tidningsbläck??
jag vet om att såna här ämne inte är populära för whoa-clicken att hantera MEN, jag undrar varför det kommer sig att det e helt ok att öppet snacka om rull hit o dit var man kan köpa diss o denna färg etc etc....MEN man kan inte skicka in inlägg om hur man gör sitt eget bläck , sin egen glasets, vattenglas , egna sprayburkar etc etc. efterssom "graffitti" är tydligen ett axepterat ämne att diskutera i forum borde oxå medlena som används i den "konstform" vara fri information på forumet.... jag förstår att såna ämne kan vara farliga o riskfyllda för de minderåriga osv...men är inte att sätta sig i skuld till staten pga av ett slarvigt upplagt foto på värsta posen framför w-t regina ett jävligt mer riskfyllt ämne???? så jag sitter här med batterisyra o skummar...i värsta fall så råkar jag bygga nån bomb eller bli på hälsad av säpo pga "terrormisstanke", ELLER så hade jga kunnat diskuteeeeera de på whoas forum... undrar om nån annans trådar blivit stoppade..hade varit intressant att höra.
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
|