I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-08 12:21

flagga

om man vill göra en flagga av ett lakan...kan man köra rätt på med montana eller ser det konstig ut? om man spänner upp det?

peace

2006-04-08 12:24
rolla den först?
Softa koftan !

2006-04-08 12:30
men jag ska bara använda ena sidan. om man rollar så spricker det väl?

2006-04-08 15:29
ska du ha flaggan på din cyckel?
isåfal är du sjukt jävla kool kommer garnterat få alla tjejer (även dom som är äldre) och alla killar kommer villa vara dig (även jag) och om du tar på dig en lite för stor skin jacka så kan man tro att du kör moppe.
mvh:
Enmetertre co.

2006-04-08 16:27
hahahhaa wuurd

2006-04-08 17:27
vad ska du använda flaggan till? det bästa är egentligen att måla med palett färg. finns på panduro och andra hobby affärer. det är iaf vad som används inom fotbolls sammanhang när man ska göra flaggor.
WWW.PHOTOSHOP.NU

2006-04-08 18:17
-Ta ett lakan.
-Spraya på det.
-Klart.

Det är inte svårare än så.
Visst det syns igenom men det gör ju uppenbarligen inget så tuta och kör.
joråsåatt

2006-04-08 18:52
ehum. många färger fäster inte, alternativt lägger sig bakom en annan. tex svart kan lägga sig bakom gul så det blir dassigt o skitfult.

tro mig. testa alla frägerna först på en annan bit lakan. satt o sydde o grejade till en flagga, sen fuckade sig allt :(

en bra grej är att skissa upp med blyerts o fylla i med textilfärg o dra lines med en tjock textilpenna. funkar finfint.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.