rita med stjärten
www.myspace.com/segbeone
krydden samma här.. köpte en megabunt em skrivpapper 1000ark eller va det är.. .. köpte högen i december.. redan slut..
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
Linu_z Fick 2000 av farsan, från hans jobb. Dom tog slut på 1 - 2 månader :)
dede, så du ritar fyrtiofem teckningar om dagen?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
asså fick man värkligen lägga in datagjorda bilder här?
hopp hittade den här på datorn nyss och kom på att jag kunde slänga upp den, den är ju iof inte helt klar men man ser ju grundidén iaf.
Rehab is for quiters.
har inte skissat så mycket i det senaste, men fikk lyst at ladda up nogon bilder=P so here ya go!
uno MSN (och nej, har inte brukt så mycket tid på at få den clean) =P
OLDSKOOL haha =P
The Norwegan Asshole!
grym 3d känsla på uno... snyggt lanplage
o sen när har jag behov av ord från misslyckade och missanpassande nötter?!?
clone, jag gillar din stil! landplage, fint som vanligt.
Muhjmathil_Ahmd Skrev lite fel :P Menade 4-5 ;)
outstanding work landplage
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
like always mr_Bean. real nice stuff
Smell the art, but dont inhale=P
dede, du skrev att du fått 2000 papper för en till två månader sedan. Det är en papperförbrukning på i runda slängar fyrtiofem papper om dagen, om man räknar med att de tog slut på en och en halv månad.
dunderklimpen.. första va nice
Not all drugs are good. Some... are great!
MR.BEAN propps till dig asså!!
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
SeolOne : Den var skitful, men varför ens lägga upp den när du tycker den är ful till och med själv?
Han lägger upp den för att få internet fame,vad annars?
Brutal fucking murder!
Internetfame är ju trevligt som fan! :)
stog de hbacew på skissen? isåfal HAHAHHAH!
mitt liv som hund
Saol är dessutom bajt på Zaol, båda två keffa, fast Saol är sämre. Toy bajtar toy.
bajt handlar inte om bokstavskombinationer, bajt handlar om stil.
Graffare
2006-03-06 18:48
Det är ju de "smarta" som satsar på internetfame. Nästan Alla företag finns på internet så varför skulle inte alla målare inte göra det?
VeCn Jag som trodde att det var upp till bevis irl?
Graffare
2006-03-06 18:56
givetvis är det så. Men om jag målar tio stationer, och lägger ut samtliga tio på internet har jag både fått famen på internet och IRL. Förstår du hur jag menar? :)
Om du vågar måla tio stationer skiter du kanske i internetfamen sen, det är iallafall min teori.
Pahahhahahahhaha seol is tae king . fuckin toy -. seol fins redan
nu skippar vi skitsnacket i tråden.
Graffare
2006-03-06 20:28
sity P-1 orka bry sig *bokmärke
They called me Mr. Glass
sity aHHAHAHHAHAHAH kommer från rätt person eller? du är nästan exact lika toy som han. Nice woot!
more skisser less talking..
kan ni inte lägga upp 2 versioner på skissen? en där det bara är outlines, ingen 3d/skugga/färg. och en där ni har färglagtoch haft er. jag bryr mig inte om vilka färger ni har, jag vill bara se själva bokstäverna, rena. färger gömmer bara bokstäver.
SEK Efter som ingen ens la ett ord om denna så langar ja igen... och ja sek är bara en tag i brist på annat
sek. bokstäverna hade varit trevliga om du varit lite stadigare på handen. sen är det felaktig 3d lite här och var.
3dn är lite lätt fittkass ja. glömmde tillägas
hjalp inte=P
The Norwegan Asshole!
LandPlage P0 Varför ska man inte hjälpa? vad ska jag inte hjälpa med? O.o Länkarna funkade nu iaf
Illsindig: menade at linkane dine inte funkade når du la dom up på nytt, altså det hjalp inte at legga dom up på ny;) peace
The Norwegan Asshole!
och den første av dom sista var FRESH!! =)
The Norwegan Asshole!
LandPlage P0 Jaha, du får förklara dig lite mer utförligt nästa gång då ;) Det är som sagt inte mins skisser utan dem tillhör Akse , han bad mig bara lägga upp dem åt honom.
Näe hörrni, jiddra inte me seol, han e SÄKERT från Spaq crew! **FfFNnNiiIIzZzZ**
...
sek::hmm..om ja vore du skulle ja lägga ner lite mera tid på cleanare letters och skippa allt det onödiga.. skissa på!
Håller med landplage, den första av de sista (eller 2:an) var fresh.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!