I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

strängnäs lagliga vägg

Vår Hiphop - Graffiti

2005-10-05 17:43

strängnäs lagliga vägg

finns det en laglig vägg i strängnäs? o var ligger den isf...tack

du har smällkarameller i käften

2005-10-05 17:47
det blev inte nån laglig i strängnäs jag o en till har kämpat som fan för det....vi trodde att det skulle gå vägen men när lagens långa arm la sig i frågan fick vi bevisat hur jävla fega strängnäs kommun igentligen är!..dom backa ur o sa att det inte skulle bli nått för att polisen kom med så många negativa synpunkter......så det blir itne nått jag är ledsen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-05 17:59

de e rå kört med lagligt eller?
hörde nått om att de stod i tidningen något i stil med "vi ska försöka hitta ett inhägnat(?) område där de kan få utöva sin konst på"
eller nått.

2005-10-05 18:55
jo det stog nått sånt men det är ju i princip exakt samma sak som lagligt så jag fattar inte vad dom håller på med men det verkar som att det är kört men jag kan meddela om det är så att det kommer upp på fråga igen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-06 18:10

aa, ja vet. om inte annat låter de hundra ggr enklare att bara göra några väggar som redan finns lagliga =)