En sida för Massa graffiti video klipp?
Är det nått som ni skulle vilja se? Funderar på att fixa en burk och sida där folk kan ladda upp sina graffiti filmer(/klipp). Sidan skulle i så fall komma upp någon gång i sen våren 2006. (Som hassbrings sida var i början =)
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Men om det finns något intresse för det, om det finns folk som vill lägga upp filmer o dylikt.
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Om det skulle funka och bli bra finns självklart ett intresse, även om folk grinar och tuffar sig på whoa så pinkar dem fortfarande på sig av lycka när dem ser ett klipp med lite soptunnebombing.
a de skulle vara fresh!
www.myspace.com/segbeone
nee gör en sida där man kan lägga upp filmer och sånt..
saaaru..
de vore FETT NIiIiIiCE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zmecen Gör nåt sånt du, det kan bli intressant.
Moderator
2005-12-31 00:44
Offtopic, men vad hette den sidan som fanns uppe för ett år sen lite drygt, där man också kunde ladda upp flix. Tror att sidan var grå/röd, nån som minns?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Ola Hassbrings sida? Den hade sköna klipp i början men sen förändrades den.. inget jag gillade men det är jag det. Ser ut som rätt många är posetiva till att göra denna sida. Ska se om jag kan fixa ihop en burk. men som sagt blir det nog inte föräns i februari nu har jag varken tid eller pengar.. :D
en sådan vill vi ha
Graffiti Rules
De fett soft. Fast fett kefft samtidigt. För att om man skulle torska så finns de hur mkt bevis som helst på sidan :P Men i en perfekt värld så skulle sidan vara nice :D
Men de som gör klippen får ju själva stå för att censurera i så fall. Om det är så skarpa bilder.
Dock jag vet in hur snabb uppkoppling jag kommer ha nu har jag inte världens bästa men lär räcka för att streama typ. I bästa fall kan någon polare med fiber ha den. Namnförslag skulle också sitta fint.
klipp me street o live piecande skulla sitta nice... ;) gör sidan:D isåfall har ja mycke tillgängigt material att bidra med...
""-ThinKuKNoW-"
de skulle jag vilja se SBP
Jag med wie wie wie
Brutal fucking murder!
www.folkölochflow.se
Peace
man måste ju kunna rösta också så man ser top 5 eller 10 direkt på startsidan..
JAG HATAR EMOS!!
aa många bra ideer, Särskilt din mamen_164. Låter som något med php och sånt, kanske ha ett torrent alternativ(en länk), så att ifall man inte orkar vänta på att den laddar så kan man ladda den via torrent eller nått då lär det gå snabbare. Neon jag tror jag kör med din ide till adress :P nemen jag tror att det blir någon gratis adress som *.no-ip.org eller nån annan skön. Det kanske ni vet nån bra också gärna lätt att minnas :D.
nu e de höst.. var e sidan?
Dont Drink & Drive, Smoke & Fly
haha snygg kille.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Fasen vilken skön idee!
Så nu vet du.
En sån här sida funderar jag på att skapa, jag har många års erfarenhet så detta är baggateller för mig :) Sen har jag server och shit så inom någon månad kan ni troligen räkna med en sån här sida från mig :)
undra hur de går? och om de blir nån sda
Jag är alltid lika ivrig när de gäller att starta nya sidor så jag har redan börjat koda på en sån sida :) De kommer vara en väldigt simpel sida med enbart de som inriktning, mitt mål är att när de kommit in en hel del bra klipp och sånt att man ska kunna sitta där och fördriva tiden med trevliga graff klipp :) Man kan rösta på klipp, kommentera och självklart ladda upp egna klipp :) Man behöver inte ens bli medlem då jag tyckte de va onödigt :)
do it dude
atention hoes!
www.plocka/upp/era/javla/burkar/caps/och/lock/efter/er.nu www.kan_inte_kommunen_satta_up_pappersrullar_det_är_kladdigt.kom
FREE Ayatolla.
Kan meddela att siten som jag ska starta kommer enbart vara inriktad på graffiti klipp, vilket ja hoppas kommer leda till en himla massa graffiti klipp :) Varje klipp man laddar upp får vara max 5mb, men man får med nöje ladda upp flera klipp :)
Oops glömde meddela att jobbet går framåt :D
okej när blir den klar tror du?
Jag planerar att lansera sidan fredagen den 13:e, oj kefft datum men iaf så är de nästa vecka på fredan :) Inte säkert jag hinner, men ska göra ett försök iaf :)
Har missat den här tråden helt :O Jag är på!
Nu är inte jag direkt någon professor i datakunskap men ett filmklipp på 5mb är väl motsvarande 15sekunder film eller?
STHLMWALLS Jag har ett klipp på 3,3 mb, som tar 18 sekunder. Trött nu så du får räkna ut själv hur mkt 5 mb blir i sekunder ;)
Ok! Det blir ju rätt så korta klipp med andra ord. Vore roligare med lite längre faktiskt. Men men man ska inte klaga. Ser fram emot den nya sidan! Stay black!
Mjo, de är sant. Lite större filer hade suttit fint. Men dock är det en toppen idé. Bra att du är kreativ, big up!:)
Förstår inte vad folk på whoa skulle ha för nytta av en sån server. Man kan väll inte ladda upp paintskisser väll?
Propaganda åt folket..
de är ju hur bra kvalite filmerna är ju större är de
Hej svejs
och längd såklart sorry dubble post
Hej svejs
Precis de är olika detta me storleken på klippen, om tex ja har ett klipp på 5 mb som är lite längre så har den troligen lite sämre kvalitet, om jag har en annan film så kan de vara tvärtom, alltså bättre kvalitet men kortare film :)
Tyvärr kommer jag inte kunna erbjuda större klipp än 5 mb då detta faktiskt kostar också ;)
Men jag får se hur stort de här blir :)
Btw sen när sidan är öppen får ni sponsra sidan genom att klicka på lite reklam om ja hinner slänga upp lite, och nej sidan kommer inte vara bombad med reklam, bara 1 reklam banner nånstanns eller nått.
Jag lovar inte att sidan kommer upp fredagen den 13:e då man faktiskt stöter på en hel del problem på sånna här sidor, men om de inte blir fredagen den 13:e så blir de så fort som möjligt!
FunkyFriedChicken P24 I framtiden planerar jag att göra så folk kan ladda upp bilder också :)
Dock kommer man inte få ha sin egen fotologg, men vem vet, man hinner komma på mycket idéer när man kodar :)
Kanske tom slänger in de till öppningen :)
Hare bra alla, sen hoppas ja ni kommer gilla sidan sen :)
//Micke
Sry för dubbelpost men snälla, ge mig idéer till vad som ni vill ha till sidan :) Detta är planerat och klart just nu ( = klart, = Inte klart, = Nästan klart): Allt (som är klart): 1.Sida för att visa alla klipp 2.Sökfunktion för klipp 3.Kommentera klipp 4.Admin paneler (Enbart för administratörer, dvs jag och nån till kompis) 5.Kommentera nyheter på startsidan 6.Design Allt (som nästan är klart): 1.Uppladdning för klipp 2.Avtal (Måste vara för att ja inte ska råka illa ut) Allt (som inte är klart): 1.Rösta på klipp 2.Live med sms, kanske, får se om detta blir 3.Statistik (Ska synas lite statistik på startsidan, lätt att koda) 4.Reklam (De ska in någon reklam banner så ja tjänar nå på sidan också :)) 5.Uppladdning för bilder, kanske 6.Sida för att visa alla bilder, kanske 7.Skapa egna fotologgar me lösen, kanske Ja tror allt är rätt nu, men lura er inte på att de är mycket som inet är klart, de är en del saker där som kanske inte blir av och en del som går fort att göra, men är de något ni tycker jag ska ta bort i planeringen? Ska man kunna skapa egna fotologgar, ladda upp bilder osv? Folket på Whoa, tala! :D //Micke
Tror du får fixa så man kan ladda upp större filer.. Ingen kollar på filmer som är 30 sekunder långa..
Inte de? Jag tycker personligen de är skit kul att kolla på klippet tex när PMS army kör en hole station, eller ner folk thrasar ett tåg, då tar de inte 1 timme för dom :p
Mini_G vart finns dessa klipp?
www.justdet.se - svensk hiphop
Mini_G Klart det är kul att se på när pms kör whole station, bara det att det klippet är ca 5 minuter, och man kan bara ladda upp 5 mb, 5 mb = ca 30 sekunder film.
Sluta klaga, han börjar med en limit på 5mb så kanske den höjs i framtiden om sidan blir populär. Capisce?
Shake n' Bake!
Precis, en sån är sida kostar faktiskt också