CIA wholecar i STHLM Live.
Jag kollade på STHLM Live och såg när CIA gjorde sin stora målning på tåget. men jag såg att dom använde några skumma kannor, iallafall till det svarta, vita och silvriga. dom verkade funka bra som fan till chrommålningar iallafall, nån som vet vad det är för kannor? vart kan man få tag på såna??
Jag såg inga skumma kannor i den scenen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det var ju varken Belton eller montana iallafall............
rels va? finns det andra burkar att måla graffiti med än montan och belton?
"Som klockrenh säger." - oneoo
okok, vart kan man få tag på det? Pris?
tror de e rack burks....
Bättre med en hängmatta i parken, än två hängpattar på marken...
ja men vafan även om dom har rackat dom så måste dom ju föfan ha rackat dom nånstans eller?
Det var väl carlofon och corrostabil som svart och hagmans vita? Däremot kromen minns jag inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad kostar dom då? här finns fan inget OK/Q8 bara massa andra mackar, typ shell statoil och skit
Finns på välsorterade mackar för självplockspris. Annars ligger dom väl mellan 80 och 120kr beroende på inköpsställe/burk.
fitta va dyrt, vafan köper man såna för när man lika gärna kan handla montana burkar för 35 spännnn
För att man ska ha dom till bilen som rostskydd m.m. då funkar inte någon sunkig kladdfärg.
amfetaminpsykos när kom corrostabil ut på marknaden egentligen? det enda jag kommer ihåg är att dom använder carlofon svart.
mjo...tänkte eftersom han sa att dom använde corrostabil och carlofon, men wholecaren är väl från typ 2003 och då fanns väl inte corrostabil. eller det vet jag ju inte, därför jag undrade :)
Gröna carlofonen, aight?
finns ju dinitrol på obs å coopstormarknad etc för ca 40kr om ngn känner för att köpa.
Multona, roststopp, montana kollektionen, dinitrol, hagmans, belton proline etc.... bara att välja :S
..
haha vilken tråd.. va? finns det andra burkar att måla graffiti med än montan och belton? hehe rätt komiskt.. alldrig vart på en mack?
Greenline/Uffline
DINITROL CAR FINNS PÅ COOP CARUSOL VIT FINNS PÅ ÖB..
Tror du helt seriøst att det bara e OK/Q8 som har burkar?? GAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH gør nåt før faaaaaaaaaaan!!!
your crew run run run, your crew run run.
bara jag som tycker att carrostabilen pløjer skiten ur alla svarta?? med guldcap på? tycker den e råskøn jag æven om den e brun...
finns många chrome att racka. alla färgmärken har ju chrome.
Whiskey & Cola !.
..och det värsta med er är att ni måste veta att cia crew använde just det märket av svart/vit osv hur fan orkar alla lägga ner så mycket tid på att grubbla om stormålare ..ta och tänk lite på er själv och erat målande istället, så kanske det blir nått av er (nu är det ju inte meningen att alla ska ta åt sig så klart, ni som känner er träffade gör det)
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
"du målar inte bättre bara för du köper sådan färg som proffs har ;D" hahaha skojar du eller? tycker du helt seriöst att dem i CIA är proffs? fyfan!!
hahahaha fan spelar det för roll vad dom har för burkar
Stoffe haha din norske fähund! =D
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
TheMitchBuchannon: Såg kort på dig du nog inte e så stolt øver... Med en dinitrol dær den verkligen inte ska va....
Stoffe jo den är jag mycket stolt över har tjänat typ 80 000 på den bilden, säljer den till kåta oldschoolmålare..då blir dom helt till sig!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Say what? Kan man klottra graffiti med andra kanor än montana? shieeet!
No cake for the impurity!
jaså du.. jag fick slita i veckvis før att få tag i en kopia.. och så får man høra att du sæljer dom som om det vore knark! tack
hahahah!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
alltså, kan inte folk fråga vad det är för burk som användes i scenen utan att plötsligt vilja va som just de målarna? Han kanske tyckte de såg ut som ett par riktigt sköna burkar (strålen, färgen etc) och undrar va de e för nåra för o få testa dom med?
i en graffitifilm som jag såg så hade dom typ en burk som va helt guldfärgad.. jättecool va den såg ut att vara feta värsta proffsburkan jao.. brebrebre
http://www.graffiti.org/eyegasm/big/c/ci a-wc02.jpg Den "beryktade" CIA wholecaren..
Dont fear the reaper..
hehe där satt den! Tredje gången gillt..
Dont fear the reaper..
hehe congraths ;) den är fin den där..wholecaren
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
man kan ju köpa sina färger från biltema :DDDD
något-kul Tanken var förmodligen att göra en estetiskt tilltalande wholecar med schysst bakgrund istället för att bara kroma skiten och dra några skarriga lines som är så populärt annars.
när jag blir stor så ska jag bli precis som hell
ÄBOD
carlofon svart och carlsol vit..färsking
Happiness is your best friend
haha shit asså. palla göra en tråd om en burk. knalla till en mack o köp en för 80 kronor om du inte pallar racka.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
men jaha, för 8 år sen hade ingen pratat om att betala för rackburkar, för det andra så skulle ingen heller ha frågat efter dom "konstiga" burkarna heller, men så hade vi ju inte direkt en industri där det gjordes speciella graff färger, jag tror att montana är skurken i dramat, både på gott och ont.
det är väl PLATINA krom?
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
är det nånn som vet vad låten heter när dom gör den!
fan såg några CIA biters i borlänge och så såg jag cha o dom.....
..name us fame..!
adda
[email protected] :)
hagmans matt svart är helt ok, dom och belton finns på ekohallen och kostar 36.50 tror jag