Borlänge + lagligt?
Ska till borlänge nu på sportlovet, undrar om det finns någon laglig vägg? Har kollat faq:en, fanns inget där, men downsouth är ju inte uppdaterat på 2 år så man vet ju aldrig. Peace!
Rastaman vibrations, yeah!
Finns lagligt i vikarbyn cirka 5-6 mil därifrån, Falun 2 mil ifrån och i Mora cirka 10 ifrån men finns inget i Bronx town..
åhh, jobbigt! Hur många bor i Borlänge då?
falun är väl närmast, fast den är ju minst av dom hoooooola nämnde...man måste även snacka med ägaren innan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det där i Mora är jag intresserad av... ska antagligen upp dit på sportlovet så..... Var ligger den?
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
väggen ligger mellan rättvik o mora..
Mora is the place to be säger jag bara.. Bara toys klagar över underlaget. Sveriges fetaste stad för övrigt också....
jo du ITB, finns lagligt i kopparberg, finns väl nån ramp i falun(?) om jag inte minns fel sen finns det ju fame i örebro...beror ju på hur flexibel du är..
Vene P30 Väggen i mora ligger jävligt centralt vid en gammal ungdomsgård som heter kåken ..de är bara att fråga någon på stan vart kåken ligger så är de bara att gå dit senn..
rampen det snackas om ligger i ludvika, i marnäs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis.. Aja det är ju klart. Kan man inte måla så är det ju svårt att måla på vintern med!
Alla väggar är lagliga i borlänge.
Jag var i Borlänge och kaklade upp grejer nån vecka sen, det fanns inget lagligt så det fick bli tunnlar och grejer. Man kan ju lugnt säga att det inte finns speciellt mycket mer än nazistickers nånstans på väggarna så kör hårt. Fett kallt är det i Borlänge.
på tal om Dalarna...
väggen till vänster, e den laglig?
I princip alla väggar jag sett från Dalarna, har varit från denna vägg. Inte alla, men många.
www.dokument.org (hittade inegn bättre bild)
ett stycke fame, jo jag tackar jag
på det viset...
plywood som blivit målad ett par gånger är ju hur fett som helst.
hemmbrännaren i ornäs..jag har varit där å måla..det ligger mitt emot scout stugan..
ALF Toys Al Mighty
jag har en oxå!
http://www.myspace.com/recodprod
aaa där nere vid kvarnträsket har jag hört att man kan få måla på Anderssons lada om man hjälper honom med att mjölka hästarna...
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
det är ju bara 2mil till ludvika från borlänge. och i ludvika har vi ju våran kära marnäs rampen <3
tack
oldoe 4,5 mil närmare bestämt.. ..men rampen är nice! kanske inte såhär på vinterkvisten.
..Please don't talk about straps when I'm 'ere.
har vart där nu i veckan, tyckte de va konstigt att ingen från Borlänge lagt dom elhusen mellan Borlänge och Romme alpin, med tanke på att de kommer ca: 30 bussar från sthlm och uppsala som kör förbi varje dag, Men tack iaf för tipsen, tja
det var så länge sen jag va i borlänge så jag kommer inte ihåg hur långt det är :) men tummen upp för marnäs rampen.
tack
nej du kan väl ta en gipsplatta å måla på
eller besöka ett av borlänges många "FAME" haha..
oldoe P48 ,Marnäs rampen är i ludvika. det finns lite små fames i blge men inga att hänga i granen.
falun där finns det en rätt nice laglig vägg typ vid rusta
länge länge sedan
det finns ju ett rätt nice bro som går emellan domnarvet och forssa typ om du går in under där de ett nice spot...
länge länge sedan
är de Ncc Uuk som äger borlänge eller? har för mig att jag så de överallt, CP såg man mer utanför borlänge
dom fornlämningar som fanns kvar har typ vad jag sett blivit spittade av toys de e synd :/......
länge länge sedan
samt dom snyggaste målningarna vid det klassiska vattentornet har blivit spittade med det berömda crewet "kuk"...
orkadde inte läsa igenom allt men den i mora, måste man be om lov nånstans eller är det bara å köra igång eller??
jag vill ha aceton lavenemang jul
mmmmmmmmmmm
jag vill ha aceton lavenemang jul
jodå den vid vatten tornet är nice;)
ALF Toys Al Mighty
mers å uuk har dom förstört uppe vid vatten tornet synd!!
ALF Toys Al Mighty
det e inte så lungt i blge menman kan alltid dra till vatten tronet eller dommnarvetsbron =D
alla snackar om dalarna bara undra om de e nån som reppar rättvik i dalarna och målar där? om nån målare från rättvik läser så holla at me :D
NI KAN JU BÖRJA MED ATT TITTA NÄR HAN POSTADE TRÅDEN
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
hehe var ett tag sen, kom hem för ca: 6månader sen från borlänge, ni kan skrota tråden
Graffare
2006-08-08 16:55
ja en del, cha crew tex..
Graffare
2006-08-08 17:42
cha kanske inte är aktiva där men de är nåpn som kommer därifrån iaf..
Graffare
2006-08-08 21:08
Niklaass filmen har inte kommit ut än, men ja de kommer de, varesig de vill eller inte...
NCC,UUK, eks, Borlänge 4 evva
hej. två st tack!!
seal, det finns cha under bron vid tågstationen
yeah propps till shk höhö
dom är bara stora på whoa
tss. ..
Shk..TSS!=)
ALF Toys Al Mighty