I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-16 13:40

bjärred?

Vart i bjärred(i skåne) ligger det en laglig vägg? Vägbeskrivning fr centrum tack!

kvantitet är kvalité

2005-10-16 14:20
det ligger vid nåra skate ramper. mer vet jag inte om bjärred.

2005-10-16 14:24
Den ligger vid den sk "stationen" i bjärred som är en fritidsgård eller nått. Annars kan du fråga efter Sommarkiosken så kommer du mittemot stationen.

Från bjärreds centrum ska du gå längs den stora vägen i riktning mot malmö, förbi en Netto-butik och sen fortsätta rakt fram i kanske 5 min..På vänster sida kommer du att se en gul trä byggnad..detta är stationen, väggen ligger till vänster om stationen bland massa skategrejor.

2005-10-16 20:12
fråga för allt i världen inte nån lokal ungdom om nånting. de blir rädda och springer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-18 16:04
den ligger vi stationen om du kommer från lomma e de till vänster nästan direkt... även vi en glasskiosk...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-18 16:04
lifeforms

hhahah nej lungt fråga mej hur mkt du vill;)

2005-10-19 15:41
"vägbeskrivning från centrum tack&q ..

hahaha så stort är inte bjärred

2005-10-19 17:31
om de e du på bilden har jag sett dig i bjärred ett antal gånger mr-t bara så du vet...förövrig kan asul inte ett skit om vägen till stationen han hittar knappt till brevlådan...:S

2005-10-19 17:32
eller föresten de va asul som byggde väggen med sina bara händer...så jo han vet nog fölåt mej ett lite misstag....