Utstickande tags?
Min motivation till att skapa den här tråden är att jag tycker tagsen har blivit lite tråkigare. skulle vilja se lite ny skapande har ni bilder på nya så kan ni alltid länka dom men det går ju bara bra att säga va man tycker om tagsen nu för tiden.
har inget samvete!
Kropps, Uniks, Zdad, Växer för att nämna några som har ganska egen stil!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Växers senaste för tankarna till alkemisymboler eller liknande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
amfetaminpsykos ja det gör dom! tycker dom är riktigt fräscha!
Det ska vara ett aktivt konstliv!© ॐ
Vene P30 ja asså du har rätt unik e bra å sånt zdad har egen stil men den e inte så snygg enligt mej det e bra lägg gärna in lite mer bilder dom som har kommit va gryma iaf tycker jag=)
har inget samvete!
Det är mycket snyggare med "enkla" tags.
va?
Det är snyggast med snygga tags! Oavsett hur enkla eller komplicerade dom är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kropp Fanns inget bra av dom andra på capital, bara uniks gamla stil och inget av zdad eller växer som jag nämnde.. och jag orkar inte leta upp nu, men håll till godo!
kropp och växer är enligt mig dom aktiva just nu som har mest egen stil
Street savvy
Då det är en "Personlig" tag så e den oftast snygg! tycker de är så enkla tags nu för tiden.. men men.. alla har ju sin smak..
Pesk lägger extremt snygga tags, snabba, snygga, till o från brutala med en egen touch
King kong har väl rätt utstickande?
Greenline/Uffline
Var på Gothia Cup och vid några fobolls planer (stället hette heden tror jag) där fanns det iaf ett Hpsrc tag på ett grått elskåp som jag tyckte va skjysst nån som har bild på det lr kan fixa???
U name it..
och föresten Heden ligger typ i stan lr typ 500m-1km från lisseberg
U name it..
Hotel, hotel och lite mer hotel!
Tables, Tables och lite mer Tables!
GräddBulle P15 Hehe a Heden ligger typ i stan
Hotel e mad.
hans tags är fan snygga att titta på, roliga lekfulla. annars e det fett med trashing, skit i hur tagen ser ut bara det förstör massa saker med den..
soft=P
har inget samvete!
The longer you go on the more you learn..
upl.silentwhisper.net nu kanske den funkar...?
vet i fan va de står.. men dras den på samma sätt varje gång så blir den FET!!!
REVOL Den första där, hur kan han dra där, det är ju ett fönster där vell? är den datorgjord?
Jag kan bara gissa.. och jag säger desamma som"något-kul" den ser inte så datagjord ut..
den sitter väl på en busskur eller likn. just framför ett hus...
länka mer!
har inget samvete!
uniks tags e sköna!!
------ChRoMe-----
hmm.. ser inger kul i Uniks tags.. Man behöver typ bara vara packad för att dra den.. haha
ser ut som en tag på ett foto?
..eller bara photoshopat.
skysst!
har inget samvete!
Visst kan man få liknande resultat med corel painter eller photoshops oljebrushes men man ser föntrets karm i ovankant samt lite reflektioner så det kan man nog utesluta. Varför skulle någon vilja photoshoppa en tag på ett fönster lixom?
Fönstrets, inte föntrets.
gadd har egen stil eller många egna stilar varierar sig jävligt mycket och det är nice. alonzo är också grym. kegr är ju dock i en klass för sig
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
kegr.
IOR
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
Sock och Wolf är rätt sköna.
Är man en tönt eller är det bara fjantigt om man börjar tagga med tecken istället för bokstäver? jag vill höra er åsikt för jag har ingen egen.
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
Var det NÅGON i stockholm som körde "orginellt" i Stokcholm innan Delica?
Bra skrivet. Heja mig. Ni förstod frågan iaf.
ngn som kan asvara på min fråga elleah???
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
emc, växer, kropp och de som drog hit new york-stilen och väl är nyskapande på sitt sätt. de jag tycker är roliga är de som använder andra medier än en postermarker med alkej när de kör
Postermarker med alkej är väl en sak, men köpta skokrämer med inferno i är snäppet ruggigare, man blir mörkrädd!
upl.silentwhisper.net den där ser ju ut att vara datagjord..?
kolla på ringen ovanför som är halvt dragen över ett fönster, ser as mysko ut..
tycker det vore helt omöjligt att kunna dra rakt ovanpå det när det går in en kant på minst 2-3 cm..?
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Det är iaf draget på glas, man ser karmen längst upp (den mörka) och väggen/fönstret i bakgrunder är bakom. Jämför storleken på tagsen, det känns inte som att spraytagen är mindre än penntagen, och fönstrets storlek ska vi inte tala om, och den mörkare färgen på penntagen tyder på att det är någon form av tak ovanför som kastar en skugga.
Haha .D SHIT ultrarealism! VAD HAR DOM ANVÄNT FÖR PENNA!!="!?"?
Postermarker med alkej är väl en sak, men köpta skokrämer med inferno i är snäppet ruggigare, man blir mörkrädd! exakt amfetaminpsykos
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db