfär när han målade eller, eller alla andra fucking målare.. vi orkar inte bara måla på duk, vi målar på väggar o tåg, ;)
The One and Only...
fyfan va olol detdär va califa. go kungen, han är stabil o goer minsannodar!
graffiti är fult! men vem fan bryr sig det är kul!
Montana luktar gott
störta monarkin, krossa systemet!!! lixom
*lol*
Spola fram 5min och ca. 45 sekunder.
Shake n' Bake!
Man retar sig lite på han han snubben som säger "Kungen" hela tiden .. ^^
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
det är ju faktiskt inte första gången kungen dissar kludder. runt 1996-1998 hade tv4 en program om sveriges konung där richard sjöberg var programledare, där några minuter helt avsattes åt kungens ilska gentemot graffiti.
superman!
Minns ett tidningsurklipp från sent 90tal om jag inte minns fel där kungen säger "det här tycker jag inte om" och pekar på en Sams-tag på slottet.
ja men exakt! i början av delen i det repotaget som handlade om graffiti så går richard och carl gustaf runt någonstans i gamla stan och pratar och så frågar sjöberg honom väldigt spontant om vad han tycker om tags och han säger något likande med "det är ju förfärligt"
superman!
kanske hade något samband^^
superman!
störta monarkin? heh, om man tänker efter, hur mkt e det som kunger bestämmer igentligen? inget gårt genom honom :p monarkin e bara täckmantel för vår urkassa demokrati :(
"imagination is the only weapon against reality"
Det är väll ganska så klart att kungen (Carl Gustav) inte skulle gilla graffiti, han kommer från en annan tid och en helt anna standard. Han har nog inte ens tid att förstå vad graffiti handlar om utan han ser det bara som någt som förstör och kostar pengar. Alla har ju sina åsikter, men det är ju alltid viktig att tänka på varför någon har dom. På samma gång att jag inte gillar att han smuts kastar graffitin så förstår jag endå varför han gör det. + Om kungen hade sagt att han gillade graffiti och han tycker det är en underbar konst form.I så fall hade det kunnat bli väldigt annorlunda följder det är trots allt Svergies kändaste person (har inte statestik på det)
Been Burning
Håller med Fan_ P16 !! Man undrar ju vad vissa på whoa använder för att få kugghjulen i hjärnan för att gå runt.. Hur många 40-50 talister tror ni gillar graffiti? En väldigt liten del.. Och graffiti och tags, eftersom att kungen är från en annan tid så är han inte hemma på det här med hiphop.. Hur ska han ha tid med o bry sig om sånt? När han kan glida runt i sthlms skärgård i ngn av hans feta båtar eller bränna igenom kungens kurva med sin nya Ferrari.. Han kanske inte ens vet vad skillnaden är på en tag o en piece.. Då är det lätt o säga att man avskyr graffiti när man ser en SPAQ tag tex.. Check peace..
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
haha! kungens tag skulle iallafall vara given----> knugen
dunderklumpen: nej då blir det beef 8)
HAHAHA VILKEN NOLLA , Han fyller ju fan år idag ( SÖNDAG ) .... Bra självförtroende han måste ha å snacka skit om andra på sin födelsedag
Om man dödar Högern får vi alla ett bättre liv..
och det var ju inspelat på hans födelsedag... right..
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Online ramz P15:YEAH. Där fick du till det.