I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NY graffitidokumentär- premiär söndag 15/1

Vår Hiphop - Graffiti

2006-01-10 19:34

NY graffitidokumentär- premiär söndag 15/1

Filmdag på Mondo

Amatörfilmskväll på Mondo, medborgarhuset på medborgarplatsen i stockholm.

Det visas allt mellan drama till fantasyfilm, och även premiär för den nya graffitidokumentären "Det handlar om att synas".

Även fotoutställning av fotografen Waldemar Hansson

Söndag den 15 jan
Kl; 17.-21.
60 kr inträde.

Välkommna

2006-01-11 09:08
När är den femtonde?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-11 09:12
På söndag

2006-01-11 09:46
låter intressant men som folk har sagt så inte direkt så man vill pejja för nån liknande dokumentär som det är vår värld.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!

2006-01-11 11:01
Känner på mej att det kommer droppas en massa "hoppas att det inte är en, det här är vår värld dokumentär" i den här tråden, så det typ inte spelar nån roll hur mycket man scrollar det står samma sak ändå, som det brukar göra eftersom alla skriver i princip sammasak som varandra.

Sjukt jobbigt bre, läään, ese.

2006-01-11 12:48
hört nysningar om att cikel kommer bli intervjuad, och se lite live action av? men som sagt ja vet inte.
men ja säger inget!
kul att de körs

2006-01-11 14:57
Jo, circle är med i filmen där ibland po sännås, sl, polisen och även en politiker med flera.

Det är ett seriöst projekt som spelades in under 2005.

Välkomna!

2006-01-11 16:06
fredd_the_fox P22: Okej då hänger jag med i svängarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-11 19:32
skärp dig
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2006-01-11 20:06
fajv , fjant.
hon är trevlig och informerar om filmvisning som kan va i intresse för personer i detta forum. du ska bara va tyst.

2006-01-11 20:08
fajv p0- WORD
sluta göra massa projekt som ni bara har pengaintresse i låt folk se filmen gratis eller spela upp den ute på gatan istället för att vara på något flådigt inne ställe där man miglar med ett glas halvbillig alkoholfricider i vänsterhanden och tycker graffiti är så sexit, då kommer ni inte behöva ha någon press på er då folk kan se på den så mycket dom vill.
plus: hur många dokumentärer har inte redans gort ladda hem alla så lär du kunna kolla på dom i sträck, du lär väll typ ha sätt allt som gjorts och då lär graffitin vara död och bortglömd i minst 10 år

annars tack för inbjudan
mvh:
Enmetertre co.

2006-01-11 21:00
Alltid nice med lite softa amatörfilmer! Vårtgård? Hur stor?

2006-01-11 21:18
enmetertre P19
alla vill inte jobba gratis, har du funderat på det nån gång? "spela upp den på gatan"...ja så kan alla ha en mysig reclaimarfest där alla minglar med en halv uppdrucken folle i vänsterhanden och tycker att graffiti är så gata istället. vafan.

2006-01-11 21:21
enmetertre P19
sluta göra massa projekt som ni bara har pengaintresse i låt folk se filmen gratis eller ...

Gratis och Gratis, en 20lapp hade väl iaf varit rimligt isåfall.
För någonting måste dom ju få in för filmen - 60kr kanske är lite väl häftigt.

AIK / TOTTENHAM

2006-01-11 22:35
Demento

varför en reclaimar fest när man kan ha en reklamare fest.
jag tycker man ska käna pengar och jag gör det själv men ja tycker det e löjligt att man ska betala 60 spänn för att se ett projektarbete ellerär jag helt ute och cyklar. har i vart fall för egen del inte velat att folk ska betala för att se mina arbeten mm. det kommer dom ju ändå göra för resten av ens liv. så vad jag vill säga är att om hon vill ha en bred publik i sin egna ålder som kommer vara dom som hon arbetar med och för i framtiden ska hon nog sattsa på att få dit många och på det sättet få en större publik med mer gynnsam kretik.
20 kr låter som ett bättre allternativ så att hon kan betala för lokalen hon hyr.
mvh:
Enmetertre co.

2006-01-11 22:44
som framförs ganska tydligt så är det inte den enda filmen som visas men det är ju så grymt att gnälla på andra för att spela allan.

fajv:jag orkar egentligen inte ens kommentera dig men varför önskar du andra skit? har du sett filmen? vet du något om projektet?

för övrigt så har en fågel viskat i mitt öra att det faktiskt är en bra och vettig dokumentär.

//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //

2006-01-11 22:50
Om folk bara kunde lära sig att läsa så skulle de se att det handlar om en hel kvälls filmvisning.
60 kr för att kolla på film på storduk i fyra timmar. Är det dyrt?
Nä, det är det inte.

2006-01-11 22:53
moufassa

Hehe, du hann före, såg jag.

Rensade tråden lite också. Sluta tramsa. Ni vet vilka ni är.

2006-01-15 17:03
det är idag.
kul att de körs

2006-01-15 17:56
jaa titeln låter som en Håkan hellström-skiva och...ehm...det..bådar ju gott :P