Write4Gold 2006
japp, dags igen, saxat från www.write4gold.info : Write4Gold Scandinavia 2006 Date: 24th of june Location: Hamnen i Norrköping City: Norrköping Country: Sweden Event Details: for all crews from Denmark,Sweden, Finland, Iceland, Greenland Registration: Participation Form (online file) On june 24th, 2006 the harbour in norrköping will be again the venue for all graffiti artists from all over scandinavia. Once again, one of the biggest live aerosol art events in scandinavia. Apart from the main event, there will be a diverse supporting programme offered by the organizers and the goethe institut stockholm .Participating in the international exhibitions and visiting participants of the swedish aerosol market. Furthermore we plan one more special action in stockholm, watch out till end of november. Aerosol Art Exhibition "Germany vs Sweden" City: Stockholm Location: Date: 19th of june - 24th of june 2006 Artists: Website: Details:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför får inte guttarna va me??
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
Graffare
2005-11-13 12:49
jäklar va bra...men vilka vann årets då? asså det var väl final och shiet?
They called me Mr. Glass
kolla på hemsidan..
tänk före efter
pix´s crew kommer att ta hem det i år.
Graffare
2005-11-13 14:34
Oj här kan man snacka om att vara ute i god tid :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan... det bor väl typ max 1000 pers på grönland? existerar ens graff där?
Graffare
2005-11-13 21:04
var inte typ lups med också?
They called me Mr. Glass
Eller hur vad körde lups?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
de e la bara persu å skey från OCT som var med i franska teamet ?
Graffare
2005-11-14 22:29
erorone P18 måste vara minst 3 st i crewet, är väl reglerna?
They called me Mr. Glass
joo men dom kanskek körde som MCE ,men det kan mkt väl vara nån mer av dom tävlande som var med i OCT iofs
jag vill se bilder från grönland :D
Rehab is for quiters.
Graffare
2005-11-15 15:21
erorone P18 hehe nu fattar jag ingenting av vad du skrev..men skit samma, du har säkert rätt.
They called me Mr. Glass
det ska väl inte vara i nrkp i år? crews från norden tävlar väl i roskilde istället?
031 cp hora.
lasher visa va du tycker e bra nog för å vara med i en sån tävling, om de inte håller måttet så kan de va du som var full å sur
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
någon som ska ditt och checka?
"Wars do not make one great." - Yoda.
det är i roskilde inte i nkpg
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Jag håller nästan med Lasher, men det är för att jag avskyr stilen.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Men, lasher, han är tung asså,,,
det kluriga med tävlingen är iof att ingen får bestämma vilka färger som man vill ha...utan det bara delas ut typ en kartong med ex antal olika färger i vilket gör det svårt att göra riktigt cleana concept så att säga....
sen är de ju så lasher att måla en 20meter lång vägg på 8timmar så kanske de inte blir en
files.upl.silentwhisper.net :) men vad vet jag.världens allvetare..hah
Fuck that bitch suck that
sen varvör ljuger han med att dens ka vara i nkpg??de är fett glocalnet lågt
lasher P20 Men som tidigare sagt, du har ju ingen som helst koll på någonting som heter stil...
Lasher Jag hade nog bara lite för höga förväntnigar, har nog setat och kollat för mycket på alla toppklass writers grejjer på internet, och förväntade mig att det bara var målare på den nivån som med i dom där tävlilingarna. Das svarar: Det är sånna målare som är "Domare" i dessa sammanhang. :)
Ser ut som att Bingo ställer upp som domare i Italien. Känns som om det är en annan Bingo än vår svenska?
men det vart ju inget eller? skulle det inte flyttas ner till roskilde den 29 juni eller hur ?
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
men sen lasher är det ju så att sverige har fått dendär "fula" stilen också:)..jag tycker ingen svensk aktiv har särkilt snygg stil.tyvärr
jag är väl typ den enda svennen med stajjl.. *h0zTaR*
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Das de e svenska bingo från göteborg
de står ju vafan att den 24e juni är write4gold i fucking Tabor i fucking Tjeckien.. och i roskilde när sverige är med.. jag kräver en förklaring!!!11
ja klart de finns nåra som är sköna men dom ställer ju inte upp tyvärr..hade gärna sett ians eller nått ställt upp
Graffare
2006-05-21 19:07
erorone P18 HAHA, klockrent skrivet!!
They called me Mr. Glass
är W4G flyttat till danmark lr hur va de?
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
säger bara fuck w4g det suger min (_¤_) hål graffiti är olagligt och ikke lagligt då lägger jag ´ner i så fall
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Write4Gold Scandinavia 2006 Date: 25th of june Location: Roskilde Festival 2006 City: Roskilde Country: Denmark Event Details: for all crews from Denmark,Sweden, Finland, Iceland, Greenland Write4Gold Scandinavia 2006 25th of june Roskilde Participants - LUPZ Crew (Gothenburg/SE) Fire, Jinx, Winter, Ollio - PIXS CREW (Kalmar/SE) Yoga,Hiok,Iris,Ovan - FLS Crew (Stockholm/SE) S-eba, 7-upe, K-rat, Gosie, Losk, Inout - AG Posse (Sollentuna/SE) Jompa, Moln, Jungle - NDS Crew (Stockholm/SE) Pust, Ous, Orig - SUPER Crew (Oslo/NO) Alcr, Kera, Kram, Miser, Nerd, Oboy - ØLR Crew (Vejle/DK) Nexer Vie Pedro Movie
www.betweenmagazine.org
glömde juryen Write4Gold Sweden 2006 Jury - Zebster (COD Crew) Cologne, Germany - Trota (THE Crew) Rome, Italy - Nose (Chosen Few) Heidelberg, Germany
www.betweenmagazine.org
Graffare
2006-05-22 17:19
skoj med 4 crews som var med förra året också... O_o
They called me Mr. Glass
känns mindre värt nu när skiten är i roskilde..
skithöna: du har inte funderat på att de crews som är med i år igen är med för att dem höll den bästa klassen av dem som sände in ansökan i år? Det är ju inte värt att några ska vara med i w4g för att det bara ska vara några crews som inte var med i förra året... tydligen är detta de crew som höll bäst klass av dem som skickade in i år.
Graffare
2006-05-22 21:50
xyz hellre nytt folk då. finns nog ett antal feta crews som lägger lika snyggt, om inte snyggare. sen vet ju självklart inte jag vilka som skickade in ansökan men det är en annan sak. tycker fortfarande att det är drygt med samma crews...känns som om 2005 går i repeat då.
They called me Mr. Glass
Erorone Soft, inte dumt att få åka ner till Italien, se hyffsad graffiti samt förmodligen få en del pröjs för kalaset
Das tveksamt iofs dom e snåla hörde jag. tror de va lady som sa nått om att han fick betala sin egna resa till finalen
eror möjligt. kan väll bero på att sponsringen är rätt liten i proportion mot antalet deltävlingar dem har m.m... Lär va hyffsat kul iaf, brings fame to the name