thailand
tjaba e i thailand nu.. ska snart till bangkok och ja undrar om de finns nat lagligt alternativ och mala pa har? skulle vara hyggligt om nan vet om nat place garna seriosa svar tack :)
Det är helheten som är det hela
He he.. Jag ae oxa i thailand... kanske inte gar att lira mitt i stan, men de e vell bara att muta nan bonde att fa lira pa hans betong murar eller natt. tror det ska ga bra... lycka till
Det är jag som är han
vågar man ta risken da??? fan thailänska polisen är ju fan helt vild om du inte har passet fult med pengar;)
jag vill ha aceton lavenemang jul
räkna med en muta på 500:- så tackar dom och knasar åt dig:)
fan va ovärt..., spendera 12 år livrädd för att tappa tvålen i ngt thai fängelse för en piece.., fuck det mannen och åk och bada lr ngt!!
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
Men vafan, stog ju i kilroy att det inte fanns ngra lagar mot graffiti där!? Stog ju massa att dom inte bryr sig o så, va det bara skitsnack lr
Why you little..
"paijjongjongkin? ahhhhhhmojojojojo" "oh..what..sorry.." "WOLLOJOJOJOJ!!!!!" nej fyfan, jag håller mig inom västeuropa iaf!
oldschool.
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.
det finns en laglig vägg precis vid siam center(bredvid m.b.k), inte speciellt svår och missa. men man kanske ska hålla sig på sin vakt, iochmed att bangkoks hårdaste målare kör där frekvent.
den finns inte kvar:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ZERO9 I KILROY stod det att dem skulle kosta typ 6 kronor styck burkarna. Men capsen 13 kronor styck :S
eller så kör du på samma sätt som du gör i sverige? befolkningen där lär ju dock inte va lika snabba på luren som här i sverige.. man måste satsa för att vinna..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
hmmf skärpning! det som står i kilroy är inte aktuellt längre. siam center väggen är riven. väggen vid on nut har dom gjort om till en marknad. layland burkar kostar mellan 35-40 baht beror på hur mycket man köper och var man köper. dom caps man kan köpa är "skinny" inga fat caps. det går att hitta gammla toa spray med han system. men ska du måla någonstans fråga ägaren så är det ofta lungt. ibland kanske du kan få pröjsa en symbolisk summa. finns massor av fames osv. orkar inte rabbla här. men det finns somsagt ingen "graffiti" affär utan burkar säljs i vanliga järnhandeln eller färgaffären layland är att rekomendera även toa spray.
Ge mig kärlek annars slår jag dig på käften!
Lyssna på kygi, he knows his thaishit.
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
DIALES : Sluta mjäka dig. Måla utomlands är det värdaste för blackbooken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med haschpuppie P13 om du är utomlands å bangar på att köra så e du inte värd att kalla dig för writer. YO!
WHaT eVa! DaAh!
snackade me en "surf snubbe" har o han sa att de finns not lagligt i bangkok vid non stor skate park... hansa aven att ja fick mala i hans bar fasst pa taket:P jaja tack for tipsen:)
hehehe men ha lite stash i passet för säker hets skul även om folk snackar om att graff lagar inte finns, det kan ju vara dumt å riskera nått. när jag va i indien förra våren så träffade jag en svensk snubbe i dheli som suttit inte där för att han hadde tjaffsat men en polis som slog nått barn och då hadde polisen bara tagit honom och låste in honom, han satt i lite mindre än en månad och dom hålorna är ju inte dom finaste hehehe desutom måste du fixa mat själv därinefrån och det är ju inte det lättaste när man är inlåst
jag vill ha aceton lavenemang jul
hehe ok far vall lagga lite cash i passet da..men de gar typ o muta snuten har
har fragat runt lite nu..och det visar sig att jag kommer fa MALA pa lite olika barer..och sen sa fins det lagligt i bangkok..en skatepark dar
R.I.P. FELIX!! R.I.P. TOMMI R.I.P. FREDDE FISK
Jag va där över julen. Vid siam center ligger ett bygge som dom aldrig gjort klart. Vet inte om det är ett Fame lr om det är lagligt men jag stog där iaf :P Vart inga problem. Enda problemet var att jag köpte cans av en gubbe på 100bast å han sa att han va den enda som hade burkar i thailand, 100baht styck :P = 20kr typ.
Softa koftan !
för 100baht ska det stå.
Softa koftan !
Puckos P15: oj va lurad man kan bli;). Finns ju burkar att köpa på många ställen ju. I pattaya finns några feta väggar, kom hem härom dan i från thailand. Finns många lugna ställen i hela thailand att måla på.
Japp i koh lanta var det 2 rastafarians som satt å rökte på å målade jämte vägen. Koh lanta är värsta lugna stället inga poliser å så :P Så jag gick å snacka me dom hur coola som helst xD
Softa koftan !
nagra stallen pa on kohtao ..?..
R.I.P. FELIX!! R.I.P. TOMMI R.I.P. FREDDE FISK
Leyzone :vart har du vart.kom hem därifrån ja me igår
Vart ligger denna skatepark? Sitter och vantar pa planet till bangkok nu och skulle kunna tanka mig att lagga natt dar. Sa nagon snall person som har varit dar, vad heter gatan??
Pack! Pack! Pack!
Ta dig till MBK istället. I parken brevid finns massa väggar. Gå över några utlänningar istället för lokala BKK målare. De är för det mesta bra på thai-boxning.
MBK park finns inte kvar
Jag vet att vissa kört fett där nere och att de ska vara lugnt som fan asså...
wemcrewclickclackgang!
säger det .. när du väl e där.. skit i att måla..... softa livet man
röd är inte död gul är inte ful grön är skön.
snackar inte av egen erfarenhet för jag har inte vart där men som de låter lugnt som fan på vissa ställen asså... Men som xtas sa, du kan nog ha lika skoj om du softar också..
wemcrewclickclackgang!
Jag har målat hela KohPhangangn nu, de finns inge "bra" burkar om du inte koper dem i bangkok, där skall finnas Belton och Montana.... Annars finns bara "Biltema cans"... Straff fuckt it, du kan muta dig ur vad som helst, målar du tåget från tex. Bangkok till Kanchanaburi (spell.) kommer ingen bry sig dom ser ut so skit aif...
...
Men när jag var där så såg jag nästan ingen graff... Det var tomt... Det lilla man såg var skit fult... Fast jag kanske kolla på fel ställen?
varför åker man till thailand: för puket! hahahahahahaahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa har ja kommit på själv
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Jag skojar inte, dom huggar av handen på dig. Sen gör dom ett nytt rövhål på dig.. :S
damn du är på semester och tänker på att graffa:P
monrow. varfor skulle han inte tanka po det
jag minns att jag såg en fame piece nånstans på vägen från siam center. det verkade rätt lugnt där..
Anima Sola
flows e nog lungt, det e nog ingen som fattar vad det är för något..
I wish i could move like Michael Jackson
Jag såg Crack Metal TP tags på koh Samui i våras,de skulle ju även måla där nere men vet inte om de fick något gjort.
skriv vad det stod i kilroy ist för att det stod NÅT i kilroy.
Göteborg, heja gais.
finns ett ställe bredvid statoionen "Nana".. ett parkeringshus som aldrig blev nåt, fint fame med massa fin graff :)
Du bankar men får shi komma in.
Om du tar den enda genvägen som går ifrån sukhumvit soi 3 till soi 15 så passerar du en del ställen som det frekvent målas på. Slå upp en karta på Google så förstår du vilken väg jag menar,kommer du uppifrån Nana så svänger du till höger när du kommer ner till Barumgrad Hospital. Ps,gå inte på denna vägen nattetid DS.
fett nice, jag ska till thiland på sportlovet så kanske man ska passa på och taga lite kanke.
Keep up tha good work...
givE "I thiland är det dödsstraff för klotter" Jasså du...
...
vafan dra till stranden och gör nått på sanden :)
Tjena ROTBLOS Vid MBK Center finns en laglig vägg och det är 100% Hoppas du får det bra i Thailand! / En som vill hjälpa utan att vara hardcore cool målare http://img299.imageshack.us/my.php?image=thmm1.jpg
Busögat
Kom hem igår, å MBK väggen e fet borta men d finns många andra väggar inte långt där ifrån. Träffa Stone som e med i The 13 krowns ett av thailands kändaste crews. Han har ett Tattuerings-ställe på beachroad i pattaya. Va me han å måla för en vecka sen. E hur lugnt som hellst att måla i Thailand bara man gör d på dom rätta ställerna. Polisen brukar ofta stå å titta på när Stone målar sa han. Så polisen i Thailand e alltså inte så hårda på graff.
Leyzone.. vart på beachroaden har han sitt tat ställe? vid walking eller? har letat efter det. 13 crowns är inte så jävla stora, men dom har ju nåra väggar i pattaya..och scenen i pattis är inte stor.. dom som håller fortet i thailand(bkk) är pmt/bai på regular basis.. och väggar runt om i thailand går att köra, men ha respekt för fan!! hatar när jävla idot falanger (svennar) som kommer och sabbar och kör nå jävla mallis stuk i thailand..
Hate the players... Love the GAME!
hehe, OT men läste ni om killen som snatta kondomer o riskerar 5 års fängelse. så ta det lungt
www.enigmatic.se