Den snyggaste skissen ni sett?
Ja, jävligt töntig tråd, vet. Men, vilken är den absolut snyggaste skissen ni sett någonsin? Länka :)
Kollade skissen till Puppets målning som han la på det där huset i Hallunda. Den där jättestora, ni vet. Den var inte så illa pinkad :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.graffiti.org/blackbooks/leter s/index.html Där fanns det ett par schyssta.
Finns inte på internet.. Inte vad jag vet iaf. Jag och några polare spanade i blocket som han hade :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
mist P60 det var ju inte något speciellt med den där skissen. visst den var snygg men handlar inte den här tråden om den snyggaste skissen man sätt?
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Fyfan Ome! Snyggaste 3d:n ja sett
hej.
hur fan kommer det sig att dom som kan måla ultrajävlaüber fett har en tendens att deras tags ser ut att vara gjorda med bruten arm? syftar på skissen som ome länka men jag har sett en massa fler..
www.gbg031.se
Graffare
2006-03-18 23:33
ooooooooooooooookej
They called me Mr. Glass
Jag kan med säkerhet säga att det INTE var i skiss-session iallafall. Förmodligen någon skön grej på conceptart.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Kan vara en jävligt grym character i bläck, Jävligt grym var den tyvärr har jag ingen länk att ge er.
mist P60 inte alls snyggt
Street savvy
Graffare
2006-03-19 09:12
linez det där är ruskigt coolt gjort.
They called me Mr. Glass
Graffare
2006-03-19 09:14
dator....
http://www.jerseyjoeart.com/Pages/exchan ge/SESSIONONE.html finns många där
A
15 years of Graff and counting !
dom flesta av skisserna som är postade i denna tråd är rent av skit. för mycket flash flash (sånt gillas på whoa), det ser bara ut som en röra.
WHaT eVa! DaAh!
din hjärna är en röra
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Graffare
2006-03-19 20:43
mist P60 du måste va jäkla nöjd med den där kassa saken va?
They called me Mr. Glass
mist - Ett försök till självpropp, men det hela blev till en jävla flopp
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Allt va bogus.
Ride 13"s y que?
mist vi såg den första gången, o den va lika ful då!
...
Skivsamlare
2006-03-20 14:21
men mist är ironisk med det där
eller inte skissen men....
Herr_Berg langa din fetaste.. asså den skissen du är mest nöjd med.. skulle ju lätt vara det snyggaste många sett..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
pull your tounge out of his ass.....
men håller med -ASP- P16 ... hade varit kul..
-ASP- P16 överdriv inte visst är kung_berg bra men inte de snyggaste folk har sett...
Fridge! Alltså?! Ja visst, skithöna är jävligt duktig. Men den snyggaste skissen ever? Kan det verkligen stämma att du tkr det? Eller är det så att du t.ex aldrig köpt en tidning eller kollat runt utanför whoas horum? (:
Med tanke på seal:en som mist la upp så kan det mkt väl vara det snyggaste folk sett.. jag diggar clean 3d graff men inte mest av allt, o clean 3d graffiti har jag förstått att bergar'n utövar..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Sant kung_berg lägg upp nåt!
Softa koftan !
Känner ni ironin ända ut i fingertopparna , ååh så härligt =D
haha nu eru nöjd va skithöna din lille skit! SNYGGASTE EVER! haha poiuy trött på sån där jävla oseriös Ironi! ja de kan va kul! men inte när man sett den där tusen gånger även mist jävla skiss! ÅHH den kommer fan lägga sig i hövve på mig och få mig att dö! Seriöst GÖR EN NY IALLAFALL!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
fridge jajaja jag har sett den och många fler :) visst är thoms skisser najjs! men inte dom snyggaste som finns :) jag tror du är kär i den skissen ;)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
oj, har var man populär och efterfrågad...som mat i Uganda. vet inte villken skiss jag är mest nöjd med, eller ja...minst missnöjd med, jag blir sällan nöjd med skisser, villket ju är bra, för då vill man ju göra det bättre. Men visst, vänta lite så ska jag se om jag hittar nått fränt
SMÅLAND!
haha du kan väl skriva till han själv å be han om lite bilder! så har du nåt å göra inatt ; ) hihihi ^^
haha shiet! groupies å grejjer ! HAHAH! ne han har nannat kudden för idag ^^ ! men du lär se han runt på whoa så det är nog inga problem å skapa lite kärleks kontakt med hans skisser :D haha
haha gört ; ) nu ska faktiskt jag också nanna kudden :D GONATT WHOA! p.s fan va jag skratta åt din länk med 2 extremt grymma MC`s! haha tölig freestyle!
Skivsamlare
2006-03-21 22:18
shit skithöna är ingenting emot mist.. seal piecen är den fetaste produktionen på länge.
casualsthlm jaadu kanske inte alltförmycket.. men ändå får du hålla med om att den är fresh!
hej.