Musik railrun
vet inte nån men ni kan ju dra ihop alla låtar till en lista så att moddarna kan klämma in den i faq´en. kanske redan finns en tråd om det här vette fan.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
prata med dom som gjorde reklam för den, typ railrun heter han här på whoa, jag har filmen, men just nu e jag mer intresserad av musiken.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
hellevator
den finns att beställa på:
www.m-line.org eller av
RailRun här på whoa
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
har inte hört så mycket om filmen...var den bra?
nurre http://www.whoa.nu/community/forumMessag e.asp?forumID=10&topicID=404836
Moby - Porcelain
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2005-08-25 22:14
1)-xzibit - paparazzi (instrumental) 2)-? 3)-? 4)-? osv
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
tyckte det blev lite segt med instrumental hela tiden..
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Det är ju så klassiskt. I alla gamla rullar var det ju bara beats som rullade hela tiden (med vissa undantag). Tänk till exempel på alla flashiga beats i gamla In Your Dreamsfilmerna (minus 165packade filmen) och Wide Style 1 och 2. Eller varför inte Lady In Red/XTC?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan ju bero på att dj andy har prodda dom!
Filmen är väldigt sevärd... kul att se lite nya crews än de klassiska "stora" stockholms målarna!!Gillar beors sista målning.haha
kvantitet är kvalité
och låt nr 4 heter jag pippade adam 16:s mor m min pung
kvantitet är kvalité
hahahahaha-got a point!!
kvantitet är kvalité
Kom på en till, Judas Priest - Ram It Down.
är väl nån rakim låt också
kan inte alla bara skippa skitsnacket o försöka ta reda på vad låtarna heter? så att alla blir nöjda o glad o sen kan moddarna dra in dom i faq om dom orkar.
Inte helt fullständig och inte i rätt ordning men varsågod. 1. Intro: Xzibit - Paparazzi 2. Beor: Rakim - Guess who's back 3. Boby Jues Seom: Fondle em fossils - Fondle em fossils 4. Sunk: Inspectah Deck - He's A Rebel 5. JSA: Cormega - Get out of my way 6. Rull: Black Opz - Battle Cry 7. Mkis Biss: Alchemist feat Eastsidaz - Connected 8. NDS Sunk: Rage against the machine - Wake up 9. IQ Engelsmän: Dj Hype feat Mr. Lif - Pull out your cut remix 10. ETC - Common - The 6th Sense 11. KFC News Vane Henk - ? 12. Info Glöm - 7L and Esoteric feat. Mr Lif - Operating Correctly 13. Pow Veks: Rob Jackson feat Bun B - Breakin sketti 14. HFR Yers: Judas Priest - Ram It Down 15. AM SB: Isley Brothers - Take Me To The Next Phase 16. AM 24/7: Mantis - Tic Toc 17. SPK - ? 18. Beo - Freak Show - ? 19. Outro: Moby - Porcelain
för sent
Kan någon fixa fram 11. KFC News Vane Henk - ????????????????
vilken låt är de som spelas då M-kis å den andra killen(kommer inte ihåg vad han heter) målar?!.
-va tjock du har blivit!!... -Ähh kolla frisyren kalhygge!!...
Alchemist feat Eastsidaz - Connected.. ståre ju färsking
aha... la vist inte märke till det.... men tackar ändå
-va tjock du har blivit!!... -Ähh kolla frisyren kalhygge!!...
sten å stanly- dansband med pang pang
Vilken låt är det när QS lägger exakt innan michel jackson scenen???(bara ett beat)
Always on the Grind
och även låten när dom snackar med väktarna om baseballträdet...
Always on the Grind
QS: Terror squad - 99 Live Mellanklipp (väktare bla) : Beatnuts - Duck season
för sent
NTM - Qu'est-ce qu'on attend
för sent
Railrun tråkigt,det har varigt roligt att se en uppföljare.. men men
En snabb fråga..drum n' bass-låten i trailern e rätt skön. vad heter den?
Railrun, du kan väll alla låtar eller?
Någon som har klurat ut villka låtar som fattas? HAde varit shysst att lägga upp en fullständig lista i FAQ. 14. KFC News Vane Henk : ???? - ???? 19. SPK: ???? - ????
ja, hosta upp titeln på drum n bass-låten i trailern..någon!
vad heter låten med bloodhound gang när dom sjunger u just anader dick whit no balls skriv till min gästbok om non vet
keaton and hive - bring it on låten till trailern ;)
fan vad leif!!
Fan va chill filmen är ;)
"Jag ska måla hela världen lilla mamma"
14. KFC News Vane Henk : ???? - ???? Ingen som vet vad den heter? :(
nån som har Inspectah Deck - He's A Rebel (INSTRUMENTAL och skicka??
mitt liv som hund
KFC News Vane Henk ???? snälla någon som vet :D
nån som kan langa hela låtlistan igen..nån admin har ju tagit bort den..o skitit i att lägga in den i FAQ..keff attityd dära!
värför är tråden rensad förresten, tråden är en 05 och har haft den i favorit.
Cirt precis det jag också undrar..men kan nån sjyst jäverl langa upp listan igen!
funkyass
Det finns ingen keff attityd bara folk som är keffa på att använda sökfunktionen.
Så jag presenterar:
Låtlistan
joråsåatt
beor panel: rakim - guess whos back JSA CREW panel: cormega - get out my way Pow Odie Tear Veks: ??? - take me to the next phase QS panels: terror squad - 99 live mellan låten som e med lite då och då heter beatnuts ft dj babu - duck season jag vet att de e långt ifrån alla låtar men jag försökkte iaf hjälpa till med don låtarna jag vet vikken dom är. fred
hehehe 1. Intro: Xzibit - Paparazzi 2. Beor: Rakim - Guess who's back 3. Boby Jues Seom: Fondle em fossils - Fondle em fossils 4. Sunk: Inspectah Deck - He's A Rebel (Instrumental) 5. JSA: Cormega - Get out of my way 6. Rull: Black Opz - Battle Cry 7. Mkis Biss: Alchemist feat Eastsidaz - Connected 8. IQ Engelsmän: Dj Hype feat Mr. Lif - Pull out your cut remix 9. Skar Vince: NTM - Qu'est-ce qu'on attend 10. NDS Sunk: Rage against the machine - Wake up 11. Info Glöm - 7L and Esoteric feat. Mr Lif - Operating Correctly 12. Pow Veks: Rob Jackson feat Bun B - Breakin sketti 13. AM SB: Isley Brothers - Take Me To The Next Phase 14. KFC News Vane Henk : ???? - ???? 15. ETC - Common - The 6th Sense 16. HFR Yers: Judas Priest - Ram It Down 17. QS: Terror squad - 99 Live 18. AM 24/7: Mantis - Tic Toc 19. SPK: ???? - ???? 20. Beor: generation dub - freak show 21. Outro: Moby - Porcelain 22. Random clips: Beatnuts - Duck season