Graffare över hela Sverige sökes!
Jag jobbar på en förening som heter Tromb. (www.tromb.net ) I höst och vår kommer vi att ha en demokratiturné där vi ska ut i gymnasieskolor för att föreläsa om demokrati, makt och samhällsengagemang. Vi kommer i vissa städer hålla temadagar med olika workshops såsom skrivarverkstad, argumentationshörna osv. Vi kommer även att försöka ha en graffitiworkshop som är uppdelad i två delar. En vägg som vi antagligen kommer att ha utanför skolan/stället vi är på om det ex är ett ungdomens hus eller nåt, och den andra delen är spraymallar. Vi behöver alltså graffare som vill hjälpa till med detta i olika städer. Eftersom det inte ska spåra ur om vem som är bäst i vilken stad så ber jag er att ni som känner att ni vill kan messa mig privat här eller maila mig på [email protected] med "arbetsprover" på vad ni har gjort. Alltså folk som både målar "vanligt" och som sysslar me spraymallar vill vi ha. Gärna en jämn könsfördelning...har ni lärt ut detta innan är det en fördel..ex hållt i workshops innan eller så. Krävs någon med tålamod också. Jag kommer att uppa den här tråden med olika städer som vi antagligen kommer att åka till och göra detta på. MVH/N
klart som fan att jag har rätt!
okej här kommer lite städer.. Hultsfred Botkyrka (sthlm) Höganäs
almberger som sagt..vi kommer uppa med fler städer allt eftersom skolor bestämmer sig. knäpptnamn ja vi ska till karlstad men där har vi redan hittat graffare...tack vare dig :)
kom till strömstad..vi är mycket intresserade...
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
uppsala
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej lyssna (läs). Vi har kontaktat många många mångaaa lärare runt om i hela Sverige och det är dom som bestämmer ifall vi ska komma eller inte, inte vi. Därför spelar det ingen roll hur mycket ni vill att vi ska komma så ni får måla. Det ligger i era lärares händer.
Ring till Brinellgymnasiet i nässjö om nu inte gjort det :)
SMÅLAND!
Graffare
2005-09-02 17:12
Göteborg!
http://metafourhiphop.com/
ja bangar inte jalla upp till höganäs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Botkyrka är en komun, inte en stad :/
Kalmar!
Rastaman vibrations, yeah!
Kom till Karlstad Också FFS!
Graffare
2005-09-02 22:11
Relo står ju högre upp om att det redan är fixat..så vad dillar du om?
They called me Mr. Glass
Haha vore en fördel ifall man läser innan också Relo ;)
AOTP - PHARAOHS!
Malmö, göteborg, stockholm.
Shut that mes!
Ring om de kommer fagra damer!
Running free with lsd. WemVlchillers
ring när ni kommer till dalarna så kan jag styra upp ett fatcap och en naken brud. Ackompanjerat av The Ark och magdansöser, i takt med trimmade volvo 240 och skotrar lagade med eltejp och ståltråd.
Ojojoj.. Låter riktigt hårigt! Blir de backstage me the ark så kommer ja som en strypt delfin.
Running free with lsd. WemVlchillers
ÖREBRO
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
rbgraff herrejösses att ni inte förstår....listan kommer att uppdateras med kommuner vi ska åka till när skolorna bestämt sig för att ha temadagar. Vi har kontaktat över 300 skolor runt om i Sverige och väntar nu på deras svar.... andas..det kommer mer.
men snälla gott folk, läs igenom tråden innan ni skriver något så slipper ni underminera er egen intelligens. Nabila bestämmer inte vilka städer som de kommer att åka till, det gör skolorna. När listan är komplett kommer det förmodligen att finnas över 3-4 städer...tålamod... Så sluta upp att skrika ut namn på alla sveriges orter, frågan var om ni kunde hjälpa till att styra upp en workshop i de städer som de kommer att komma till. Ingen behöver skriva något i denna tråd fören listan över städer är komplett Mezza privat till Nabila om du vill hjälpa till
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
vilka är dina återförsäljare? hur skall du sköta bokföring? missköter du bokföringen kan du åka dit för ekobrott det är grova straff på det...fängelse.... Om du inte har någon kunskap i företagande, marknadsföring, eller hur du startar, sköter, och driver ett företag skall du nog ta en kurs i detta först... Låter som att du inte har alla hästar i stallet riktigt.
Orup å vad finns det i strömstad och hämta??
jag är hård...
vill tillägga att mitt andra inlägg i tråden som postades 11:36 hamnade här av misstag, skulle in i en annan tråd... vete fan hur den hamna här... Admin kan gärna ta bort det...
linköping..
Always on the Grind
malung, ludvika, mora falun låter som en bra turne plan..
tvkänndisnabila som förövrigt är en häxa
KONTAKTA RUDBECKIANSKA GYMNASIET!! VÄSTERÅS
Ok vi kommer behöva graffare i Linköping kontakta mig tack!
Det är olika grejer som händer vid varje stad men messa mig privat om du vill veta mer. Här söker vi bara folk som är intresserade av att hjälpa oss men ta kontakt me mig privat om ni har fler frågor...
Kontakta "Ribbyskolan i Västerhaninge (Sthlm)" Jag vet att dom är intresserade utav det, dom har tom. låtit graffare måla inne i skolan på väggar! :)
Fedth Najs ;)
Kontakta "Ribbyskolan i Västerhaninge (Sthlm)" Jag vet att dom är intresserade utav det, dom har tom. låtit graffare måla inne i skolan på väggar! :)
Fedth Najs ;)
måste ta lägga ner snart eller?
tråden är 2 år gammal..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
alla jävla färskingar som fortsätter skriva "KALMAR! KALMAR! KALMAR!" ... Tänk.