F.M.P. målad
Flemingsber station blev målad inatt..riktigt feta grejer av Kota och Chick ljus och mörkbrun fyll med prickar i olika färger svarta lines samt skugga vita hl´s och gröna seconds samt rosa bakgrund med röda lines..feta grejer...
sug av mig först!
shysta prylar. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan det var ju nice ju :).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tunga prylar! inte ofta man ser färg nuförtiden.
fuck all you haters!
Inte speciellt hype me Kota, känns som om proportionerna och stilen inte riktigt stämmer ihop me de andra bokstäverna
fett softa mkt bra där av dom grabbarna
jag tyckte faktist det vasr väldigt bra grejer...
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
fett nice att du slängde upp bilden ;)
Jodå..smaskigt
Bärs, brudar och burners
nice nice med färg på station nu när csg har hökögon :P
Märks att det är annat klimat nu när det läggs upp pendeltågsstationer..
Straight outta Hägersten!!
wIIee är det en riktig målning`?
e-post P0: nej det är en låsas
bie-atch
Arrangör
2006-01-28 21:47
"fan shit asså, nu har vi lirat färgstation ute på pendeln!!!" "aah fan..." "shit, vi är som wufc asså.." "aaa..... fan ingen kommer veta om stationen asså" "jorå, jag skapar en tråd på whoa, då blir vi en av dom stora!!" "respekt brushan"
ooo shit en galen man som dissar på whoa... "fan shit asså, nu har jag dissat på whoa första gången!!!" "aah fan..." "shit, jag e grym asså.." "aaa..... fan ingen kommer veta om dissen asså" "jorå, jag dissar dom på whoa, hoppas dom ser och gnäller på tråd sakparen för att han bidrar med bilder!!" "respekt brushan"
sug av mig först!
Grow P17: Sluta whina, beard la en skön diss.
haschpuppie P13 Men Grow P17 la en ännu fetare! Beard 0 - Grow 1
bevakad P21: Nä, hans var så dålig så jag orkade inte läsa den.. Hurra för lördagkväll framför whoa.
med tanke på vilken färg väggen har så är deras färgval helt kefft.
Graffare
2006-01-29 16:36
kefft
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
Inget och klaga på. Schyssta grejjer.
AIK / TOTTENHAM
asså vad snackar ni om de va ju hur fräscha gräjjer som hellst . sluta sitta hemma på vandalsquad och kör själva !! sen kan ni snacka....
jag var ju där förra månaden? då var det inte något klotter där? därför jag undrar om den är riktig!! ni behöver inte spela ett spratt med mig bara för att jag frågar. föresten kan man göra liknande illustrationer på photoshop!. och en sak till.. vet att jag inte ska fråga i detta forum men men vart kan jag köpa klotter färg?`.
e-post: skojar du?
fuck all you haters!
Tycker dom var helt okej, käften jävla töntar som klagar. Ut och kör istället? Eller oj, ni är whoa pundare hela jävla högen. Ni kan säkerligen inte ens skriva erat namn snyggt med penna och papper. Allt man hör från er är gnäll och tjatter! Ta tag i skiten själva då? Dra med er cansen ut och kör.
AOTP - PHARAOHS!
tycker inte alls dom var fina..
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
föresten kan man göra liknande illustrationer på photoshop!. och en sak till.. vet att jag inte ska fråga i detta forum men men vart kan jag köpa klotter färg? hahahaha, "klotter färg" eat shit and die / everyone
välgjorda, o färgerna funka, men stilen? nej på den fronten va de inge najsa.
"sluta dissa ut o kör själv iställe för att sitta på whoa och klaga " undra hur många gånger man har hört den
hahahe hej