Graffare
2006-02-04 13:22
t-centralen
ska tydligen va lirad av DFC-UH.. har ingen mer info.
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
vilken våning?
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
fett fett... signingar ?
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>
knugen fuck you, det är det inte..den är signad Quit,Chans,Syns våning hässelby
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
den var inte speciellt vacker men jag hann bara se den en halv sekund från tåget...
WHADUP
ähh käften på dig chans e cool
DEN VAR VÄRDELÖS! chrome fill, svarta lines röd bakgrund..
rbgraff F22 märks att du inte är ifrån sthlm.
-Fingers- P22 då borde han tame fan se skillnaden mellan rb´s stationer och tekniskat högskolan lr har jag fel ? altså rb ute tekniska inne, rb ute tekniska inne.
Spela roll ifall den var taskig lr shyst huvudsaken är att det kostar för sl , och att det målas KEEP IT REAL!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rbgraff F22 nää trodde du kom ifrån sri lanka lr nått ;) men de var ditt inlägg som jag undrade lite över va e de för skillnad på ute station och innerstaion? hehe :D
rbgraff F22 nää trodde du kom ifrån sri lanka lr nått ;) men de var ditt inlägg som jag undrade lite över "va e de för skillnad på ute station och innerstaion? " hehe :D så vart lite fel
fraeäsch bombing iaf brevid målningen.. ända som var värt att se..
Yay
ääh vad fan.. att ni orkar sitta o klaga, bara för att det inte är pms o wufc behöver det väll inte se ut som fan, Både chans o quit kan Måla. syns vet jag riktigt vad jag tycker om.. men det hör inte hit heller. Quit o chans ÄR bra, o kanske deras prestation på centralen inte var det bästa, men tänk på att det var CENTRALEN dom målade inte inte en sketen utestation..
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
ska ha jävligt respekt för att ha målat på centralen alltså - okej - de missade HL o Outlines , men fuck'it! kan tänka mej att det var jävvligt tajjit med tid! - nice boys! :D
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
-SAFT-: Tack för att du har en bild på din presentation så att man fick en klar bild av vem som yttrar sig.
bara en hägring du vet...
TC e alltid soft ju...
wemcrewclickclackgang!
med tanke på att den första itne funkade så, ja
Den första funkade inte för mig så det var ganska nödvändigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att dom kör???!!
faan va skoj
Det handlar om vandalism! vill man se snygg graffiti är på perrongen på tc man ska leta. då kan man leta i ngt fame eller längst med linjen
är det INTE skall det stå..
jag kan lira centralen, men jag avstår för jag vet att det inte kommer bli snyggt med tanke på knasigheten=nojjigheten=adrenalinet= knappt kunna stå upp. lite tid=fula pieces hur grym man än är
sockertoppen era dumma jävlar..anledningen till att man inte målar tc är väl ändå för att den e nojjig och inte för att man är orolig för att inte prestera bra just där seko läs igenom så fattar du!
hahahe hej
dom kan ju bättreiaf qiut o chans men sen att seja TC är TC är ren skitsnak visst möjligt att det 'r nojjigt os.v men dom som lyckas lägga bra grejor där då? lägger dom 20 ggr bättre i vanliga fall?
bie-atch
de som lyckats lägga snygga grejer på TC gjorde det väl när bevakningen av stationerna inte va lika hård som idag...
möjligt.-. men tc var ju tc?
bie-atch
flygrrl F25 ordup
bie-atch
de va då ett jävla snack om hur det såg ut.. VANDALISERA MERA!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
soma: de finns väl målar som kan prestera ännu bättre än de där med tidspress, det är juh inte som om en väktare står och håller om målarn och skakar om denne när han/hon målar..? Har man skillzen och ballsen så blire nog fresh oavsett vars det är. kanske var endel alkohol iblandat där med menmen.
socker_toppen varre inte du som skapade tråd hära på whoa för ett tag sedan, hette ine den tråden typ "hjälp mig" i den tråden så frågade du visst hur man fyller på en post marker penna. och nu några veckor måndader senare så e du hära och kritiserar mig som har en ny annvändare. skäms lillen. du får järna ta och plocka bort p29, du är bara 15 bast grabben.... SUCK...
socker_toppen pratar du med dej sjlv grabben? hahahaha skitzo.. lr glömde du logga in på din andra användare hahahaha
bie-atch
streethooker å va gnäller du om. glömt att plocka bort tvättsvampen ifrån halsen lr???
du skriver till ej själv? socker_toppen Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 20:51 socker_toppen varre inte du som skapade tråd hära på whoa för ett tag sedan, hette ine den tråden typ "hjälp mig" i den tråden så frågade du visst hur man fyller på en post marker penna. och nu några veckor måndader senare så e du hära och kritiserar mig som har en ny annvändare. skäms lillen. du får järna ta och plocka bort p29, du är bara 15 bast grabben.... SUCK...
bie-atch
SAO_08 P29 varre inte du som skapade tråd hära på whoa för ett tag sedan, hette ine den tråden typ "hjälp mig" i den tråden så frågade du visst hur man fyller på en post marker penna. och nu några veckor måndader senare så e du hära och kritiserar mig som har en ny annvändare. skäms lillen. du får järna ta och plocka bort p29, du är bara 15 bast grabben.... SUCK...
seriöst. Ni försvara denna fula målningen med argument som "klaga inte på målningen det är bra att dom vandaliserar" och "Det är ett skit svårt ställe". seriöst. Bokstäverna och lines blir väll inte helt fucked up för att det är på ett svårt ställe? den piecen var ju tragisk. Om ni vill bara ha rå vandalism så kasta in en bomb där isället.
Rätt ställe fel piece? easy as that. Ingen kan försvara stilen i piecen. sen kan värdet öka med platsen. men inget kan göra den snygg.
bilderna funkar ju inte!?
...
up med ny bild! respekt att köra på centralen säger jag.
socker_toppen hahaha, vad fan snackaru för skit ? "varre inte du som skapade tråd hära på whoa för ett tag sedan, hette ine den tråden typ "hjälp mig" i den tråden så frågade du visst hur man fyller på en post marker penna. " "Okej" Något du bara fått för dig eller för inget finns på WHOA´s forum?! Du har en del stavfel i ditt postade meddelande. Vad har jag kritiserat? Varför bråka?!
AIK / TOTTENHAM
grogk snacka inte så mkt.. både chans o quit har piecat t-c när den va lika knas som att måla fame i bromma... då såg de oxå bättre ut :)
SAO_08 P29 säger bara de. tare lungt när du är ute mannen. har koll på dig.
Toys som slickar röv för toys.. idits
Juanes P0: Mjae, det mesta du sa var skitsnack och resten var oldnews.
jaja ni e bäst o vet allt.. blablabla t-c är svårast i världen JAOJAOJAO.. !!!!!!!!!!
bilden funkar ju inte, kan ingen lägga in en ny?
...
MensSMK.. han sitter inte å spelar smart. han är smart.
Juanes P0: Varför skulle jag snacka med en 0-åring? Jo, jag valde att kommentera ditt inlägg för att jag ansåg att min kommentar var berättigad då du satt och snackade om massa dravel som dina polare myntat ihop. När du sedan drar upp liten paragrafer som en annan femåring så Vet jag att du inte har någon större koll alls. Väktare kan inte de paragrafer du tog upp, och många ordningspoliser har inte heller den kollen.